Jak mi přišla ta smska, tak jsem to hnala hned domů za otcem. Rozrazila jsem dveře a všade byl nepořádek. Sakra, kde je táta?! Byl v obýváku s našimi muži na ochranu. ,,Sakra tati, co se to stalo?!'' zaječela jsem.
,,Beruško, dneska už nikam nejdeš. A když půjdeš, tak si vezmeš minimálně jednoho chlapa s sebou. Ano?''
,,Ale tati, já dneska jedu nakopat prdel Lukovi a jedu pro ty prachy.''
,,Dobře zlatíčko, ale Chaz jede s tebou. Bude na tebe dávat pozor.''
,,Dobře. Jo a tati?''
,,Ano honey?''
,,Přišla mi taková divná smska.''
,,Ukaž mi jí Chriss.''Ukázala jsem tátovi tu smsku a nebyl nadšený, protože mu přišla podobná. K nám do domu vtrhlo několik mužů a obrátili nám to tu vzhurů nohama. Je půl desáté večer a já teprve lezu z koupelny. U skladiště jsem při mé rychlosti do pěti minut. Takže se jen obléknu a pudu si něco vzít k večeři. Oblékla jsem si mini-kraťasy a tričko nad pupík. A koženou vestičku. K tomu fialové supry a můžu vyrazit. Och, málem jsem zapomněla na rudou rtěnku. Tak a teď můžu vyrazit. Dole už čekal Chaz. Šla jsem si pro jablko a šla jsem k autu. Zbraň mám v autě, tak pohoda. Chaz jel se mnou v autě a nezavřel tu klapačku.
,,Chriss, chci tě pojebat v tomhle autě.'' Chaz
,,Jsi debil? Bože už buď ticho, nebo uvidíš.''
,,Uvidím? Boobs?'' úchylný prase
,,Chazi!!''
,,Ano bejby?'' mlč už.
,,Drž už hubu a vypadni z toho auta, jsme tu.''
Vylezli jsme z auta a měli ještě deset minut do desáté večerní hodiny. Dvě minuty před desátou se tu objevili kluci i s bossem.
,,Čauky kluci. Zdar bossy.'' řekla jsem.
,,Čus Chriss. Takže ta trasa. Pojedeme městem až na druhou stranu ke skladišti. Je jedno kudy se tam dostaneš, ale musíš být první.'' och, chápu.
,,A co dostane vítěz?'' zeptala jsem se.
,,Uhm, pozve toho druhého do baru a platí celou sumu toho, kolik toho vypije.'' usmál se.
,,Ok, beru. Jedeme. Chazi, pojedeš s klukama na druhý konec města ke skladišti a taky nám to odstartuješ. Díky.'' nečekala jsem ani co odpoví. Šla jsem rovnou do svého auta.Chaz nám to odstartoval a mohli jsme vyjet, ale já to vzala svojí zkratkou, kterou nikdo nezná. Ha, Hemmings to prohraješ. Říkala jsem si v duchu. Za městem jsem byla za necelých 10 minut, teď se jen dostat k tomu skladišti. To jsou tak dvě minutky.
Dojela jsem zase první. Jak jinak. Zastavila jsem a vypla motor. Vylezla jsem z auta a opřela se o jeho dveře. Slyšela jsem něčí kroky, ale auto nepřijelo žádné. Sakra, co se to tu děje?! ,,Halo? Je tu někdo?'' zeptala jsem se. Jo jasně, určitě mi odpoví: jsem u skladu kotě. Jsem naivní člověk v tomhle. Náhle jsem uslyšela střelbu. Schovala jsem se za auto a čekala. Střelba se začala přibližovat více ke mě, tak jsem vlezla do auta pro zbraň.
Odjistila jsem jí a začala střílet směrem odkud šly ty výstřely. Po chvilce jsem slyšela někoho upadnout. Super, trefila jsem ho. Volala jsem Chazovi a ten mi to vzal hned po prvním pípnutí.
,,Chriss, jsi v pořádku?!'' začal vyšilovat.
,,Ano jsem, jen mě tu někdo málem zastřelil.'' řekla jsem s ironií v hlase.
,,Cože?!! Počkej tam a nedělej nic ukvapeného. Hned jsme tam.'' a típl mi to.Šla jsem na místo, kam spadl asi ten člověk. Došla jsem k němu a měl na sobě lísteček, na kterém stálo: Tohle byl jen začátek Chriss Volburnová.
Sakra, jak a co?! Nikdo mě nezná příjmením! Tohle je už na mě moc. Ani jsem si nevšimla, že přijel Luke. Šel rychlým krokem ke mě. ,,Zase jsi vyhrála.'' řekl sklesle.
,,A taky mě málem zastřelil.'' a ukázala jsem na toho chlápka.
Luke se jen vyděšeně koukal na toho muže a pak na mne. ,,T-tys ho zastřelila?'' vykulil oči.
,,A to jsem se jako měla nechat zabít. či co?!'' řekla jsem víc nahlas.
,,T-to ne, ale..''
,,V tomhle světě neexistuje ale Luku.''
Jen kývl hlavou.Po chvilce přijeli ostatní i s Chazem. ,,Honey, jsi v pořádku?'' ujišťoval se Chaz. Jen jsem přikývla a podala mu lísteček co byl nalepený na tom chlapovi. Jen pokroutil hlavou.
,,Tak mi dejte ty prachy a jede se do klubu. Musíme to zapít.'' usmála jsem se.
,,Uhm, tady máš ten kufřík, ale nos mi nech už být.'' pod náporem udržení smíchu jsem se rozesmála jako osel. Všichni kolem mě také. Když jsme se dosmáli, tak mě Chaz vzal kolem pasu a vedl k autu. Sedla jsem si na místo řidiče a Chaz vedle mě.
,,Proč jsi to udělal?'' zeptala jsem ho.
,,Co jsem udělal?'' nechápal.
,,Proč jsi mě vzal za pas?''
,,Protože na tebe Calum koukal divně. Zamilovaně.'' řekl.
Jak to dořekl, prudce jsem zabrzdila a vydýchávala, co mi právě řekl. Láska neexistuje. U mě ne. Je to nebezpečné, zamilovat se, pff.
ČTEŠ
Život s 5SOS
Roman pour AdolescentsJedna dívka. Jeden život, který je plný strachu, šikany.. Co se stane, až na její školu nastoupí 4 krásní kluci? Změní se nějak ona i přístup ostatních? Nebude už uzavřená? Co se stane, až zjistí, že její otec je mafián? Jak se to celé změní? Nik...