Poté co jsem dojela domu se mi hlavou honila věta ohledně Caluma. Nemůže se na mě dívat zamilovaně. To prostě nejde! Nevím proč, ale furt nad tím musím přemýšlet. Co se to se mnou děje?!
Dala jsem si koupel a šla dolů do kuchyně si dát něco k jídlu. Přece mi jen vyhládlo. V kuchyni seděl táta a nějaký kluk? Ale byl celkem kus, né že ne.
,,Ahoj tati.''
,,Nazdar zlatíčko, tohle je Nikolas. Nikolasi, tohle je moje dcera Chriss.'' táta
,,Ahoj Chriss. Jsem Nikolas a teď spolu budeme pracovat.'' Nik
,,Uhm, aha. Já si jen něco vezmu k jídlu a jdu nahoru. Čáu.''
,,Zlatíčko, Nik bude spát u tebe, protože kluci se kterýma jsi dnes byla, tak budou bydlet nějakou dobu u nás. Snad ti to nevadí.'' táta
,,Ne, v pohodě.''Vzala jsem si jogurt a lžičku a šla k sobě nahoru. V klidu jsem si snědla jogurt a chtěla jsem jít už spát, ale to by nemusel někdo klepat na dveře.
,,Dále.''
Dveře se otevřely a dovnitř vešel Nik.
,,Uhm, já budu spát na zemi.'' řekl
,,Ne v pohodě. Budeš spát vedle mě.'' řekla jsem mu s úsměvem.
Nikolas se jen vděčně usmál a šel do koupelny.Po chvilce mi někdo zaklepal na dveře. ,,Dále.'' už toho mám plné zuby. Dveře se otevřely a v nich stál Luke a Calum. No to je moc tohle.
,,Ahoj, potřebujete něco?'' já
,,Jo, potřebujeme se vykoupat. Mike zabral koupelnu na celou noc.'' Luke
,,Hmm, tak to bude problém, protože-..'' už jsem to nestihla doříct a z koupelny vyšel Nik pouze s ručníkem okolo pasu. Calum se smutně podíval na mě.
,,Luku jdi se vykoupat, pak půjde Cal. A ty Cale, ty pojď do kuchyně, musíme hodit řeč.''
Luke šel do koupelny Nik se šel obléct a pak asi spát. Já jsem šla do kuchyně s Calem v patách.,,O čem jsi chtěla mluvit Chriss?'' zeptal se s falešným úsměvem.
,,Cale, co ke mě cítíš? Furt to, co jsi mi řekl u vás?'' zeptala jsem se ho.
,,No víš Chriss.. Ono je to těžký, protože-'' přerušila jsem ho.
,,Ne Cale, žádné protože. Řekni pravdu, prosím.'' usmála jsem se. Byl to upřímný úsměv, který se u mě moc nevidí.
,,Chriss.. J-já tě miluji.'' a sklopil pohled.
,,Uhm, aha..'' řekla jsem jen tohle, protože to bylo zvláštní. Jeho slova mě zahřály u srdce.
,,Já vím, že jsi asi s tím klukem co vylezl z té koupelny, ale já mám oči jen pro tebe.'' řekl.
Chytla jsem totální záchvat smíchu. On na mě nevěřícně koukal, ale když jsem popadla dech, tak jsem mu řekla tohle: ,,Ne, Cale. S Nikem fakt nic nemám, je to čistě pracovní vztah a je u mě, protože jste zabrali všechny pokoje v tomhle domě. A mimochodem.'' řekla jsem a šla blíže k němu. Podívala jsem se mu z hluboka do očí a potom na jeho rty. On se na mě nevěřícně koukal, tak jsem překonala tu mezeru mezi námi a políbila ho.Byl zaskočený, ale začal hned spolupracovat. Když mi docházel kyslík, tak jsem se odtáhla a doširoka se na něj usmála. On mi úsměv oplatil.
Dívali jsme se na sebe asi 10 minut, než to někdo přerušil.
,,Ehm, neruším?'' Luku, jasně, že nerušíš!
,,Aguhm, ne nerušíš. Jak dlouhu tu čumíš?'' zeptala jsem se ho. On jen pokrčil obočí a podíval se na mě vražedným pohledem.
,,Od té doby, co jste se oblizovali. Bylo to nechutné.'' zašklebil se.
Neměla jsem na tyhle kecy náladu, tak jsem šla ke schodům a potom k sobě do pokoje. Nezapomněla jsem do Luka pořádně strčit, ale ten si to nenechal líbit. Strčil do mě ještě víc, až jsem neudržela rovnováhu a rozplácla se na zemi. Hned jsem se zvedla a jednu mu pustila. Stala se z toho taková rvačka, kterou jsem dlouho nezažila. Všichni se seběhli dolu. Táta, Nik, Ash, Mike, Chaz a ostatní. Calum na nás jen koukal a táta nás taky nechal, protože ví, že kdyby někdo zasáhl do mé rvačky, že by dostal pěknou nakládačku také.Mlátila jsem do něj jak do boxovacího pytle. Nezajímalo mě, jestli ho můžu zabít, nebo ne. Prostě do mě neměl strkat. Když už se nehýbal, tak jsem ho nechala a pomalu se zvedla. Všichni koukali s otevřenými ústy dokořán a jen můj otec se šklebil. Je na mě pyšný, že si nic nenechám líbit, a to je dobře, nebo ne? Luke na tom byl docela dost špatně, ale nic jsem mu nezlomila a také byl při vědomí, jen byl vyčerpaný.
,,A už na mě nic nezkoušej.'' řekla jsem.
,,Ughm, jsi kráva.'' řekl.
,,Cože jsi to řekl?!'' zaječela jsem.
Už jsem na něj chtěla skočit, ale to by mě museli nechat.
,,Už má dost. Pojď, ošetřím ti ty rány.'' Calum
,,Ok, ale Luku. Tohle je jen začátek.'' a mrkla jsem na něj.S Calem jsme šli ke mě do koupelny. Podívala jsem se do zrcadla. Měla jsem natržené obočí a prasklý ret. Když jsem si trošku vyhrnula tričko, tak se mi na žebrech rýsovala modřina. Tak jestli já jsem dopadla takhle, jak dopadl Luke?
Trošku delší část:-) Má být Chriss s Calem a usmířit se s Lukem? Nebo to má dát dohromady s Nikem, nebo Lukem? Hmm?:-DD nemůžu se rozhodnout:-(
ČTEŠ
Život s 5SOS
Novela JuvenilJedna dívka. Jeden život, který je plný strachu, šikany.. Co se stane, až na její školu nastoupí 4 krásní kluci? Změní se nějak ona i přístup ostatních? Nebude už uzavřená? Co se stane, až zjistí, že její otec je mafián? Jak se to celé změní? Nik...