— Kang Yeosang —
Zwyczajny uczeń jednej z najbardziej prestiżowych szkół. Cichy, a za razem bardzo posłuszny chłopiec. Jego biologiczni rodzice zmarli w wypadku, przez co został zaadoptowany przez pana Jung'a. Uwielbia tańczyć oraz jeść kurczaki.
— Jung Wooyoung —
Przyrodni brat Yeosang'a. Chodzą razem do szkoły. Jest najbardziej rozpoznawalnym uczniem z powodu swoich najlepszych ocen. Lecz gdy wybiera się na 'nocny spacer po mieście' zmienia się nie do poznania, należy on do nielegalnych zgromadzeń tanecznych w podziemiach i innych zakazanych miejscach.
— Park Seonghwa —
Przyszły następca największej mafii w całej Korei. Chociaż ma dużo pieniędzy oraz idealne wykształcenie. Nie czuję się szczęśliwy, od dziecka marzył by prowadzić normalne nastoletnie życie. Niestety jego wymagający ojciec uniemożliwił mu to.
— Song Mingi —
Prawa ręka Seonghwy. Zawsze tam gdzie Park tam i on. Zna go od pieluchy, a poznali się przez swoich rodziców. Jego ojciec połączył siły z ojcem Hwy. Mieszka razem z wspomnianym wcześniej chłopakiem w jednym domu. Oskarżony o zabójstwo.
— Choi San —
Jego życie od dziecka było pełne przeszkód. W podstawówce stracił rodziców, przez co został wychowany przez dziadków ze strony matki. Rodzina nie spała na pieniądzach, dlatego też potajemnie chodził do różnych prac fizycznych. Przez to opuszczał czasami cały dzień szkolny, spowodowało to, że zostawał wydalany, lecz dziadkom tłumaczył, że po prostu zmienia szkołę.
— Kim Hongjoong —
Przyjaciel Seonghwy. Jest jego znajomym od szkoły średniej aż do teraz. Pomaga mu w spełnianiu małych marzeń, takich jak rapowanie czy też tańczenie. Pracuje obecnie jako projektant mało znanej firmy.
— Choi Jongho —
Młodszy znajomy Yeosang'a, chodzą wspólnie na dodatkowe zajęcia ze śpiewu. Należy do szkolnego chórku. Jest od niego młodszy o rok, lecz dzięki swojemu talentowi przeszedł o rok dalej. Zakochany na zabój w Yunho.
— Jeong Yunho —
Najlepszy przyjaciel Mingi'ego oraz chłopak Jongho. 'Zmarł' dwa lata temu, ratując Mingi'ego przed samobójstwem. Odepchnął go do przodu na chodnik, przez co do niego 'dobiła' jadąca ciężarówka. Lecz jego ciała nigdy nie znaleziono. Dlatego też uznano go za zmarłego.
CZYTASZ
ʙᴇ ғʀᴇᴇ | sᴇᴏɴɢsᴀɴɢ (✓)
FanficYeosang jest zwyczajnym uczniem prestiżowej szkoły muzycznej. Nie miał wielu znajomych, a tym bardziej przyjaźni. Pewnego dnia po szkole zostaje porwany, przez nieznajomego chłopaka. Poboczne shipy: Woosan | 2ho | Hongi • W książce pojawiają się: P...