Probudila jsem se v nějaké tmavé místnosti. Ležela jsem na zemi svázána provazem. Čím více jsem se z toho snažila dostat, tím více se mi provaz zařezával do rukou i nohou. Byla tu zima a vlhko.
Asi po půl hodině se něco hýblo na druhé straně místnosti. Nevím co to bylo, ale bála jsem se.
,,Je tu někdo?'' zeptala jsem se.
,,Chriss, jsi v pořádku?!'' doslova to ten dotyčný vykřikl. Byl to Luke. Ale jak se sem dostal?!
,,Jo, jsem. Ale jak jsi se sem dostal?'' zeptala jsem se.
,,No přijel jsem za váma a ty jsi ležela Ashovi v klíně. Byla jsi skoro jako mrtvá. Prostě bílá jak stěna. Začal jsem vyšilovat, a tak mě ten Bieber či jak se jmenuje vzal tyčí po hlavě a teď jsem se probudil tady. Ale jsem rád, že jsi v pořádku Chriss.'' dořekl to. Divím se, že nějak nevyšiluje teď. Protože já jsem úplně, ale úplně mimo.Povídali jsme si celkem dlouho, ale potom se otevřely dveře a dovnitř vešel Bieber. Ten slizoun.
,,Tak Chriss. Půjdeš se mnou a nedělej žádné hlouposti, jinak to za tebe odnese tady Luke.'' řekl a mrkl na mě. Jen jsem kývla hlavou na souhlas. On mě rozvázal a mohli jsme jít. Šli jsme takovou dlouhou chodbou a pak po schodech nahoru. Takže jsme s Lukem byli zavření ve sklepě. Divím se, že tu nemá ty svoje gorily. Aspoň to tu omrknu, abych pak veděla jak se dostat ven. Ale nechápu, k čemu jsem mu dobrá. Nechápu proč tu jsem. Nechápu vůbec nic.,,Hele Bieber. Můžu se tě na něco zeptat?'' já
,,Hm, ale jo krásko.'' Bieber
,,Proč mě tu držíš a Luka taky?'' já
,,Protože chci prachy a tvůj fotřík mi je za tebe dá. A pak mi dá prachy i za Luka.'' Bieber
,,Aha. A pak nás pustíš? Nebo to má ještě něco v sobě?'' já
,,Nejdřív tě teď trošku zmlátíme. Pak Hemmingse a pak se uvidí.'' Bieber
,,To si ze mě děláš prdel ne?!'' zařvala jsem.
Dal mi facku a spadla jsem na zem. On mě nechytil. Bouchla jsem se do hlavy. Určitě tam budu mít bouli jak prase. To je takový idiot.Došli jsme do nějaké místnosti, kde byli muži. Jeden z nich se zvedl a šel k nám. Šel z něj docela strach, ale já se ho nebála. Bieber si asi myslel, že se ho leknu. Ale je tu problém, jsem vycvičená na lepší jako je on. Takže nebude problém ho složit. A pak ty ostatní 3. To nebude zas tak strašné, jak jsem si myslela.
,,To se mám jako prát s nima?'' vysmála jsem se Bieberovi do očí.
On jen přikývl a řekl: ,,Začneš s tímhle a ty ostatní tě dodělají, ale kluci - hlavně jí neubijte do bezvědomí. Musí pak zavolat svému milovanému fotříkovi.''
Už jsem pěnila. Justin odešel a ten první se do mě pustil. Parkrát si do mě bouchnul, ale pak jsem ho složila. Takhle to šla i s těmi třemi.Nudila jsem se tam. Tak jsem si sedla na zem a čekala. Zachvilku přišel Bieber a koukal, že jeho gorily leží na zemi a já jsem úplně v pořádku. Vykulil oči a nechápal. Asi neví, co jsem zač. Jaká smůla. Vytáhl z kalhot telefon a někomu volal, jak to vytípl, tak řekl: ,,Teď přivedou Luka. Ty ho zbiješ jak psa. Jestli ne, tak uvidíš.'' a mrkl na mě.
Přišel Luke, byl vyčerpaný. Nevím co mu udělali, nebo jestli mu něco nedali. Vůbec netuším. Neměla jsem v plánu ho mlátit. Proč bych to dělala?! To radši zemřu jako kamarádka, než jako zrádce, který ho zbil. To bych se musela obracet v hrobě.,,Tak a můžeš se do něj pustit'' Justin
Luke jen vykulil oči. Chudák.
,,Ne.'' já
,,Dělej, nebo do tebe střelím'' Bieber
,,Tak si střel.'' já
,,Fajn, jak chceš.'' Bieber
Vytáhl zbraň a odjistil jí. Namířil jí na mě a vystřelil. Kulka zasáhla moje levé lýtko.
,,Tak dělej. Nebo to schytáš znovu.'' Bieber
,,Ne.'' já
Namířil na mě znovu. Tentokrát to bylo rameno. Necítila jsem tu bolest. Spíš jsem se v tom vyžívala.
,,Tak bude to?!'' Bieber
,,Ne, nebude. Debile!!'' zaječela jsem
Nechápavě se na mě podíval a namířil na Luka. Než stačil vystřelit, tak jsem se před Luka postavila. Asi to nezaznamenal a prostě vystřelil. Kulka letěla k mé hlavě.
Padala jsem k zemi. Pak jsem viděla jen tmu...Trošku napínavé, ale tak snad se líbí:-)
ČTEŠ
Život s 5SOS
Teen FictionJedna dívka. Jeden život, který je plný strachu, šikany.. Co se stane, až na její školu nastoupí 4 krásní kluci? Změní se nějak ona i přístup ostatních? Nebude už uzavřená? Co se stane, až zjistí, že její otec je mafián? Jak se to celé změní? Nik...