Neměla jsem kluka

388 19 1
                                    

,,Já tu nebudu násilím držena! A co moje mamka? Volali jste jí?'' samozdřejmě, že jsme jí volali, ale nebyla zrovna 3x nadšená. Chriss nebude chodit do školy, to jsme už domluvili, ale je tu furt jeden háček..


Ten háček je takový, že ona neví, co k ní cítím. Bude problém jí nechat Lukovi. Ale myslím si, že ona se do něj nezamiluje, protože už to ze začátku vypadá tak jak to vypadá. Což znamená, že můžu mít šanci u ní já! Hustý. Mám dobrý nápad. Svedu jí. Sakra Calume! Přestaň! Je to pro Luka, pro tvého kámoše. Nikdy nepoznal pravou lásku. Měl holky na jednu noc, děláš to pro něj tak se kroť už!

Chriss
Od té doby co mi vše vysvětlili jsem se zamkla v tom pokoji a nevylezla jsem. Týden nejím, piju vodu z kohoutku v koupelně. Proč bych se s nimi měla bavit? Co mi můžou nabídnout? Tolikrát tu klepali a říkali, ať se jdu najíst, ale já nevstala z postele nic. Možná jsem hloupá, ale já je neznám.
Dneska ráno někam odešli všichni, protože kolem 7 ranní hodiny bouchly vchodové dveře, tak jsem se rozhodla, že půjdu dolů si něco udělat k snídani. Došla jsem do kuchyně a podívala se do ledničky. Udělám si palačinky a klukům taky něco nechám, budu hodná. Pustila jsem si radio, které tam měli a začala dělat palačinky, byla jsem do toho tak zabraná, že jsem si nevšimla kluků, kteří byli naskládaní u dveří do kuchyně. Strašně jsem se jich lekla. ,,Co tak čučíte? Nechcete mi alespoň pomoct?'' s úsměvěm jsem si dala na talíř dvě palačinky, k nim zmrzlinu a postříkala jsem je šlehačkou. Nakonec jsem na ně nastrouhala čokoládu. Jejich pohledy byly k nezaplacení. ,,Luku, utři si tu slinu.'' a vyplázla jsem na něj jazyk. Všichni se mu začali smát. ,,Neboj, dělala jsem si srandu.'' a taky jsem se začala smát.

Z pohledu Luka
Dělala si ze mě srandu. Vážně? Ale asi si neuvědomila, že před námi stojí jen v krátkém tričku a kalhotkách. ,,Chriss, víš co máš vůbec na sobě?'' hned jak jsem se zeptal, tak se začala červenat. Ash a Calum se mohli uslintat. Asi je zachvilku zabiju, jestli na ní budou tak koukat. Hlavně takovým způsobem jako teď. Musejí pochopit, že jí chci já a né oni! Bože, já žárlím?! Vždyť s ní nic nemám. Calum: ,,Chriss, dovezli jsme ti nějaké oblečení. Byli jsme v obchoďáku a vybíral jsem to já a Ash, snad se ti to bude líbit.'' a nahodil ten jeho ''sladkej'' úsměv. Vždycky na něj nějakou holku nabalil, ale s Chriss to ani nehlo. Uff, už jsem se bál. A počkat, ona vyšla z pokoje? Hemmings, ty jsi blesk. Fakt že jo. ,,Chriss, proč jsi vůbec vyšla z pokoje?'' jo, debilnější otázka mě nemohla napadnout. Chvilku mlčela a pak odpověděla: ,,Měla jsem hlad a chtěla jsem vám něco uvařit.'' usmála se jak anděl. Měla ďolíčky. Awww, miluju jí čím dál více!

Chriss
S klukama jsme se najedli a já si vzala ty tašky s oblečením co mi koupili a šla do toho pokoje, kde jsem byla celou tu dobu. Tašky jsem položila na postel a podívala se co je v nich. V jedné bylo spodní prádlo, které bylo docela výstřední, ale za zkoušku nic nedám. Vzala jsem si černá krajkovaná tanga a černou vystuženou podprsenku. Šla jsem do koupelny si to obléct, protože nestojím o to, aby mě někdo z nich viděl nahou. Oblékla jsem si to a vyšla z koupelny do pokoje, ale nečekala jsem, že na mojí posteli bude sedět Luke a přehrabovat se mi ve věcech, co mi kluci koupili. Asi si nevšiml, že tam jsem, tak jsem si odkašlala. Otočil se a jeho pusa se otevřela dokořán a oči vykulil tak, že se divím, že mu nevypadly. ,,Bacha ať ti nevypadnou oči.'' a zasmála jsem se. Ani jsem si neuvědomila, že před ním stojím ve spodním prádle. ,,J-já jen, že ti to strašně sluší.'' a ucilil se jak sluníčko. Pocitíla jsem, jak nabírám červeň. Určitě jsem rudá jak rak. ,,Jsi roztomilá, když se červenáš.'' jestli to bylo možné, tak jsem zčervenala ještě více. On se začal šíleně smát. ,,Co je tu k smíchu?!'' zeptala jsem se ho vytočeně. Vzal do ruky podvazky a korzet. ,,Tohle si asi nevezmeš co?'' a smál se dál. Začala jsem se smát s ním. ,,T-to a-asi nne no.'' vykoktala jsem mezi nádechy a pod návalem smíchu.

Když jsme se přestali smát, tak jsem šla prohrabat další tašky, ve kterých jsem našla šedé tepláky, které jsem si oblékla a bílé tílko s popiskem KISS ME. Když jsem se otočila na Luka, tak jen zapískal. ,,Sluší ti to. A k tomu tričku.. Mohl bych?'' a začal se culit jak sluníčko. Jen jsem na něj vykulila oči, protože jsem se s žádným klukem v životě nelíbala, ani jsem si s ním nedala žádnou pusu. Vlastně, já kluka vůbec nikdy neměla. Ani školkovskou lásku, prostě nic. ,,Luku, ale já jsem ti chtě-..'' nenechal mě to doříct. ,,Chriss, prosím. Musím ochutnat tvé rty. Určitě každý kdo je políbíl, tak se z toho nemohl vzpamatovat.'' kdyby alespoň věděl.. ,,Luku, já se nikdy nelíbala..''

Život s 5SOSKde žijí příběhy. Začni objevovat