HESAPLAŞMA VAKTİ

120 64 21
                                    

Ertesi gün sabah kalktığında ilk önce banyoya gidip mor olan gözümü kontrol ettim sonra kahvaltımı yaptım bugün okula gitmeyecektim.
Çünkü bugün hesap günüydü Demir'e mesaj atıp benimle spor salonunda bulaşmasını istedim o da ben ona mesaj attım senin suratını görmek istemiyorum ama babamın dediğini düşünüp seninle spor salonunda konuşma istiyorum yazdım o da spor salonuna geliyorum yazdı. Daha sonra ikimiz spor salonunun kapısının önünde buluştuk Demir yanında Alevi de getirmişti onu kapının önünde görünce Alevin burada ne işi ne olduğunu sordum Demirde Ailesi babamla konuşmaya geldi sonra sen bana mesaj atınca Alevde yanımda gelmek istedi, ben kabul etmedim yol boyunca onu fark etmedim arabasıyla beni takip etmiş otoparkta fark ettim. Tam da ben de Aleve dönüp gitmesini söyleyecektim dedi.
Bir süre sonra kendimizi spor salonunun ringinde bulduk.
Oğlum şimdi hesaplaşma vakti sen kimin evine gelip kime dayak atıyorsun deyip orada ona yumruk atmaya başladım bir anda kavga var diyerek herkes çevremizde toplanmaya başladı. Biz gelmeden önce Zaten ben adamı ve ringi ayarlamıştım bizi canlı videoya çekip Instagram artırdım.
Biz kavga ederken ada spor salonununa girmişti Demir adayı görünce bana daha kötü vurmaya başladı orada kendimi korudum sonra aramızdaki kavga bitmişti.
Ringten alev bana ada demirin yanında dedi.
Ben de onları öyle görünce dayamayıp Adayı omzuma atıp oradan kaçırdım.
Arabaya zorlana bindirmeye çalışırken bana tekme yumruk atmaya başladı.
Son sürat arabayla sığacıktaki eve gitmeye başladık.
Omzuma atıp adayı eve soktum tekrardan tartışmaya başladık.
"Onun spor salonunda işinin ne olduğunu sordum" .
"Bana seni ilgilendirmez dedi..."...
- "Ada sana düzgünce soruyorum lütfen cevap ver dedim" ...
Beni zorlana getiriyorsun sonra benden düzgün bir cevap istiyorsun dedi.
Ona sarıldım ben sarılınca kokusunu içime çektim beni ittirdi ve bana tokat attı.
Senden hoşlanmasam bunun bedeli çok ağır olurdu Ada bunun üzerine bana bir daha tokat attı.
Evin camından baktığımda Demiri gördüm onu dövdüğüm ağızı burnu kan içindeydi bizim kavga ettiğimizi görüp içeri girdi.
Bizi Demir ayırdı ona yumruk attım o da bana yumruk attı kavga ederken camdan dışarı uçtuk .


Adanın anlatımıyla
Demir ve Rüzgar camdan dışarı uçtukları için her taraf kan olmuştu Ben de bunun üzerine hem ağlayıp hem de telefonuma bulmaya çalışıyordum telefonu bulduktan sonra 112'yi nerede olduğumuzu söyledim Bana ne olduğunu sorunca ben de onlara iki arkadaşımın kavga ettiğini ve camdan uçtuklarını söyledim ambulans geldiğinde rüzgarın suratını gördüm kanlar içindeydi ambulansla hastaneye doğru koyulduk hastanenin acil servisinde vardığımızda Melek'i aradım hastanede olduğunu söyledim anneme yalan söylemesini söyledim ve ona olayları anlattım Bana hemen yanıma geleceğini söyledi doktor bana ne olduğunu anlatılan dedi ben de olan olayı tekrardan anlatım ve Rüzgar ile Demire müdahaleye başladılar doktor bana rüzgarın kan grubunu sordu cebinden kimliğini alıp kan grubuna baktım sonra doktora söyledim .
Doktor benim yanıma gelip Rüzgar Esentürk ve Demir Saygının yakın olup olmadığını sordu Ben de onların arkadaşım olduğunu söyledim rüzgarın kaburgasının kırık olduğunu akciğere baskı yaptığını söyledi iç kanama geçirdiği için acil ameliyata alınması gerekiyordu ağlayarak rüzgarın telefonundan babasını aradım. Hastanede olduğumuzu söyledim bir saat sonra rüzgarın babası hastanedeydi,
- Bana git kızım seninle ilgili bir durum yok dedi...
Ama ben gitmedim nedense Rüzgarı yalnız bırakamazdım sonra Demir'in doktor yanımıza gelip Demir'in bir şeyinin olmadığını sadece bir gün hastanede müşaade altında kalması gerektiğini söyledi ben de bu sefer Demir'in telefonunu alıp ailesini aradım onlar da geldi beklemeye koyulduk.

