Miluji ho?

245 18 1
                                    

Hned co mi Calum ošetřil rány, tak jsem šla do postele. Už jsem skoro usínala, ale postel vedle mě se prohla. Otočila jsem se tím směrem a ležel tam Nik. To by bylo ještě v pohodě, kdyby neměl jen trenky.
,,Huh, promiň já myslel, že už spíš.'' Nik
,,V pohodě.'' usmála jsem se.
Musela jsem se koukat na jeho vypracovanou hruď a on se jen uchechtl. 
,,Chceš mě snad?'' a mrkl.
Já jsem hodila jen úšklebek. Začal se tam po mě sápat a to bylo už moc.
,,Nikolasi nesahej na mě, nebo dopadneš jako Luke.'' řekla jsem naštvaným tónem.
,,Myslíš to párátko dole?'' a začal se smát na plné kolo.
,,Není párátko! A když ho neznáš, tak se do něj neser.'' řekla jsem. Byla jsem vytočená jako nikdy.
Začal tam po mě lézt a najednou se objevil nademnou.
,,Co si myslíš jako, že děláš?!'' zařvala jsem.
,,Chci si jen trošku užít kotě.'' řekl slizkým tónem.
,,Tak na to zapomeň.'' a shodila jsem ho ze sebe. Vylezla jsem z postele a šla ke dveřím.

Vyšla jsem na chodbu a zaklepala na pokoj, kde spí Calum s Lukem. Otevřel mi Luke jen s ručníkem okolo pasu. Na břiše měl hodně modřin, monokl pod okem, natržené obočí a prokouslé rty. No jo, to je to, když se někdo neumí prát. A ještě k tomu s holkou. Shit.
,,Um, zavoláš mi Cala?'' zeptala jsem se.
,,Teď se koupe, ale můžeš na něj tady počkat. Teda jestli chceš.'' a mrkl.
Dál jsem nic neřekla a šla si sednou na postel. Luke si sednul vedle mě a koukali jsme na zeď před námi. Nikdo se nechtěl bavit, tak jsem slyšela jen jak teče voda v koupelně, kde se koupe Calum. Voda přestala téct a Calum vyšel s ručníkem okolo pasu, ale asi si mě nevšiml. 
,,Hej Luku, ta holka ti dala co proto. A jak u toho vypadala. Awww.'' zamyslel se.
Já jsem tam chytla výbuchy smíchu a Luke taky, protože se Calum docela ztrapnil. 
,,Um, já nevěděl, že jsi tu.'' řekl a začal se červenat. Počkat, on se začal červenat?! 
To bylo tak sladké, jezůůs:-DD

,,Um, no já.. Nemůžu spát u sebe. Nikolas se tam po mě sápal a-a nesnesla jsem ty jeho řeči ohledně Luka.'' vykoktala jsem.
Oba dva se na mě podívali pohledy alá POVÍDEJ DÁL. Tak jsem pokračovala.
,,No o tobě Luku řekl, že jsi párátko, tak jsem se tě zastala, protože to není pravda. Ale je pravda, že si se mohl víc snažit.'' a vyplázla jsem na něj jazyk. On si jen namyšleně odfrkl. ,,No a po mě tam lezl s tím, že si chce užít. Ale já nejsem taková jak vypadám. Možná si všichni říkáte, jak jsem neslušná a spím se všemi, ale pravdou je, že já ještě s nikým nespala.'' nastalo ticho. To ticho, které nemám ráda. ,,No chtěla jsem se zeptat. Nemůžu tu s vámi dneska přespat?'' a udělala jsem psí očka. Oba okamžitě začali kývat, že ano. Jen jsem se uchechtla a lehla si do postele.

,,Ale jako doufám, že si něco obléknete. Jinak spíte na zemi.'' chytla jsem výbuchy smíchu, když si hledali nějaké oblečení na spaní. Ležela jsem ve prostřed, Luke po mé pravici a Calum po mé levici. Usla jsem hned a kluci taky. Měla jsem noční můry, ale neprobudila jsem se. Pak se mnou někdo začal házet, tak jsem rychle otevřela oči a zhluboka dýchala. Moje srdce bilo strašně rychle. Calum na mě koukal vystrašeným pohledem a Luke spal. Jak jinak, že? 
,,Křičela jsi ze spaní, tak jsem tě probudil.'' řekl Calum
,,Um, děkuju. Měla jsem noční můru.'' usmála jsem se a zase si lehla. 
Calum si také lehl a já se k němu přitulila. Hlavu jsem mu dala na hruď a on mě objal rukou. Cítila jsem se v bezpečí a znovu upadla do říše snů.

Ráno jsem se probudila a ležela jsem na Calumovi a Luke měl hlavu na mém boku a objímal mě, tak jako Calum, ale o trošku víc níž, než Calum. Calumovi jsem začala kreslit obrazce na nahou hruď a ten se s úsměvem probudil. Podíval se na mě  už chtěl něco říct, ale já ho umlčela prstem a ukázala mu na Luka. Calum se jen zamračil pomalu se posadil, ale furt koukal na Luka vražedným pohledem. Opatrně vstal a obešel postel. Zatáhl Luka za ruku a ten spadl na zem. Chytla jsem totální výbuchy smíchu, protože jak se Luke koukal bylo k nezaplacení. Začal tam nadávat jako dlaždič.
,,Nesahej na Chriss.'' řekl Calum.
,,A to jako proč?! Snad ti nepatří!'' zařval Luke.
,,Uhm, mám jí rád a prostě nechci, aby si na ní sahal.'' řekl v klidu Calum.
Jen jsem se usmála. Zvedla jsem se a obešla postel, kde stáli ti dva. 
,,Takže. Cale to je v pohodě. Asi mu bylo smutno a Luku, tobě děkuju.''
Oba dva se na mě koukali takovým způsebem, že jsem měla co dělat, abych se nezačala smát.
,,Uhm, Luku děkuji za to, že jsi na mě sahal, protože už vím, co ke Calumovi cítím.'' nahla jsem se a dala Lukovi pusu na tvář. Calum smutně koukal, tak jsem šla blíže k němu a podívala se mu zhluboka do očí. A pak jsem ho políbila.

Miluji ho? Ale je pravda, že mě k němu něco táhne.

Život s 5SOSKde žijí příběhy. Začni objevovat