Liam pov
Ik trek lila haar piama broek terug op en ga naar de badkamer ik kleed mij uit en daarna lila ze bakt mijn hand en stapt onder de douche en lacht even als ze water op haar neus krijgt waardoor ik ook grinnek .
Ik was haar en mezelf en geef haar vervolgens een handdoek .Ik kleed mij en lila aan .en we stappen naar beneden en lila gaat zitten op de zetel en ik zet mij naast haar .ondertussen is iedereen beneden en zit lila met harry te spelen .
Pov harry
Ik ben verstoppertje aanhet doen met lila en verschiet als ze ineens uit de kast komt gevlogen en val op de grond .lila lacht hard en komt op mijn buik zitten .Ze pakt met haar dikke vingertjes mijn wangen vast en knuffelt mij ."hally leuke papa ike trouwe met jou "graag .
Ze loopt van mijn schoot af en gaat ergens naartoe ze zegt datik moet gaan zitten en komt met een gitaar in haar handen terug ze gaat er over tot het een ritme is en begint little thing te zingen het is niet zuiver maar het gebaar dat ze geeft telt vind ik en ik krijg tranen .ze stopt en komt op mijn schoot "waste slecht "nee lil het was heeeel mooi en papa moet daar van huilen he omdat het zooooo mooi was .
--------------------------------------------------------
Hey ik denk dat de meeste het wel weten dat zayn stopt met 1d ik vind het in een woord 'verschrikkelijk ' ik heb lang geluister naar de 1d liedjes en heb zelfs gehuild ik heb hem een steun bericht gestuurd op twitter .
Maar voor de gene die nu hun verhaal willen stoppen vanwegen zayn .....niet doen schrijf gewoon verder dan laat je zien dat je er voor hem bent en .en dat je hem niet vergeet of uitsluit omdat hij er nietmeer bij is ....
Voor mij wordt 1d nooit meer hetzelfde zonder zayn maar ik blijf wel fan van hun en zayn natuurlijk ook .