Stál tam. V celé své kráse. Justin Bieber.
Nevím, jak se sem dostal, ale je to špatné. Nevím co tu chce, nevím proč na mě kouká slizkým pohledem. Proč?! Proč nemůžu mít život jako normální člověk?! Proč jsem se do tohohle zapletla? Nechápu to. Nechápu absolutně nic.,,Co tu chceš?'' já
,,Přišel jsem si pro tebe.'' Justin
,,Proč?'' já
,,Chci tě pro sebe.'' Justin
,,Proč zrovna já?'' já
,,Protože jsi jiná, než ostatní dívky. Máš něco navíc a já chci zjistit, co to je.'' Justin
,,Máš smůlu. Já s tebou nikam nepůjdu.'' já
,,Proč? To tu budeš s tímhle šmatlákem?'' Justin
,,Justine. Není to šmatlák. Mám ho ráda, tak ho nech být. Prosím.'' právě jsem teď prosila Biebera?!
,,Fajn. Jeho nechám, ale ty půjdeš se mnou. Buď po dobrém, nebo ti vyvraždím všechny, na kterých ti záleží.'' JustinNevěřícně jsem na něj hleděla a Luke taky. Nebyla jsem schopná jediného slova. Vzala jsem Justina za ruku a táhla ho ke dveřím. Luke zůstal stát v kuchyni.
,,Takže poslouchej Justine.'' já
,,No, poslouchám Chriss.'' Justin
,,Nevím o co se snažíš, ale půjdu s tebou. Jen mi dej prostor si zbalit pár věcí a napsat dopis tátovi a klukům. To je jediné o co tě žádám. Počkej pod mým oknem. Do půl hodiny bych mohla být hotová.'' já
Justin na mě nevěřícně koukal a pak zuřivě začal přikyvovat.,,A teď mi odpusť tohle.'' řekla jsem a dala mu pěstí
,,Už se sem nevracej ty idiote!'' já
Justin se nechápavě sebral a odešel. Udělala jsem to proto, protože na nás koukal Luke. Tak aby to klaplo. Musela jsem mu to udělat. Pak se mu omluvím. Možná, ještě nevím.
,,Jdu si lehnout. Je toho na mě moc. Dobrou Luku.'' prošla jsem kolem něj a dala mu pusu na tvář.
,,Dobrou Chriss. Miluji tě.'' Luke
Podívala jsem se na něj se slzami v očích. Tak moc mě to ničí, že je musím opustit, ale jinak to nejde. Nechci aby jim někdo ublížil. Cestou do svého pokoje jsem se stavila u Caluma. Spal jak malé spokojené miminko s dudlíkem. Pohladila jsem ho po tváři a dala mu pusu na tvář.,,Miluji tě Calume. Sbohem.'' rozloučila jsem se s ním a šla k sobě do pokoje. Vytáhla jsem velkou cestovní tašku a začala do ní dávat oblečení. Džíny, kraťasy, tepláky, trička, tílka, mikiny, šaty, podprsenky, kalhotky, ponožky a nakonec boty. Dvoje Supry, jedny Nike a troje jehly. V koupelně jsem si vzala hygienu a hodila to jako poslední. Pak jsem si sbalila mobil, sluchátka a nabíječku. Z nástěnky nad stolem jsem vzala fotku, na které jsem já a mamka. Pak jsem si vzala ještě dvě. Na jedné jsem s tátou a s celou naší partou. Na té druhé jsem jen s taťkou. Budou mi tu všichni chybět.
Ještě se převléknu z pyžama a napíšu jim dopis. To by pak mělo být všechno. Ze skříně jsem si vzala mini-šaty bez ramínek. Byly černé a kolem pasu měly čenou mašli. K tomu jsem si vzala černé jehly a čisté spodní prádlo. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Vypadala jsem zdrceně. Jako malá holčička ztracená v New Yorku. Achjo, bude mi to hrozně chybět. Teď musím napsat ten dopis tátovi a ostatním. Stačí když napíšu jen jeden, pro všechny.
Milá rodinko,
mrzí mě, že vás musím opustit, ale je to nejlepší volba, kterou mohu udělat. Dělejte svou práci jak máte. Možná se někdy vrátím, ale nevím kdy. Budete mi všichni chybět. Jste ta nejlepší parta pod sluncem. Každý je něčím vyjímečný, tak na mě vzpomínejte jen v dobrém. Budu na vás myslet vždy, když budu usínat a vždy, když se budu budit. Už teď mi rve srdce, že se s vámi musím rozloučit. Žijte poklidný život, jako teď. Zapomeňte na mne. Nevím, jestli vám budu chybět, ale vy mě ano. Snad vás někdy uvidím.Tati, ty se snaž, aby všechno šlo podle pravidel. Aby někdo něco nekazil a nedostaňte se do nějakých srač*k. Miluju tě tati. Měj se krásně.
Luku, ty trdlo moje. Vyznal jsi mi lásku, ale já bych ti jí asi nemohla nikdy opětovat. Moc mě to mrzí. Mám tě hrozně ráda, ale není to láska. Zapomeň na mě a najdi si nějkou holku, která tu pro tebe bude jak srdcem, tak tělem. Xoxo Chriss
Calume, než jsem odešla.. Byla jsem u tvé postele. Řekla jsem ti, že tě miluji. Už teď mi hrozně chybíš. Neutápěj se ve smutku. Já se někdy vrátím. Všechno bude v pořádku, to tě ujišťuji. Hlídej Chaze, ať nepřefikne mojí postel.
