Hned jak jsem políbila Caluma, tak jsem šla směrem do svého pokoje. Šla jsem okolo pokoje Ashe a Mika. Ash s někým volal. Vím, že není slušné poslouchat cizí rozhovory, ale musela jsem.
,,Hele, mám to pod palcem. Myslím, že z nich dostanu to, co potřebuješ.'' pak bylo chvilku ticho.
,,Jo, Chriss nic netuší a myslím, že ostatní také ne. Jo. Dovedu ti jí a pak si s ní dělej co chceš. Ale mě už pak necháš bejt, jasný?'' omg, o co se tu jedná? A proč řeší zrovna mě?!
Musím to říct tátovi. Bežela jsem rychle po schodech dolů. U stolu seděl Nikolas, Mike a táta.
,,Tati, potřebuju s tebou mluvit.'' jen přikývl.
,,Někde, kde bude soukromí, prosím.'' jen přikývl a zvedal se. Šli jsme do obýváku.
,,Tati, vím, že se nemají poslouchat cizí rozhovory, ale Ash není asi s námi. Chce mě někomu předat. Podle mého ho někdo vydírá.'' řekla jsem.
,,Dobře zlatíčko, já ho proklepnu.'' a usmál se.
,,Tati já se bojím! A teď ti cituji, co řekl do toho telefonu: ,,Jo, Chriss nic netuší a myslím, že ostatní také ne. Jo. Dovedu ti jí a pak si s ní dělej co chceš. Ale mě už pak necháš bejt, jasný?'' Tati, to není normální.'' smutně jsem se usmála.
,,Tak dneska jdi na závody. Aspoň se odreaguješ.'' jo má pravdu.
,,Dobře, a v kolik jsou?'' zeptala jsem se.
,,Dneska v deset za městem.'' usmál se.
,,Dobře, děkuji.'' a šla jsem se nasnídat.Celý den uběhl celkem rychle. Jen jsem se válela u televize, ale když hodiny ukazovali půl 9 večer, tak jsem se šla připravit na závody. Dala jsem si rychlou sprchu, poté jsem se nalíčila: horní linky, tunu řasenky, rudou rtěnku a jen pudr. Make-up si nedávám, není k čemu. Na sebe jsem si vzala potrhané černé legíny, tričko nad pupík a koženou černou bundu. Do kabelky jsem si hodila mobil, klíče od domu a zbraň. Sešla jsem pomalu schody a šla se přezout. Do předsíně přišel Ash a Luke.
,,Kam razíš?'' Luke
,,Na závody vole.'' a zašklebila jsem se.
,,Jaká náhoda, my taky. Viď Ashi.'' Luke
,,Uhm, jo.'' Ash
,,Jedete závodit?'' a jemně jsem se zasmála.
,,Jo, to teda jedeme.'' Ash
,,Fajn, těším se, až vám natrhnu zadky.'' a začala jsem se smát.
Nikdo už neodpovídal, tak jsem si vzala klíčky od svého auta. Opel Vectra v tuningu, nikdy nezklame. Miluju to auto a miluju rychlou jízdu v něm.Projela jsem městem jak smyslů zbavená. Přijela jsem na místo, kde byl už táta s Chazem, Calumem a Mikem.
,,Ahoj kluci.'' a usmála jsem se. S tátou jsem se objala a Calumovi dala pusu na tvář. Zase se začal červenat. To je ták sladký.
,,Tak já se jdu přihlásit a držte mi palce. No počkat, nikdo není lepší než já.'' já a táta jsme se zasmáli a šla jsem.
Zaplatila jsem a všechno jsem zařídila. Potom jsem došla k autu a jela na startovní čáru. Dneska jedu prý já, Ash, Luke a nějakej novej kluk. Jsem zvědavá co je zač.
Byli jsme všichni připraveni. Na čáru si stoupla brunetka s praporky a odstartovala to. Vyjela jsem a do toho mi hezky pískaly kola. Jela jsem v pohodě jako první, jak jinak, ale těsně před cílem mě dohnal ten nový kluk. Sakra! Já prohrála!! To není možný. Zabrzdila jsem tak prudce, že to není ani možné. Okamžitě jsem vylezla z auta a šla za tím klukem. Tohle si vypije.Viděla jsem, jak na mě všichni koukají s otevřenou pusou a táta nebyl taky moc nadšený. Sakra, jak to udělal?! To si s ním vyřídím.
,,Čus, jak jsi to udělal?!'' vyštěkla jsem.
,,Ahoj, taky tě rád poznávám Chrissi.'' jak zná moje jméno sakra?!
,,Jak jsi to udělal?'' řekla jsem už naštvaně.
On se jen začal smát. ,,Jsi nádherná, když jsi naštvaná.'' a usmál se.
,,Tak ještě jednou, jak jsi to udělal?!'' a už jsem ječela. Lidi okolo nás se jen dívali, co se stane.
,,Ale notak. Nejsi tak dobrá jak si myslíš.'' a usmál se. ,,Jo a jsem Justin. Justin Bieber.'' a znovou se usmál.
,,Hm a co jako? Komu to cpeš? Mě to nezajímá. Chci odvetu.'' a udělala jsem úšklebek.
,,Fajn. Na druhej konec města. Ok?'' Justin
,,Ok. Hej bloncko, pojď nám to odstartovat.'' já
Jen kývla a šla. Jen co se praporky dotkly země, tak jsem vyjela. Jela jsem svými tajnými místy a byla jsem první. Ha, já to věděla.
Dojel chvilku po mě.Jen vyjevě koukal, jak jsem se sem dostala.
,,Hm, a co teď brouku?'' a usmála jsem se.
On šel rychlým krokem ke mě a políbil mě. Měl strašně jemné rty plné chtíče. Já jsem se od něj rychle odsunula a jednu mu vrazila.
,,Tak to jsi dělat neměla kotě.'' a ušklíbl se.
,,Nebo co?! Myslíš si, že jsem děvka či co?!'' vyštekla jsem na něj.
Vytáhl nějaký kapesník a chtěl mi ho přiložit k ústům. Ale já jsem rychle uhnula a tu ruku mu zkroutila tak, že kdybych zabrala, tak se mu mohla zlomit.
Někdo přijel, tak jsem se podívala kdo. Byl to Ash.
,,Ashi, pomůžeš mi prosím?'' zeptala jsem se.
Rychle běžel ke mě.
,,Chriss, promiň, záleží mi na rodině.'' A přiložil mi nějakou látku k obličeji. Okamžitě se mi zamlželo před očima a já náhle pocítila, jak upadám do tvrdého spánku. Najednou jsem viděla jen tmu. Co se to stalo? Je to ten, co mě chtěl? Ash mu mě fakt předal? Proč, proč se tohle děje?!
ČTEŠ
Život s 5SOS
Fiksi RemajaJedna dívka. Jeden život, který je plný strachu, šikany.. Co se stane, až na její školu nastoupí 4 krásní kluci? Změní se nějak ona i přístup ostatních? Nebude už uzavřená? Co se stane, až zjistí, že její otec je mafián? Jak se to celé změní? Nik...