Už je to týden, co jsem kluky neviděla a vůbec mi to nevadí. Dneska mám další obchod ve skladišti a pak razím do klubu se opít a trošku si potancovat. Jsem možná taková jaká jsem, ale nevyspala jsem se s nikým, divné toto, ale mě to nevadí. Beru si svého miláčka Opela Vectru v tuningu. Kapota je matně černá, jinak je auto celé bíle. Spodek mám podsvícený a uvnitř mi to svítí modře. Je to krása.
Dojela jsem ke skladišti a viděla jsem zde mě už známé auto. Je Luka. Vstoupila jsem dovnitř a byli tu všichni 4. Viděla jsem na ně, protože nebyla zcela velká tma na to, abych na ně neviděla. Calum se změnil, je hezčí, ale Luke je taky kus. Bože, Chriss na co to myslíš?! Došla jsem k nim a pozdravila jsem je.
,,Čus kluci, zase se vidíme.'' a nahodila jsem svůdný úsměv.
,,Nazdar Chriss.'' Luke
,,Ahoj Chrissi'' Calum
,,Zdar kočko.'' Mike
,,Nezdržuj ty krávo.'' Ash
Co se stalo s Ashem? Takového ho neznám.
,,Až se začne Ash chovat normálně, tak s váma budu jednat. Takže nazdrar. Za svým šéfem dorazíte bez zboží jen díky Ashovi. Pá.'' a odcházela jsem.Někdo po mě skočil a já se svalila na zem. Byl docela těžký, ale mě to nevadilo. Kufřík s drogami jsem pustila a dala mu loket do žeber. Ten někdo zaskučel bolestí. V duchu jsem si zatleskala. Dala jsem mu další dvě rány a když odpadl, tak jsem se otočila na záda. A hele, on je to Luke. Tak mu hezky bouchneme do té jeho krásné tvářičky. Bum a měl jednu na ksichtě. Zvedla jsem se a šla za klukama.
,,Máte prachy?!'' byla jsem docela nasraná, protože mám kvůli Lukovi špinavé šortky do klubu. Hovado jedno nekulturní.
,,J-jo máme.'' Mike
,,Proč koktáš Miku?'' měla jsem co dělat, abych se nesmála.
,,P-protože Luka nikdo nesložil a ty jsi ho složila třemi ranami, plus bonusem do té jeho krásné tvářičky.'' Calum chytl výbuchy smíchu a já taky. Jediný Ash šel Lukovi pomoct.
,,Na Chriss, tady máš ty prachy a zmiz mi z očí.'' Luku, važ slova.
,,Uhm, neboj se. Ještě se uvidíme brouku. Pá klucí.'' a šla jsem ven.
Nasedla jsem do auta a jela domu se převléct a dát tátovi ty prašulky za můj obchod.Dojela jsem domu a táta byl v obýváku a koukal na televizi. Přišla jsem tam a dala kufřík na stůl. Táta přepočítal peníze a pak se zasekl. ,,Chriss, ty jsi to nekontrolovala?'' uhm,ne?
,,Ne, nekontrolovala. Je něco v nepořádku?'' zeptala jsem se.
,,Ano to je, chybí tu 100 000 dolarů.'' dementi jsou.
,,Uhm, já si vezmu pár chlapů a zajedu tam. Ok? Dál se válej.''
,,To je dobrý, já tam pojedu. Ty jsi chtěla jít do klubu, tak se jdi bavit.''
,,Ne tati. Já to vyřeším, ano? Musejí mít ze mne respekt a příště to už neudělají.''
,,Žádné příště už nebude. Odpráskneš je.''
,,Co?! Tati ne! Jsou to moji staří přátelé.''
,,Uhm.. Počkat, cože?!!''
,,Jo tati.. Hele tak já jedu pa.'' a dala jsem mu pusu na čelo, tak jako to dělala mamka.,,Lile a Chazi, vy počkejte kousek od dveří. Sebe a Andy, vy jděte k zadním dveřím. Dám vám nějak signál, ok?'' jen přikývli. Tak jo, jdeme na to.
Zazvonila jsem a čekala jsem. Otevřel mi Calum a chtěl začít ječet, ale já mu ukázala, ať je potichu, jinak ho odprásknu. Šla jsem bez pozvání dovnitř. Měli tu strašný bordel. Všichni byli asi v obýváku, protože odtamtud šel strašný hluk. Nakoukla jsem a viděla všechny tři sedět na gauči. V křesle seděl nějaký muž kolem 35 let. Asi jejich boss. Och, tak já poznám jejich bosse.,,Tak co Calíku, zase za tebou přišla nějaká děvka z klubu?'' Luke, kdo jiný.
,,Ne, přišla jsem si pro prachy ty šmejde.'' všichni se rázem otočili, ale jejich boss byl v klidu a dál si četl.
,,Rád tě poznávám, dcero velkého bosse. Sedni si k nám.'' tak jsem teda šla.
,,Uhm, chci ty prachy. Vaši kluci mi dali o 100 000 dolarů méně.'' konečně zvedl oči od novin.
,,Vy kreténi! Co děláte zbytečné problémy?! Kde jsou ty prachy?!'' och aha.
,,Mmm, no Luke si potřeboval upravit nos.'' všichni vybuchli smíchy včetně mě.
,,Držte tlamy. Počkat, cože? Jak upravit nos?'' nechápal.
,,No tady Chriss mu jednu natáhla a dala tři do žeber.'' pokrčil Calum rameny.
,,To proč jako?'' zeptal se.
,,Protože nemáte vychovaného Ashe, a tak jsem se sebrala a šla pryč. Jenže tady Luke na mě skočil a povalil mě na zem. Asi reflexy, nebo já nevím.'' nevinně jsem se usmála.
,,Luku, tebe přeprala holka?'' jejich boss vybuchl smíchy a kluci s ním. Já si nechala vážnou tvář a Luke byl vzteky bez sebe. Chudák.
,,Nejen že ho přeprala, ona ho i porazila v pouličních závodech.'' dodal Mike.
,,Ale to je už strašně dlouho a navíc jsem se zlepšil.'' řekl uraženě Luke.
,,Fajn, tak mi natrhneš prdel. Dneska ve 22:00 u skladu. Bez pravidel, trasu vyber ty.'' jen přikývl.
,,Jo a doneste ty peníze. Děkuju a čusko.'' a šla jsem ven.Nasedla jsem do auta a přišla mi smska: Nazdar Chriss, těš se. Budeš trpět. xoxo tvoje láska.
Co to sakra?!
ČTEŠ
Život s 5SOS
Teen FictionJedna dívka. Jeden život, který je plný strachu, šikany.. Co se stane, až na její školu nastoupí 4 krásní kluci? Změní se nějak ona i přístup ostatních? Nebude už uzavřená? Co se stane, až zjistí, že její otec je mafián? Jak se to celé změní? Nik...