School

367 9 0
                                    

boven een foto van hoe lila nu is.

pov lila

we stappen naar biiten en seba pakt zijn fiets en ik ga echterop"ben je weer te lui"nee ik ben moe van gisteren"ik had beter geen seks met je gehad"dat neem je terug"nope.Ik slaag hem waardoor we bijna op onze bek liggen.

"give me a kiss"dat gaat moeilijk op een fiets.

op school

Seba remt af waardoor ik bijna val maar ik pak hem nog net vast aan zijn heup.

hij stapt eraf en helpt mij.

seba is heel populaire op school alle meiden vallen op hem en doen dan ook de raarste dingen.

hij pakt mijn hand en verstrengeld onze vingers.We stappen naar zijn vrienden en hij gaat echter mij staan en legt zijn handen om me heen .Ik geef hem een kus en hij start een gesprek met de jongens.

"zeg seba heb jij gisteren iets uitgespookt met lils"hoe weet gij dat"je hebt het gestuurt man "nee"ik moet naar het toi--"lila !!!.

"AAAAAAH .wring me los en begin te lopen met seba achter mij.Ik loop maar mijn voeten komen niet op de grond WTF.

ooooh ik snap het al .Ik word over de rug van seb gegooit .Ik slaag op zijn kont maar hij blijft gewoon rustig praten met zen maatiesss.

Ik krijg een klop op men kont en slaag seba terug"seba laat mij los "oke.Hij laat me los en ik begin te gillen maar net voor de val worden mijn voeten gepakt.Hij zet me neer en ik geef hem of probeer hem toch een harde klap tegen zijn arm te geven.

wat pijn moet doen"stop"zeg.dat.nog.eens"s.t.o.p. Ik krijg een klap tegen mijn wang.De jongens kijken maar gewoon toe .Ik duw hem en stap weg ...

waar zouden lina en amber zijn.Ik ga achter een muurtje zitten en hoor ineens gepraat."die lila is zo dom ze denkt dat wij haar vriendinnen zijn maar wij willen haar niet maar one direction "nog even wachten lina "en ik denk dat seba zen werk nu ook heeft gedaan hij heeft toch bewezen dat hij de eerste zou zijn die seks ging hebben met lila.

alles was vals seba mijn vrienden alles.Ik krijg tranen die niet stoppen.

Ik ga achter het muurtje weg en ga naar depoort school kan mij nu niks schelen."lila lila.

"wat is er babe"Ik begin met alles naar hem te gooien en hij krijgt tranen hij weet wat ik bedoel . JIJ  HEBT VOOR HET PLEZIER MIJN MAAGTELIJKHEID AFGENOMEN .

ik val op de grond en huil verder maar harder.Ik voel een hand op mijn schouder en ik slaag die weg "LAAAAAAT MIJ GERUUUUUST JE DEED HET GEWOON VOOR HET GELD .

"nee lila in het begin maar ik ben echt op je geworden echt waar ik hou echt van je .Ik sta op en veeg mijn tranen weg"Jij verdientmijn tranen niet ik ben weg weg van deze school van jou .

ik krijg ineens een boos gevoel en geef hem een klap in zijn gezicht iedereen staat om ons heen.Seba doet niks hij staat er gewoon te huilen de loser.

"IK HAAAAAAAT JE JIJ MAAKT LEVENS KAPOT.Ik geef hem nog een klap tegen zijn wang en dan word ik vastgepakt langs achter door 2 jongens.1 houd mijn keel vast en wiltme slaan.

"laat haar GODVERDOMME LAAT HAAR MET RUST ZE HEEFT NOOIT IEMAND KWAAT GEDAAN EN IS NIET ARROGANT ZOALS IEDEREEN HIER.IK BEN EEN KUT KLOOTZAK DAT IK HAAR HEB LATEN GAAN WANT ZIJ IS ZICH ZELF .

seba duwt de jongens weg en ik loop weg.Uit de poort gevolgt door seba.Ikga op een bankje zitten en kijk voor me uit.

"ht spijt me .Er kot iemand naast mij zitten seba ..hij schokt hij huilt ."h-h-h spijt me maar ik ben eenloser maar die  kusjes ik voelde er ook verliefdheid bij het was niet v-vals .Alsjeblieft vergeef m-m-mij ik kan niet zonder j-j-j-jou .

Ikpak zijn gezicht vast en veeg zijn tranen weg.Ik zet mijn lippen op de zijne en knuffel hem ."I love you real "i love you to .Het spijt me ik ben een los--"het is goed ik vergeef je .

"jij bent de beste de mijne.Ik krijg een warm gevoel en pak zijn hand.Ik leg mij hoofd op zijn schouder en kijk naar het meer .

"We gaan terug"maar babe"we gaan terug ik ben geen watje oke.We gaan teru in de poort en iedereenkijkt ons aan waardoor seba mij dichter .

one direction adopted a girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu