☣️14☣️

577 47 19
                                    

Katsuki siedział po ciemku i wlepiał wzrok w duży ekran. Jeszcze tego samego dnia dowiedział się, że Shoto będzie pokazywany w telewizji, a tak dokładnie wystąpi mimowolnie w programie o największych złoczyńcach w Japonii. Transmisja na żywo właśnie się zaczęła. Na ekranie pojawił się starszy pan podający się za psychiatrę Todorokiego. Mężczyzna zaczął wyrażać swój zachwyt heterochromikiem.

--Shoto kryje swój cały ból pod niewinnym uśmieszkiem. Z tego, co się dowiedzieliśmy, dba o swoich bliskich i zrobiłby dla nich wszystko za cenę własnego życia! Gdy Liga Złoczyńców zaatakowała Agencję Hawska, ocalałe kamery monitoringu pokazały nam, jak się poświęca dla swoich przyjaciół. Miał poważne obrażenia i wymagał przeszczepu skóry-- podczas swojej wypowiedzi, mężczyzna podszedł do krzesła, na którym siedział Todoroki i położył dłonie na jego ramionach. Shoto zdenerwowany szarpnął się, jednak nic mu to nie dało. Heterochromik miał ma sobie kaftan bezpieczeństwa, obrożę niwelującą moc oraz był do siedzenia przymocowany łańcuchami.

--Czy to wszystko jest konieczne?-- zapytał prezenter telewizyjny wskazując na heterochromika.

-Robią z niego jakieś zwierzątko w zoo- mruknął Bakugo do samego siebie.

--Niestety tak. Shoto jest bardzo uparty i nadal żądny mordu. Zabił jednego z naszych ochroniarzy będąc w kaftanie bezpieczeństwa oraz obroży niwelującej moc. Jak widać, jest silny nawet bez swojego Quirk-- odrzekł psychiatra siadając na swoim miejscu.

--Co takiego się stało, że ochroniarz zginął?-- zapytał prezenter.

--Facet miał tylko przenieść Shoto do innego pokoju i wtedy on go przygniótł do ściany i zaczął kopać. Biedaczek zmarł na miejscu. Mój pacjent jest naprawdę intrygujący--

-To nie Todorokiego powinni leczyć, tylko tego psychola- Katsuki podciągnął kolana do klatki piersiowej i je objął, opierając o nie brodę.

--Co zamierza Pan zrobić, jeśli Liga Złoczyńców będzie próbowała odzyskać swojego członka?-- zapytał drugi prezenter telewizyjny.

--Jesteśmy na to w pełni przygotowani. Nie pozwolimy aby nasz pacjent wrócił do tych przestępców. Dodatkowo, jestem pewny, że nie mają pojęcia, gdzie przebywa Shoto--

-Jeszcze się przekonamy- mruknął zielonooki kolejny raz do samego siebie.

-Długo jeszcze będziesz tak gadał do telewizora?- głos Himiko wchodzącej do salonu, wyrwał bruneta z zamyślenia.

-Co ty w ogóle oglądasz?- blondynka usiadła obok Bakugo i spojrzała w telewizor.

-Pokazują Shoto w jakimś tanim programie- mruknął Katsuki.

-Woah! Też chcę być w telewizji! Zazdroszczę mu!- zachwyciła się złotooka.

-Nie ma tu czego zazdrościć...-

--Czy z pacjentem często bywają problemy?-- zadał kolejne pytanie prezenter.

--Owszem. Shoto nie chce jeść, przez co musi być karmiony na siłę. Cały czas próbuje też różnych sztuczek, aby się uwolnić, co sprawia nam dużo kłopotów. Atakował też innych pacjentów, więc musi być trzymany zdala od nich. Nie chce też zażywać leków. Bardzo nam utrudnia pracę, ale myślę, że z czasem uda nam się go wyleczyć-- mężczyzna pogłaskał dwukolorowe włosy, na co Todoroki szarpnął się kolejny raz, nie chcąc, by ktokolwiek go dotykał.

--Na co choruje Shoto?-- spytał drugi prezenter wygodniej siadając na fotelu.

--Shoto nie lubi z nami współpracować i nie chce się poddać jakim kolwiek badaniom, dlatego jak na razie udało nam się u niego stwierdzić tylko ciężką depresję oraz schizofrenię. Co wieczór rozmawia do ściany-- mężczyzna zaśmiał się cicho.

♣️▫️Pragnienie▫️♠️|| Todobaku Inverted AUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz