21

251 9 0
                                    

Pov seba

Ik word wakker en kijk recht op het prachtige gezicht van een meisje dat ik mijn vriendin mag noemen .Ik sta op en pak mijn boxer van de grond die ik aantrek.

Ik ga naar beneden en maak een boterham met choco en nog 1 met kaas en een gals water ze haat melk drinken behalve als het bij iets anders is ja ik weet het een beetje een rare uitleg.

Ik probeer met de plank op de trap te gaan en ondertusse laat ik 2 keer het broodje met choco vallen.

Ik ga naar binnen en zie lila slappen."lils lila"mhm.man hoe wordt die wakker ."LILA OMG ER STAAT EEN BLOTE MAN VOOR HET RAAM EN RICHT EEN GEWEER NAAR JE."aaaaaaaaah he ik zie niks"nee het was ook niets hoor je moest gewoon wakker worden.

"Fuck you"graag babe maar ik heb ontbijt gemaakt daarna heb ik tijd.Ze rold haar ogen en ik kijk haar zielig aan en tuit mijn lippen ze rold ze opnieuw en ik tuit ze nog harder dat ze elk moment kunnen barsten.

Ze geeft een kus en ik zet de schotel voor haar neer"eum babe je weet dat ik geen kaas lust en die choco zit raar genoeg onder het stof.ik krab in mijn nek"ja he eum hoe ja ik weet ook niet die choco was vies waarschijnlijk."ik eet wel een appel"nee chocolade"nee"je eet nooitmeer iets lekker "wel.

Ja das waar mijn lippen zijn lekker vergeten"wat heb jij vandaag zo zelfverzekerd."je zuigzoen is er af"ja endan"die moet vernieuwd worden he.voor ze nog wat kan zeggen ben ik al bezig op de juiste plek onder haar oor waardoor ze kreunt .Ik bijt er op en zuig hard.Ze pakt mijn haar vast .

"Klaaaaaaaaar"baby"you gonne give me a kiss "nope .Hij lekt over mijn lippen waardoor ik over mijn mond weg,"ieuw seb je weet dat ik dat haat.

"Oooh spijtig dan he "jij kl--"ooh stoute lils je mag niet schelden he nu moet ik je straffe.ze haalt haar wenkbrauwen omhoog"jij moet met mij douchen"was dat het"ja je hebt gelijk jij draagt de heletijd mhm eum die roze helm"waaaaaaaaaat nee daar ga ik niet mee akkoord"mhm ja ik heb hem "wacht laat me raden wilde nacht"helemaal juist "hoe wist ik het toch , sarcasme druipt .

"Nee nee lieverd een leuk filmavondje alone with you and me and also kisses "okay.

one direction adopted a girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu