Untitled Part 19

207 13 2
                                    

Od té doby, co jsem řekla Lukovi, že ho miluji, tak se toho hodně změnilo. Calum se vrátil do normálu a furt se o mě snaží, ale už je pozdě. S Lukem jsme spolu už skoro 3 měsíce. Jsou to ty nejkrásnější 3 měsíce v mém životě. 

Stala jsem se šéfkou našeho gangu. K Justinovi jsem se nevrátila, ani se mu neozvala. Táta je na dovolené v Evropě. Každý máme poklidný život, ale jednoho dne...

Byla sobota. Venku svítilo slunce, a já se válela v posteli. Byla jsem sama doma, protože kluci jeli nakoupit. Šla jsem do koupelny, kde jsem si dala rychlou ranní sprchu. Namalovala jsem se a pak se šla obléknout. Vzala jsem si kraťasy a tílko. Vlasy jsem vyčesala do vysokého culíku.

Když jsem sešla schody dolů a chtěla jít do kuchyně, tak se ozval zvonek. Šla jsem teda v klidu otevřít. U dveří nikdo nebyl, ale před dveřmi byla krabice. Vzala jsem jí do domu. Dala jsem jí do obývacího pokoje a šla si nalít vodu, protože jsem měla neskutečnou žízeň.

Vrátila jsem se do obýváku a konečně se podívala do krabice. Byl tam nějaký dopis, ale ten mě nezaujal. Zaujal mě zbytek té krabice. Byly tam fotky, na kterých jsem byla já a Luke, taťka na dovolené a pak kluci. Pořádně jsem si všechny fotky prohlédla a pak se vrhla na ten dopis.

Milá Chriss,
moc nám tu chybíš. Doufám, že ti chybíme také. Vidím, že si užíváš života, ale chci aby jsi se vrátila k nám. Spíše ke mě. Protože mi strašně chybíš. A taky bych ti mohl dopřát všechno na co by jsi si ukázala. Myslím, že s Lukem tohle nemáš, tak ti ho chci nahradit. Rozhodni se správně, jinak ti zničím gang a pak zabiju tebe, ale to nechci. Takže se ke mě vrať, nebo bude válka.
S pozdravem plným lásky, Justin Bieber.

PS: Nějak si přibrala, nejsi těhotná?:-D

Jak jsem dočetla ten dopis, tak mi poskočilo srdce. Co mám dělat? Nemůžu je tady nechat. Všechny mám moc ráda, ale zase je nechci ohrozit. Budu to muset s někým probrat, ale nevím s kým. Nejspíš asi s Chazem. Ten mi dokázal poradit vždycky. A nepřibrala jsem a těhotná rozhodně nejsem, beru prášky, takže zase mimo. Ach Bieber, ty jsi naivní kluk.

Když kluci konečeně přišli, tak jsem vzala Chaze za ruku a táhla ho k sobě do pokoje. Všichni koukali a nechápali. 
Sedla jsem si na postel a Chaz taky. Všechno jsem mu vysvětlila a on mi pečlivě naslouchal.

,,Chriss, já vůbec nevím. Nevím co bys měla dělat'' Chaz
,,Ale neříkej to klukům. Řeknu jim to někdy sama.'' já
,,Okej. Můžu už jít?'' Chaz
,,Jo.'' já

Oblékla jsem se do krátkých, černých, upnutých šatů a vzala si na sebe jehly. Scházela jsem po schodech, ale zakopla jsem na posledním schodě. Nějaký idiot tam něco vylil, ale nedopadla jsem, protože mě chytily nějaké dvě ruce. Byl to Luke.

,,Kam jdeš?'' Luke
,,Do baru.'' já
,,Mám jít s tebou?'' Luke
,,Ne.'' já
,,Dobře.'' Luke
,,Čau.'' já

Nečekala jsem na odpověď a šla hned pryč z domu. Došla jsem do nejblížšího baru. Hned jsem si objednala panáky vodky. Klopila jsem to do sebe co nejvíce to šlo, ale né tak, aby mi bylo špatně. Pak jsem šla tancovat, ale na parketu byl......

Život s 5SOSKde žijí příběhy. Začni objevovat