love papa's

394 13 0
                                    

2 dagen later
Louis pov

Vandaag hebben we een concert en lila mag mee dus daar zijn we nu naartoe .

"Papa lou wanneer wij zijn er"zo live schat nog eventjes"oke.Na nog 10 minuten ongeveer komen we aan .Ik pak lila uit de stoel en zet haar op mijn heup.

Een oorverdovend gegil vult onze oren.Ik zwaai met mijn vrije hand naar de fans.

"Lils zwaai ook eens ", zeg ik in haar oor.Ze zwaait en ik drukeen kusop haar kaak.Ik zie liam aankomen want iedereen was mey een andere auto .

Hij komt onze kant op en drukt een kus op lilahaar lippen waardoor het gegil harder wordt.Liam zwaait en dan gaan we naar binnen.

Als we binnen zijn geef ik lila aan paul (onze bodyguard) .Lila kent hem al goed.Ze brabbelt wat tegen hem waardoor hij lacht.

Pov liam

Ik kom uit de kleedkamer met de gegeven kleding aan en ga naar lou voor mijn haar."waar is lux"die bleef thuis vandaag"spijtig lila had het wel leuk gevonden.

Tijdens concert

Ik zing en zwaai naar de hyperactieve lila die zwaait met plezier.Ik zing verder en doe wat gek met de jongens .waardoor het gegil nietmeer harder kan .

Na concert

Ik pak lila vast"en hoe was het pruts "paul was gjappig "ja was paul 'gjappig' aanhet doen"jaaaaa.ze klapt in haar handen en ik lach.

Ik pak haar jas en begin die aan te doen .Dan haar sjaal nog en ik ga met de andere jongens buiten.

Als we thuis zijn en frieten hebben gegeten ......niall zijn idee hoor.We kijken nog tv en ik zie lila haar hoofd op zayn zijn borst leggen.

Zayn pov

Ik leg mijn armen over lila en houd haar dicht bij mij.Na een tijdje hoor ik een zware adem en ik kijk over lila naar haar gezicht.

Die slaapt.Ik til haar op en sein naar de jongens die knikken.Ik stap naar boven en kleed lila om .Ik leg haar in bed en leg haar knuffel naast haar .Ik leg het deken over haar en geef haar nog een kus op haar hoofd .

"Slaapwel lils.

Ik doe een lampje aan en ga dan uit de deur die ik sluit.


one direction adopted a girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu