Ahoj, já jsem Chriss.

784 28 1
                                    

Ahoj, jmenuji se Kristýna, ale všichni mi říkají Chriss. Teda všichni.. Moje rodina. Je mi 17 let. Mám dlouhé blond vlasy, modré oči jako oceán, jsem docela štíhlá, ale makám na sobě. Nemám moc přátel, protože jsem si na základní škole prošla šikanou, takže jsem ráda, že jsem vypadla na střední. Nyní jsem v druhém ročníku na umělecké škole. Baví mě malovat, tancovat, ale i zpívat. Naši říkají, že mám talent, dokonce i ve škole si to učitelé myslí a říkají mi, že bych měla zkusit nějakou talentovou soutěž, že bych se zde prosadila, ale vím své. Nejdu do toho, protože jsem uzavřená a jsem samotářka. Jedinou společnost mi dělá můj pes, který se jmenuje Sam. Takže dost o mě, tohle by prozatím stačilo.

Pondělí ráno
Je pondělí, to znamená, že musím do školy. Budík mi začal zvonit přesně v 6:40. S radostí jsem vylezla z postele, protože první hodinu máme malování a budeme dělat portrét. Dala jsem si rychlou sprchu a umyla jsem si vlasy. Poté jsem je vyfénovala a vyžehlila, protože kdybych to nechala jak je mám přírodně, tak je ze mě ovečka. Lehký make-up a jen řasenka. Upletla jsem si copánek a šla si vybrat oblečení do školy. Je říjen, venku je docela teplo. Vzala jsem si mini-kraťasy a tílko. Na to jsem hodila svetr, který mi je pod zadek. Vzala jsem tašku a šla se nasnídat a pak vyrazit do školy. 
Bylo už 7:20. Super, nestíhám hned v pondělí. Popadla jsem jablko a běžela si obout své černé Nike boty. Mamka byla v práci a táta se odstěhoval, když mi bylo 12.

Škola
Přišla jsem těsně před zvoněním. Šla jsem hodit přebytek učení do skřínky a vyrazila ke třídě, ale jak jsem pospíchala, tak jsem narazila do někoho. Tomu dotyčnému upadli papíry. Ani jsem se nedívala kdo to je, sebrala ty papíry a podala mu je. Nakonec jsem se mu omluvila. 
Když jsem se konečně podívala kdo to je, tak mi málem spadla brada až k zemi. V životě jsem neviděla tak hezkého kluka. Měl nádherné modré oči, špinavě blond vlasy vyčesané nahoru a piercing ve rtu. Awww, kdybych na něj koukala ještě chvíly, tak se rozteču jak zmrzlina.

,,Promiň, nechtěl jsem do někoho vrazit hned první den.'' řekl ten awww kluk. Jen jsem se na něj usmála tím nejvíce upřímným úsměvěm co jsem měla. ,,Jsem Luke. Luke Hemmings.'' a usmál se. Och můj bože, nemůžu na něj tak zírat. ,,Já jsem Kristýna, ale říkej mi Chriss.'' usmála jsem se. ,,Kam teď razíš?'' optal se mě. ,,No jelikož jsem z druháku, tak do výtvarny.'' och můj bože, já mluvím plynule a to je co říct. ,,Jsem tu nový, nemohla bys mě vzít do té výtvarny? Chodím taky do druháku a nevyznám se tu. Vsadím se, že kámoši už tam budou.'' povzdechl si. ,,To je vás tu víc tak sexy kluků?'' tázala jsem se v hlavě, ale neuvědomila jsem si, že jsem to řekla nahlas. Začala jsem se červenat jak rajče. ,,Už první den mi tu dávat poklony nemusíš.'' zasmál se. Má užasný smích.

Došli jsme k výtvarně a tam stáli další tři kluci. Když jsme přišli k nim, tak mi je Luke představil jako: Caluma, Michaela a Ashtona, ale nikdo nebyl tak hezký jako Luke. Pak jsme vešli do třídy. Bylo už asi 10 minut po zvonění. Učitelka mě seřvala, kde se loudám, ale překvapilo mě, že se mě Luke zastal. ,,Paní profesorko, Chriss mi ukázala výtvarnu. Ztratil jsem se hned první den a kluci na mě čekali před dveřmi.'' řekl jí. Ona mi jen řekla, ať si jdu sednout, tak jsem šla. Přece tam nebudu stát jak prkno. A teď je rozsazovala. Luka posadila dozadu, ale až o dvě lavice dál, než jsem seděla já. Michaela posadila vedle Luka. Ashtona posadila před ně a jelikož už nikde nebylo místo jen vedle mě, tak Caluma posadila vedle mě.
,,Ahoj, jsem Calum. Ty jsi Chriss, že jo?" optal se. ,,Kdo by to byl řekl, že? Když tu učitelka řvala moje jméno skoro 10 minut." jen jsem nad tím protočila očima. ,,Hele, chci se jen normálně bavit, protože tu nikoho neznám a prostě se nechci bavit jen s klukama. Tak kdybys mi někoho třeba představila, nebo takhle..." a začal se rozhlížet po třídě. ,,Hele Calume, nebavím se tu s nikým. Jsem samotářský typ, tak mě nech být." odsekla jsem mu.
Jen protočil očima a nechal mě zbytek hodiny být.

Líbí se vám to?:(

Život s 5SOSKde žijí příběhy. Začni objevovat