Mrzí mě to..

205 14 2
                                    

,,Luku je konec.''

Tohle byla moje osudná věta, kterou jsem mu řekla. Dnes je to už měsíc co jsem se oficiálně rozešla s Lukem a měsíc, co jsem u Justina a pomáhám mu s obchody. Vše jde tak hladce a na rodinu začínám zapomínat. Už mi ani nevadí, že neposlouchám ty jejích hádky. Sice mám někdy slabou chvilku kdy si vzpomenu, ale nerozbrečím se. Moje slabé místo už neexistuje. Je mi to jedno.

Dnes má být zvláštní předání drog v centru. Nevím přesně kde, ale na tu misi musím jít sama. Že je to prý i zkouška pro mě, jestli vydržím to co mě naučili tady. Tak jsem to teda odkývala.

,,Nemusíš si brát žádné zbraně.'' informoval mě Justin
Koukala jsem na něj jak vyoraná myš, protože vždycky mi říkal, ať si toho vezmu víc než málo. To se mě chce zbavit nebo co? Teď ho teda vůbec nechápu.
,,Chceš se mě zbavit nebo co? Chceš abych umřela?!" zaječela jsem na něj.
,,Ne, ale tohle je jinačí mise. Nepotřebuješ zbraně. Oni ti neublíží.'' řekl a usmál se

Nevěřila jsem mu, ale něco mi říkalo, že mi teda nelže. Tak jsem to vzala jak to je.
Nic jsem mu neřekla, prostě jsem se sebrala a šla jsem si dát sprchu.
Když jsem se svlékla a vlezla do sprchového koutu, tak jsem na sebe pustila vlažnou vodu a popadla do ruky malinový sprchový gel, který jsem si následně rozetřela po celém těle.

Když jsem mydliny smývala, tak se okolo mého pasu obmotaly dvě potetované ruce. Byl to Justin. Ano, máme spolu sexuální poměr, ale já v tom nic víc nevidím. Však řekněte, nemůžete bez sexu vydržet tak dlouho. Pro mě je to něco, jako bych nemohla dýchat a myslím, že Justin to viděl stejně. Nejsem nymfomanka, to ne, ale prostě to potřebuju.

Dali jsme si rychlé kolo ve sprše a pak další v posteli u něj v ložnici. Když jsme skončili, tak jsem se šla už pomalu připravit, protože bylo už něco kolem desáté hodiny večer.
Vzala jsem si černé krajkové spodní prádlo, černé potrhané legíny a černé tílko s mým jménem na prsou. Vlasy jsem si pečlivě přežehlila a dala do vysokého culíku. Na víčka jsem si nanesla silné linky a řasy pokryla velkou vrstvou řasenky. Pusu jsem přejela rudou rtěnkou. Do uší jsem si dala velké zlaté kruhy a můj hrudník zdobil náhrdelník od Luka, který nosím na každou akci, abych si ho připomněla.

Zbraně jsem si nebrala, ale do podprsenky jsem si strčila mobil a do zadní kapsy nějaké peníze. Mobil do podprsenky dávám, protože mi ho kdykoliv mohou sebrat, ale z podprsenky mi nikdy nevypadl, takže pohoda. Sešla jsem dolů do chodby a vzala si svoje černé jehly s mašlí. Miluju vysoké podpatky. Z košíčku na klíče jsem si vzala klíč od svojí Audi R8. Když bylo všechno jak má být, tak jsem šla do garáže, kde jsem vzala sáčky s drogami a sedla do auta. 

Jen co jsem vyjela, tak jsem sáhla do kaslíku pro krabičku cigaret. Byla jsem strašně nervozní, ale nevím proč. Jela jsem necelých dvacet minut, když jsem zastavila v centru u skladu. Nikdo nikde nebyl, žádné auto nic. Tak jsem si řekla, že mají zpoždění, ale když jsem se podívala na čas, tak jsem měla zpoždění já. To se mi nikdy nestalo! Já byla všude vždycky dřív. Sakra, to je průser.

Vylezla jsem tedy z auta a šla pomalu ke skladu, kde byly otevřené dveře a vevnitř se někdo bavil. Ty hlasy mi byly povědomé, ale nemohla jsem si vzpomenout čí jsou.
Šla jsem pomalu a opatrně. 

Když jsem došla k nim, tak byli otočení zády ke mě, tak jsem si trošku pokašlala, aby si mě všimli. Oba dva nadskočili jak se lekli.

,,Fuj já se lekl.'' jeden
,,To neumíš chodit nahlas?!'' druhý
Jen jsem se uchechtla a nechala to být. 

Podala jsem jim ty sáčky a čekala na peníze. Oba dva na mě koukali jako na kořist.
,,Copak zlatíčko, bojíš se nás?'' zeptal se jeden
,,Ne. Měla bych?'' a usmála jsem se

Oba dva se zasmáli tak strašně, až mi přeběhl mráz po zádech. Co to má znamenat? Vždyť Justin říkal, že to bude v pohodě. Jsem v háji. Nemám žádnou zbraň, ale mám svojí svoje tělo, které umí mnoho víc, než se dá předpovídat.

,,Dá se říct, že jo. Šéf tě chce, tak pohni.'' řekl ten druhý
,,Cože?! Jaký šéf? O čem to tu mluvíte?!'' zapištěla jsem
,,Justin tě prodal našemu šéfovi L.'' řekl ten druhý
Já na něj koukala jak na osla.

,,Nikam s vámi nejdu.'' odsekla jsem
Oba dva se na sebe podívali a pak se podívali na mě. Začali se pomalu přibližovat, tak jsem se konečně pohla a začala jsem jim utíkat ven k autu. Jenže venku bylo mnoho mužů. Nevím co to má znamenat. 

Justine, co jsi to udělal?

Život s 5SOSKde žijí příběhy. Začni objevovat