IX.BÖLÜM|'SENİ SEVİYORUM'

714 50 77
                                    

Gedize az önceki tavrından dolayı ne kadar sinir olsam da bu öpücük ve sözleri beni yatıştırmaya yetmişti,elimi yanağına koyup gözlerinde kaybolup giderken zamanın oracıkta durmasını diliyordum. O da bana öyle bakıyordu,büyülü büyülü. Biz anın büyüsüyle kaybolup giderken Metenin odaya dalmasıyla gözlerimiz birbirinden ayrılmak zorunda kaldı,tam zamanı gerçekten bravo. Çalan telefonu bana doğru uzatırken ekranda Avukat yazısını gördüm,odanın balkonuna çıkıp ekranı yana kaydırarak aramayı cevapladım.

İçeride Gedizin Meteye dalmamak için kendiyle büyük bir savaş verdiğini hissedebiliyordum bunun etkisiyle ağzımdan küçük bir kahkaha kaçtı ama hemen kendimi toparlayıp boğazımı temizledim Avukat Bey duymuş olacak ki Sahra Hanım beni duyuyor musunuz diye girdi sözüne. Evet evet dinliyorum avukat bey diye yanıtlarken bir yandan da kafamı sallıyordum. "Kahraman Bey aradı,bebeğin babası olduğunu öğrenmiş. Bebeği almak istediğini söyledi,yarına kadar vaktiniz var Sahra Hanım ya bebeği alın ya da babasına vermek durumunda kalacağız. Yarın bebek küvezden çıkıyor haberiniz olsun." duyduklarımla donup kalırken ellerimin titremesine engel olamıyordum,Avukat beye anladım siz benden haber bekleyin lütfen diyip titreyen ellerimle telefonu kapattım.İçime derin bir nefes doldurup gözlerimi kapattım.

Gerçekten çok yorgun hissediyordum üstelik beceriksizin de tekiydim kaç gündür ne yapacağıma bir türlü karar bile verememiştim, ben burada ne yapacağıma karar verememişken Kahraman bebeği öğrenmişti bile. korktuğum başıma gelmişti. Nasıl öğrendi peki bu adam bu bebeği nasıl alacak. Kendi kendimi düşüncelerimle yiyip bitirirken ensemde hissettiğim Gedizin nefesiyle irkildim.

Korktuğumu farketmiş olacak ki elini koluma koyup yüzüme baktı işte en korktuğum onunla göz göze gelip bir sorun olduğunu anlamasıydı.Bir şeyleri artık ona anlatıp kurtulmak istiyordum ama çözüm olarak benimle evlenmek isteyeceğinin garantisi yoktu bile. "Ne oldu Sahra,kimdi arayan?" diye sorusunu yöneltti bana ."Avukat aradı Kahraman bebeğin onun olduğunu öğrenmiş almak istiyormuş." dediğimde içeride Metede sohbete dahil olmak için yanımıza gelmişti."İyi de vasiyette senin adın var öyle kolay değil alması" dediğinde Gedizinde içimi rahatlatmak istediğinin farkındaydım ama babası olmasının yetebileceğini söylemişti avukat.

Ben bir şey demek için dudaklarımı aralamışken Metenin konuşmasıyla ikimizde bakışlarımızı Meteye döndürmüştük."Sahra sana daha öncede dediğim gibi evlenip çocuğu alabiliriz yeter ki sen bebeği almak istediğini söyle" dediğinde başımdan aşşağı kaynar sular döküldüğünü hissetmiştim bile.Gedizin bakışlarının koyulaştığını görüyordum ve sinirden sıktığı çenesini farketmemekte mümkün değildi."Ne evlenmesinden bahsediyorsun sen" derken sesi kendini kontrol etmek istiyor ama bunu başaramıyor gibiydi. "Ee avukat sahranın ancak evlenirse bebeği daha kolay alabileceğini söylemiş ya haberin yok mu?" dediğinde bu sefer Gedizin sinirli bakışlarına maruz kalan mete değil de bendim.

Gediz bir hışımla Meteyi yanımızdan kovarken ben de başımla onaylayıp Metenin gitmesini istedim. Mete oflaya puflaya içeri giderken biz de Gedizle odaya geçmiştik. Gedize baktığımda gözlerindeki sinir beni yakıp geçiyordu ondan korkmuyordum, o birine özellikle bana zarar verecek bi adam değildi bunu çok iyi biliyordum ama ondan önce Meteye söylemiş olmam onu çok sinirlendirmiş olacaktı,zaten kıskanıyordu. Biraz suçlu hissediyordum,üste çıkmaya çalışmadım bile. "Neden Mete benden önde senin için Sahra neden ben değil de o,sen neden benle paylaşmadığın şeyi onunla paylaşıyorsun hiç mi değerim yok" Gediz sinirlenince kendini bilmiyordu evet,ama sözlerinde sinirden çok hayal kırıklığı seziyordum. Ben ağzımı açıp birkaç şey söyleyecek oldum ki sözümü kesti ve sesini biraz yükselterek sözlerine devam etti "Meteyle mi evlencektin yoksa? Meteyle mutluluğunuzu mu izleyecektim bir de! İnanamıyorum gerçekten bu kadar mı Sahra" Gediz başını ellerinin arasına almış sinirle bir o yana bi bu yana yürürken beni hiç dinlememesine ve sözümü kesmesine sinirlendim. Aynı şekilde yüksek sesle konuşmaya başladım "Eğer izin verirsen bi müsade edersen konuşucam Gediz anlatıcam, ayrıca Meteyle evlenmek aklımın ucundan dahi geçmedi." Gediz bana bakıp dişlerinin arasından konuşarak "Geçmemiş,tabi ya ondan biliyor bunu Mete" bu sözleri beni daha da sinir etmişti. "Evet hatta ona dedim ki ben evleneceğim kişinin sevdiğim adam olmasını istiyorum, böyle olmasını istemiyorum dedim benim hayallerim var dedim. Sen bunları bilmiyorsun tabi, tek işin kıskançlık yapıp kalbimi kırmak ya!" Gediz ağzını açtı,kapattı ve tekrar açtı bir şey söylemek istiyor da nasıl dese bilemiyor gibiydi. "Sahra sen evlensene benimle"

Yaralı Kalpler | SahgedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin