Ne, ne, ne!!

195 12 1
                                    

Narazila jsem do táty.

,,Co tu děláš tati?'' zeptala jsem se

,,Jdu se podívat, co se tu děje.'' táta

,,Nic. Jen vypadl proud.''

,,Aha. A byla jsi se podívat na pojistky?'' zeptal se

,,Jop. byla.''

,,A?''

,,No a jsou v pohodě.''

,,Aha. Takže nám někdo odstříhl elektriku.''

Super. Jaký idiot?!

,,A kde je vůbec Luke?'' zeptala jsem se

,,U sebe. Teda u VÁS.'' táta

,,Okey, jdu se tam podívat.''

Když jsem přišla k nám do pokoje, tak tam nikdo nebyl.

Sakra, kde je?!

Vyšla jsem na chodbu a slyšela jsem téct vodu z koupelny. Uff, aspoň že tak. Počkat, on je tam po tmě?

Udělám mu přepadovku!

Šla jsem pomalu ke koupelně. Otevřela jsem dveře, ale bylo tam světlo. Měl zapálené svíčky a ležel ve vaně se zavřenýma očima.

Pomalu jsem k němu šla a dala mu malou pusu. On se lekl a okamžitě mě zatáhl do té vany taky.

Začala jsem se šíleně smát a on také.

,,Věděl jsem, že přijdeš.''

,,Fakt? Jak? Proč?''

,,Proto ty svíčky. Miluji tě Chriss.''

,,Já tebe také Luku. Ale v tom oblečení se moc necítím.''

Jen se začal smát a řekl mi, ať si ho sundám.

Tak jsem se tedy svlékla a dali jsme společnou koupel.

Koupali jsme se asi hodinu. Pak jsme se šli obléct a s baterkama šli dolů.

Táta seděl v kuchyni s džusem v ruce.

,,Budeme muset pryč.'' táta

,,Ale proč?'' já

,,Někdo nás chce dostat.'' táta

,,Ok. Jdeme balit.'' já

,,Ok. Jdu také.'' táta

Hned jak jsme dobalili, tak jsme jeli domů. Nevím kdo nás zase nahání, ale už mě to vůbec, ale vůbec nebaví!

Proč nemůžu mít normální život? Život, který má většina holek v mém věku.

Chtěla bych chodit do klubu, bez toho, abych věděla, že mě chce někdo zabít. Nevím proč já. Ale asi to tak chtěl osud a já s tím musím žít.

Z mého přemýšlení mě vyrušila rána, která se ozvala z tátovo ložnice. Sebrala jsem se a hned tam běžela.

Rozrazila jsem dveře a táta ležel na zemi. Byla kolem něj krev, spoustu krve. Začala jsem křičet na Luka, ať sem okamžitě přiběhne. Táta měl kulku v hlavě, takže to nemohl přežít.
Začala jsem šíleně brečet a naříkat, proč se to stalo zrovna jemu? Proč?!

Nemohla jsem ho tam nechat, tak jsme s Lukem šli na zahradu vykopat díru, kam jsme ho společně uložili. Bude mi nehorázně chybět, už teď mi chybí. Měla jsem ho ráda a za nic na světě bych ho nedala. Je to přece můj táta! MŮJ!! Proč on?! Až zjistím, kdo to byl, tak si pěkně jeho smrt vychutnám, bude trpět za to, co mi udělal. Ublížil mi a sebral mi nejbližšího. Tohle prostě nejde.

Dobalili jsme a vyjeli jsme pryč. Řídil Luke a já pořád brečela. Volala jsem klukům, že se sejdeme u mě doma. Musím jim to říct a musím být silná..
Jedině tak prokážu, jak silná jsem, a že mě nic nepoloží na kolena, protože já chci být dobrý vůdce gangu.

Dojeli jsme k nám a mě přišla smska. Vzala jsem mobil a podívala se, kdo píše.

''Tohle byl jen začátek. Vrať se a nic dalšího se dít nebude. XoXo -J''

Napsal mi Justin. Ten parchant odpráskl mého otce! Já ho najdu a zabiju ho! Křečovitě jsem svírala mobil v ruce a přemýšlela, jak to udělám. Už jsem začala plánovat, ale přerušil mě hlas Luka.

,,Lásko, copak se děje?'' Luke
,,Nic, nic. Všechno je v pořádku.'' řekla jsem a falešně se usmála
,,No já jen, že tu stojíš a tváříš se na ten mobil tak, že by jsi někoho chtěla zabít.'' Luke
,,No ona je to trošku pravda.'' a usmála jsem se

Luke na mě nechápavě koukal, tak jsem řekla, ať to neřeší, že to řeknu i před klukama.

Vešli jsme do domu, kde už čekali kluci. Hned jak mě viděli ubrečenou, tak mě všichni objali. Takové hromadné objetí. Chyběli mi, i když jsme se neviděli jen chvilku, ale prostě mi chyběli. Je to moje rodina, mám je všechny ráda.

Objímali jsme se asi deset minut a pak jsme šli do obýváku.

,,Jak asi víte, nebo nevíte, tak můj táta je mrtev a já vím kdo to byl.''
Všichni na mě koukali, jako by mě snad nikdy neviděli, nebo já nevím.

,,Byl to J-Justin.'' řekla jsem a znova se rozbrečela.
Luke mě utěšoval a kluci byli potichu.. Asi přemýšleli, nevím.

Zabrněl mi mobil, tak jsem se podívala, kdo mi píše.
Kdo jiný, než Justin.

,,Lásko..Dneska ti začíná peklo. Neměla jsi jim to říkat. Miluju tě. XoXo -J''

Naskočila mi husí kůže a najednou někdo zazvonil. Zvedla jsem se a šla otevřít, ale to co bylo za dveřmi mě srazilo na kolena.

Život s 5SOSKde žijí příběhy. Začni objevovat