Biz beklerken demirin babası annesi yanımıza gelmişti annesi ağlayıp ağlayıp duruyordu. Demir in babası "Bana her şey senin suçun sen rüzgar ve demirin hayatına girmeseydin Bütün bunlar olmayacaktı çabuk git buradan yüzün görmesin seni dedi."

Rüzgarın babası ise " Kızın hiç bir suçu yok asıl suçlu bizim bizim oğlanlar da kızı rahat bırak dedi.."

Ben de bunları duyunca ağlamaya başladım O sırada yanımıza Melek geldi .
"Ada'yı rahat bırakın onun hiçbir suçu yok dedi..."

Doktor geldi rüzgarın durumunun kritik olduğunu ve yoğun bakımda kalması gerektiğini söyledi. Kalbi bir defa durdu onu orada o halde görünce ağlamaya başladım. Ona şu sözleri söyledim;

Bir bekleyenin olmalı, sen kendinden vazgeçsen de senden geçmeyen Senden gerçekten hoşlanıyorum lütfen bana geri dön.

Demiri anlatımıyla...
Ertesi gün ben Uyandıktan sonra annem olan biteni sordum O da bana bir şey anlatmak istemedi sonra yanıma gelen Melek anlatmaya başladı siz kavga ettikten sonra bayılmışsınız sizi gören Ada 112 iyi aramış sizi hastaneye kaldırmışlar ben sadece çok ufak yaralarla kurtulmuşum ama Rüzgar yoğun bakımdaymış biz tedavi görürken Annem ve babam adaya laf söylemiş bunun üzerine melek ve rüzgarın babası araya girdi dedi.

BİR HAFTA SONRA

Rüzgar bir hafta sonra uyandı ben hemen yanından ayrıldım onun suratına bakamıyordum sanki her şey benim suçumdu hemde ada diyerek uyanmış beni gerçekten bu kadar mı? Çok seviyordu.

Ben bunları duyunca kendimi tutamadım, babamın buraya gelmesini söyledim.
Babama "Sen ne hakla kızı bunları diyorsun dedim " ...

O da bana oğlum seni öyle görünce kendimi tutamadım dedi.

Ben de babamı hastane odamdan kovdum ertesi gün Hastaneden çıkarken yolla Ada ile karşılaştım Ada dan ailemin adına özür dileyip onu taksiyle bırakıp bırakmayacağım sordum.
O da tabii olur dedi.

Hava o kadar soğuktu ki kızın elleri kıpkırmızı olmuştu Ben tedavi olurken ne olup bittiğini sorunca bana bir şey söylemek istemedi .
Önemi yok Sonra konuşalım mı? Dedi.

Ama ben tamam deyip her şeyi bildiğimi ondan tekrardan ailem adına özür dileyip onu evine bıraktım.

Rüzgarın anlatımıyla;
Babamın anlattıkları kadarıyla;
Camdan dışarı uçtuğumuzda ben kendimi kollamadığım için kavurgam kırılmış akciğerime batmış ve iç kanama olmuş ve bir tane ameliyat geçirmişim bir hafta sonra uyanmışım babamın bana söylemek istemediği bir şey vardı sanki ben Çok sinirlenince yataktan kalmaya çalışınca babam istemeden ne olduğunu söyledi Demirin babası adaya bağırdığını bunun üzerine Adanın ağlamaya başladığını söyledi.

Bir hafta boyunca ada yanıma gelip ağlayıp durmuş, benim ona kadar kötü davranmama rağmen benim yanımdan ayrılmamış, sabahları Ada durmuş başımda akşamları babam yanı başımda durmuş, sanki rüyamda bana bir şeyler söylediğini hatırlıyorum sanki;

Bir bekleyenin olmalı, sen kendinden vazgeçsen de senden geçmeyen Senden gerçekten hoşlanıyorum lütfen bana geri dön.
Yoksa o rüya değil miydi?

Babamın anlattıklarına bakılırsa kesinlikle Rüya değildi o bana resmen Seni seviyorum demişti.
Kırmızı gecesinden sonra sıra bendeydi adaya onu ne kadar çok sevdiğimi söylecektim şimdi ise en azından şu hastane odasından kurtulmam gerekiyordu daha sonra oda o da benim onu ne kadar çok sevdiğimi anlayacaktı.

OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
YARDIMLARI İÇİN;
sayfalardayazar
genc__yazar
katreduha
ZlalNurBalkayar

RÜZGARLI ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin