week later.
nu is ze een week bij harry
"bedankt pap.
Ik sluit de auto deur en stap het gebouw binnen.Ik ga bij de balie staan"naam"lila styles"2 verdieping 4 deur.Ik knik en loop naar de plek Ik klop aan en er word open gedaan.
Half uur later
"je bent een geboren talent lila",
maand later
nu bij liam
pov lila
Ik ben het hoofdcampange van het modellenbureau :calvin klein.
ik sta in magazines en word echt overal gevolgt door de papzz.
Ik heb een iphone 6 .Waar een hoesje van mijn vaders aan zit.
*hey seb wil jij komen naar huis van liam
*ooh je hebt nog eens tijd voor mij
*wat bedoel je daarmee
*dat weet je lils hoe vaak doen we nog iets samen
*ik zal meer tijd maken belooft echt
*we hebben het er straks over love you babe ben er zo
*love you to sunshine.
Na een paar minuten wordt er op de deur geklopt en ik snel naar beneden.Ik open de deur en laat seba binnen."we moeten praten"boven.
boven
Ik zet me op bed en seba gaat over mij zitte."ik hou van je babe en ik wil je niet kwijt maar je hebt nooit eens tijd om iets met mij te doen..."wat wil je nu zeggen"ik weet niet of het wel werkt tussen ons.
Ik krijg tranen en kijk naar beneden "oooh nee !! babe niet huilen sorry ik had het niet moeten zeggen.Him pakt me vast en drukt me in een knuffel.Ik zoen hem en mijn tong gaat over zijn lippen die hij loskoppelt van elkaar om een doorgang te maken naar zijn mond.
Waarna we al snel naakt zijn.
de rest weet je wel wat volgt ik ga nu verder na dat ze hun ding hebben gedaan.
ik lig tegen zijn borst aan en hij tekent figurtjes op mijn rug Ik geef hem een kus op zijn borstkas."omg seb"wat"je hebt 3 borstharen"das goed he"je wordt groot.Ik kruip omhoog waardoor hij kreunt"voorzichtig babe "sooooorry.
hij draait ons om en kijkt naar mijn borstkas"jij hebt nog geen borsthaar.Ik begin te lachen .Seba gaat met zijn duim over mijn beide armen en legt zijn handen dan op mijn heup.
Zijn mond nadert mijn oor"je bent zo mooi.Ik slik en legt mijn hand op zijn rug"you to.
zeg eum nu je ja jeweetwel beroemd bent ga je dan iemand anders pakken nu ik bedoel ik ben niet beroemd en ja "nee gekkie ik ben op jou en dat blijft zo .
nadat we ons hebben aangekleed pak ik mijn jas en schoenen en doe die aan ."seb wil jij mijn gsm bijhouden ik heb geen zakken.Hij pakt mijn gsm en stopt die in zijn broekzak.
"Je hebt de sleutel he"jepp lils.Ja hij heeft de sleutel van al mijn vaders hun huizen .Ik heb die ook van hem hoor.
Ik pak zijn hand en we gaan naar buiten na 10 minuten wandelen komen de 1ste papzz al"lila is dit je vriendje"ja "is hij beroemd:"nee maar dat maakt mij niet uit , maar zouden jullie ons met rust willen laten alsjeblieft want ik en seba wouden iets gaan eten samen .
Seba kijkt mij aan en geeft mij een kus"ik weet zeker dat wij deze week in het roddel blad komen te staan ."I love you lils"love you to.
we gaan binnen bij een restaurant en we gaan ergens zitten.na restaurant.
"Wij gaan nieuwe kleren voor je kopen seba"nee nee jij gaat dat niet bet--"ssht Ik doe het met plezier.
3 uur later
"gaaaaaaaan we "jepp .Ik pak mijn cola en neem er een slok van .Ik zet hem voor sebas lippen en hij drinkt natuurlijk weer alles op y typisch.Maar ja ik draag 4 tassen en hij draagt er 1 2 3 4. 7 ik heb wat voor mij ook natuurlijk he .Maar de 8 zijn voor seba en de 3 andere voor mij.
owja seba is trouwens ook geadopteert."dankje babe dat ik weer een cadeau van je kreeg ik beloof je ik geef jou ook nog iets"je weet dat dat niet moet he:"toch doe ik het"ik kan je niet op andere gedachten brengen he"je hebt gelijk, zegt hij heeeeeeeel enthousiast.