PS: Chaz je úchyl pozor!:-D
Calume, miluji tě z celého srdce a to se nezmění.Chazi, ty úchyle. Jsi tvrdohlavý muž. Ale to je na tobě to atraktivní. Něco mě k tobě táhlo, ale to je už pryč. Myslím, že jednou najdeš dívku, kterou budeš milovat. Nemysli hned na sex, ale mysli na srdce. Určitě najdeš takovou dívku, které nebudeš chopný zlomit srdce. Objala bych tě, ale nejde to. Měj se krásně.
Tímto se s vámi loučím. Užívejte života. Nehledejte mě, mohlo by se vám to vymstít. Xoxo vaše milovaná Chriss.
Dopis jsem složila a dala ho na svojí postel. Potom jsem se naposledy podívala po svém pokoji a konečně šla k oknu. Justin tam stál schovaný mezi stromy.
,,Justine.'' já
,,No?'' Justin
,,Pojď chytit tu tašku. Ať nikoho nevzbudíme.'' já
,,Ok.'' JustinChytl tu tašku a já opatrně lezla po stromě dolů. Šli jsem okolo celého baráku až k jeho autu, co stálo před domem.
,,Kam to pojedeme?'' já
,,Uvidíš. Bude se ti tam líbit.'' JustinO rok později
Justin mě chtěl ve svém týmu. Teď jsme ten největší gang v Evropě. Luka, Caluma, mého otce, Chaze, Mika jsem neviděla už rok. Je to neskutečně bolestné. Jsem tu s Ashem. Konečně si rozumíme, ale furt mi chybí můj domov.
,,Justine?'' já
,,Co kočko?'' Justin
,,Mohla bych jet za tátou? Chci ho vidět.'' já
,,Jistě, ale nesmí tě nikdo vidět.'' Justin
,,Vždyť mě nepoznají.'' já
Jsem přebarvená na černo. Vlasy mám krátké a udržované. Trošku jsem zhubla, ale víc jsem na sobě makala. Myslím, že mě nepoznají.Přiletěla jsem do svého rodného města. Pamatovala jsem si cestu k našemu domu do detailu. Seru na Justina. Musím je vidět, obejmout je. Prostě mi chybí!
Zazvonila jsem a čekala až mi někdo otevře.Otevřel mi Calum. Měl jen trenky a rozcucháné vlasy. Asi nejspíše po sexu. Docela mě to ranilo u srdce.
,,Co si přejete, slečno?'' Calum
Neodpovídala jsem. Jen jsem si ho přeměřovala pohledem.
,,Notak, bejby. Jsi další štětka na šukání?'' Calum
,,Děláš si ze mě prdel?!'' zakřičela jsem
On se zarazil. Přemýšlel.
,,Chriss, jsi to ty?'' vypískl nadšením jako malá holka.
,,Jo, jsem to já.'' těžce jsem vydechla
,,Je tam táta?'' zeptala jsem se
,,Jo, je v obýváku.'' Calum,,Ahoj tati.'' já
,,Aho-.. Chrissy!!!'' zakřičel a vyletěl z gauče jak dítě, kterému nabízíte čokoládu
,,Tak rád tě vidím! Kde jsi byla? Ty jsi se změnila! Jsi v pořádku? Neublížil ti někdo?!'' chrlil jednu otázku za druhou.
,,Tati. Dobrý. Pak pokecáme, kde je Luke?'' zeptala jsem se
Podíval se na mě pohledem alá je-uplně-na-kaši.
,,Sakra, tati kde je?!'' zaječela jsem
,,U sebe.'' táta
Jen jsem přikývla a vyběhla schody k němu do pokoje. Ani jsem neklepala a rozrazila jsem dveře. Luke seděl na parapetu a koukal z okna.
,,Jestli mi nesete něco k jídlu, tak si to strčte někam. Nebudu jíst. Chci jí vidět. Sakra!'' Luke
,,Tak já teda odejdu.'' já
,,C-chrissy? Jsi to ty?'' vypískl jak malá holka, když se na mě otočil.
,,Ano jsem to já. Jsem originální Chriss, která se za tebou vrátila. Luku'' já
Vstal a šel ke mě. Já jsem roztáhla ruce a on mi skočil do objetí. Spadli jsme spolu na zem a začali se smát. Tohle mi šíleně chybělo.,,Chriss, tak moc jsi mi chyběla.'' Luke
,,Ty mě Luku.'' já
,,Chriss, já tě miluji. Neodmítej mě. Prosím.'' Luke
,,Luku, já tebe také. Ššš, neplakej. Jsem tu a neodejdu. Miluji tě, Luku.'' jáDlouhá kapitolka. Štve mě, že přeskakuji, ale už to tak bude:-D Snad se líbí.:-)
ČTEŠ
Život s 5SOS
Teen FictionJedna dívka. Jeden život, který je plný strachu, šikany.. Co se stane, až na její školu nastoupí 4 krásní kluci? Změní se nějak ona i přístup ostatních? Nebude už uzavřená? Co se stane, až zjistí, že její otec je mafián? Jak se to celé změní? Nik...