FİNAL

152 56 24
                                    

1 hafta öncesi
Bugün çok heyecanlıyım sonunda Alevi onu sevdiğime ikna ettim. Ada ile zoraki evliliğimiz 7 yıl sonra sonunda bitmişti o sevdiğine kavuşmuştu. Ben ise hala daha Aleve aşkımı İlan edememiştim . Bugün adaya gittim o Deryaya yemek yedirirken gizlice komidinin üstünden Ada'nın Derya için yazdığı Günlüğü aldım ve çantama koydum.
Ertesi gün
Rüzgara mesaj attım.
" Rüzgar Bende bir emanetin var onu sana getirmeye geliyorum"...

Çantandan çıkardım ve günlüğü ona verdim, kahve içip sohbet ederken ona Aleve âşık olduğumu ve hala daha açılamadığımı anlattım.

O da bana
" Sen çok kasıyorsun oğlum birazdan evrakları almak için Alev buraya gelecek Benim arabamda gitar var onu al karşılaşıyormuşsunuz gibi yap onu omzuma atıp arabayla ikimizin de Sevebilebileceği bir yere götür"..

Rüzgarın dediğini yaptım rüzgardan arabanın anahtarını aldım sonra da gidip rüzgarın arabasındaki bagajdan gitar alıp kendi arabama koydum.
Sanki kapıda alevle karşılaşmış gibi yaptım, sonra da onu omzuma atıp arabama bindirikten sonra çok sevdiğim bir sahil kasabası olan urlaya onu götürdüm.

Başta arabadan inmek istemese de onu zorlana indirdim ilk önce bana tokat attı.

"Lütfen beni dinle Seni ben çok seviyorum senin de beni sevdiğini biliyorum"...

Sonra araba'nın bagajın dan rüzgarın gitarını alıp çaldım ve ona şiir okumaya başladım.
Siz diyeceksin ki bana Cenk senin aklına nereden geldi ,bu şiir ben onu her düşündüğümde aklıma Bu şiir geliyordu zaten.

Orhan Veli kanık Anlatamıyorum.
Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?

Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.

Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

Durdum ve ağlamaya başladım benim ağladığımı gören Alev ağlama deyip anlatmaya başladı.

"Teyzemle baban evlenmeden önce ben sana aşık olmuştum o zaman daha lise sondaydık ,Cenk ile ben evleneceğim demistim teyzeme, olmaz Alevim siz artık kuzen olacaksınız dedi bana o gün o kadar çok ağlamıştım ki ertesi gün çok hasta olmuştum, bende seni çok seviyorum hemen evlenilelim"...
Tamam o zaman sen Alev Karadağ benimle sonsuza dek mutlu olur musun ?
"Evet"

Bir hafta sonra

Rüzgarın anlatımıyla;
Bugün beni hiç kimse tutmasın sonunda adaya kavuşuyorum.
Cenkle artık çok iyi bir ikiliyiz beraber yaptığımız plan tutmuş sonunda Cenk Alevle kavuşacak ben ise Adaya kavuşacağım beraber çifte nikah yapacağız.

Tabi ki Demir ve Melekte düğünde olacak nikah şahidimiz onlar üç sene önce evlendiler şuan 2 yaşında Aras adın da bir oğulları var,Demir annesi gibi çok ünlü bir piyano sanatçısı oldu Melek ise öğretmenlik yapıyor.

Ada ve Derya ile birlikte hastaneye son kontrolüme gittiğimizde bir anda önüne çöküp evlenme teklifi ettim başta kabul etmese de kızımızın ısrarı sonucu teklifimi kabul etti.

Adanın anlatımıyla;
Düğünden önce alev benden özür diledi.
"Senden çok özür dilerim adı Eğer benimle aynı düğünü paylaşmak istemezsen seni anlarım ama sana çok teşekkür ederim Senin sayende sevdiğim adama kavuşacağım"....

Düğünümüm her detayını kendim çizdim tıpkı hayalimdeki gibi ama bir fazla
Nikahları deniz kenarında yapacağız nikah yapılacak olan sahili pembe beyaz güllerle süslemesini istedim,bembeyaz bir yol istedim sandalyelerde beyaz tüllerle süslendiler.
Nikâhımız ayakta kıyılacağı yer pembe tül ile süslendi tam da çocukluk hayalimdeki gibi.

RÜZGARLI ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin