Calum i Luke zůstali u mě. Ležela jsem mezi nima. Calum byl po mě levici a Luke po mé pravici. Usla jsem hned, protože jsem byla šíleně unavená.
V noci mě probudila silná rána, která šla ze zdola. Kluci byli taky vzhůru. Vstala jsem a z nočního stolku jsem vzala zbraň. Klukům jsem ukázala, ať jdou za mnou. Vyšla jsem potichu z pokoje a kluci šli za mnou. U schodů stál už Mike a Chaz.
,,Nevíte, co se tam stalo?'' zeptala jsem se šeptem.
Kluci záporně zakývali hlavou, že nevědí.Šla jsem ze chodů jako první a za mnou šli ostatní. Podívala jsem se do obýváku, ale tam byla pouze zapnutá televize. Šla jsem tedy směrem do kuchyně, kde se svítilo. Přišla jsem tam a byla jsem v udiveném výrazu. Uprostřed kuchyně stál táta a naproti němu Ash se zbraní v ruce, kterou mířil na tátu. Vůbec jsem tuto situaci nechápala.
,,Můžete mi říct, co se tady děje?! A ty Ashi, proč míříš na mého otce?!'' byla jsem celkem nabroušená.
,,Přešel k Bieberovi, to se děje!'' zaječel táta
Byla to moc dramatická scéna. Ash co míří na mého otce a já mířím na Ashe.
,,J-já to vysvětlím.'' řekl Ash,,Tak vysvětluj, protože můj čas je moc drahý na to, abych se tu zahazovala s takovým hovnem, jako jsi ty.'' já
,,Justin mi vyhrožoval. Chce peníze.'' Ash
,,Kolik a proč?'' já
,,Protože mu je tvůj otec dluží. Myslím, že 1,5 milionu.'' Ash
,,To si děláš prdel?! Kde to máme asi sebrat?!'' já
,,Já mu nic nedlužím!'' vložil se do toho táta
,,Tak a teď složte zbraně a pojďte to v klidu probrat do obýváku.'' Chaz
Ash složil zbraň a já také. Šli jsme všichni do obýváku, kde jsem si sedla na gauč. Po mé levici si sedl Calum a Luke. Po mé pravici zase Mike a Chaz.,,Tak jak to teda je tati?'' já
,,Mmm, no měli jsme před několika lety jeden obchod. Justin z toho vycouval, tak jsem si ty peníze vzal já, protože právem náležely mě.'' táta
,,Ale on z toho nevycouval, lžeš!'' zaječel Ash
,,Ne. Vycouval z toho, protože byl posraný strachy.'' řekl táta s klidem
Ash jen kroutil hlavou. Já a kluci jsme tu scénu pozorovali. Už nám tu chyběl jen popcorn a cola.
,,Takže. Ashi.. Bieber je pěknej sráč, takže věřím tátovi. A navíc, ten by si to nevymyslel. Takže tohle celé je úplně k ničemu.'' vložila jsem se do toho já.
,,A taky bys nám mohl říct, proč jsi přestoupil k němu.'' já
,,Jak jsem řekl. Vyhrožuje mi.'' Ash
,,A jak?'' já
,,Říkal, že mi jinak zabije celou rodinu a lidi, na kterých mi záleží. Já bych pak už neměl nikoho.'' Ash
,,Víš co?! Zvedni tu svojí sexy prdel a vypadni z tohoto domu. A už se nikdy nevracej!!'' zaječela jsem na něj.
,,Fakt mám sexy prdel?'' zeptal se s úšklebkem.Už jsem byla pěkně vytočená. Vstala jsem a vzala Ashe za lem trička. Vytáhla jsem ho za nohy a táhla ho ke dveřím, které jsem otevřela a vyhodila ho ven.
,,Opovaž se ještě někdy vrátit!'' zaječela jsem a zabouchla dveře.
Ani jsem se nevracela do obýváku. Prostě jsem šla k sobě do pokoje a chtěla si dát vanu.
Vyšla jsem nahoru do svého pokoje. Vzala jsem si pyžamo a šla do koupelny, kde jsem se zamkla. Napustila jsem si vanu a následně do ní přidala pěnu do koupele. Poté jsem se do vany naložila a relaxovala.Ležela jsem tam asi půl hodiny a voda už začala být studená. Tak jsem se tedy zvedla a osušila se. Vodu jsem vypustila. Oblékla jsem si pyžamo: tepláky a tílko. Žádná podprsenka nebo kalhotky. Odlíčila jsem a šla dolů do kuchyně. Měla jsem docela hlad, tak jsem si vzala rohlík se salámem. Sedla jsem si na barovou židličku a v klidu si snědla rohlík. Všichni už asi spali, tak jsem šla do obýváku, kde jsem si zapla televizi.
Nic moc tam nedávali, tak jsem si do DVD přehrávače pustila horor. Měla jsem chuť se trošku bát, i když mě jen tak něco z míry nevyvede. Byla jsem skoro v půlce filmu, když jsem dostala strašnou žízeň. Šla jsem tedy do kuchyně. Ani jsem nerozsvicela. Znám celý dům, takže nehrozí, že bych se někde zabila, ale co se nestalo. Do někoho jsem vrazila. Vyjekla jsem, protože jsem se hrozně lekla. Rozsvítila jsem malé světlo a když jsem zjistila, že to je Luke, tak se mi ulevilo. Koukal na mě jak na přízrak, no né na mě, ale na má prsa, které byli přes to tílko vidět. No jo, kluci. Co se dá dělat.
,,Nečuč tak, vypadnou ti oči.'' já
,,Umm, promiň.'' Luke
Začal se červenat jak rajče. Byl celkem rozkošný, ale Calum je víc. Je pravda, že mě k Lukovi něco táhne, ale ke Calumovi také. Nechci ani jednomu ublížit.
Ani jsem si nevšimla, že je Luke tak blízko u mě. Cítila jsem jeho mentolový dech na mé pokožce a ihned jsem měla husí kůži. Není možné, že tohle se mnou udělá jen jeho dech.
Podívala jsem se mu do očí. Z jeho očí vyzařovaly jiskřičky naděje.
,,Ani na to nem-..'' nedořekla jsem to, protože mě přerušil jemným polibkem.
Hned jsem se odtáhla a nevěřícně na něj koukala.
,,C-co to děláš?!'' vyjekla jsem.
Chtěl odpovědět, ale přerušilo ho odkašlání od dveří, kde stál....Kdo tam asi stál? Další díl bude za 4 votes a 3 komentáře:-)
ČTEŠ
Život s 5SOS
Novela JuvenilJedna dívka. Jeden život, který je plný strachu, šikany.. Co se stane, až na její školu nastoupí 4 krásní kluci? Změní se nějak ona i přístup ostatních? Nebude už uzavřená? Co se stane, až zjistí, že její otec je mafián? Jak se to celé změní? Nik...