Pov lila
"Sneller sneller juuuuuuuuu"jij hebt makkelijk praten jij moet niet trappen"de mijne is ook niet gemakkelijk ik moet een tas dragen he"heeeey wau--"hey ik ben lila aangenaam"losertje"no wilde nachts more for you"woow wat een combinatie"i now i now i now .
"Lila ga je nog van de fiets of hoe zit het"goed bedankt dat je het vraagt but i want a kiss.hij draait met zijn ogen"wat jij wilt.
Hij komt naar mij toe en gaat voor me staan.Hij bukt een beetje en zet zijn zachte volle lippen op de mijne .Hij wil terugtrekken maar ik wikkel mijn benen om hem heen en houd hem dicht bij mij.
Ik ga met mijn handen naar zijn t shirt en ga eronder .Hij stopt de zoen en pakt mijn handen vanonder zijn t shirt weg"niet hier babe.
Ik leg mijn hand op zijn wand en wrijf een beetje"ik ben misschien vaak weg en laat het niet echt veel zien als er andere bij zijn maar ik hou van je echt waar ........jij bent samen met mijn vaders het beste wat me ooit is en zal overkomen echt.....je bent belangrijk voor mij.
Seba geeft me een kus en kijkt mij aan "ik hou ook zielsveel van jou ......schatje omg de eerste keer dat hij schatje zei aaaaaah sorry even gil moment.
Hij helpt me van de fiets en gaat samen met mij naar binnen.Seba gaat naar de woonkamer en ik pak zijn hand vast en verstrengel mijn vingers in de zijne dat geeft mij een veilig gevoel.
Dan komen anne en leo de pleegouders van seba naar mij.
"Hey ik ben lila het eum vriendinnetje van seba"dat wisten we al we hebben veel dingen over je gehoord allemaal positief natuurlijk.Ik geef haar een glimlach en kijk in mijn tas waar ik hun cadeau uitvis.
Ik geef het onzeker aan hun en anne neemt het dankbaar aan .....als het open is gaat haar mond ook open."meisje toch dat hoefde je niet te doen en weekje naar een duur hotel in rome je moet je geld niet aan ons verspillen.
"Ooh maar voor mij is geld mijn minste zorgen ik ben namelijk de dochter van one direction en ik doe het met plezier hoor ...... en .ik wenk naar seba.Ik let er dan wel op dat deze kleine jongen optijd in zijn bedje ligt he.
"Hahahahaha bedankt nog eens lila ik wist wel dat je een goed meisje voor seba bent je hebt een goude hard.
Maar eum ja ik laat jullie nu even alleen he en nog eens bedankt.
Seba trekt me mee naar zijn kamer en doet de deur opslot . "Het was lief wat je hebt gedaan lils dat moest niet ik betaal alles terug hoeveel "nee nee ik heb er zelf voor gekozen"lila hoeveel"het moet nie--"LILA GODVERDOMME HOEVEEL IK WIL NIET DAT WIJ VAN JE PROFITEREN WIJ KUNNEN VOOR ONS ZELF ZORGEN.
Ik krijg tranen"Ik wou gewoon iets doe--"zeg gewoon hoeveel"Ik wil het niet vertellen.Opeens voelde ik pijn tegen mijn wang en ik zie seba geschrokken kijken . Hij heeft me geslagen terwijl ik iets goed wou doen.
"Ik wou je gewoon nog eens dat je ouders en wij eens een weekje rustig samen konden zijn.........een goeie indruk maken en ze verdienden het gewoon maar blijkbaar is het voor je niet goed dat ik ze wil bedanken dat ze je gelukkig maken .
Er lomen meer tranen en seba kijkt nu ook naar beneden"ik wil naar huis"maa--Ik geef hem ook een klap"die had je zo fucking hard verdiend.Hij kijkt me geschrokken aan ik heb gescholde mijn eerste scheldwoord.
"I-ik sor-r-ry.Ik barst in tranen uit en laat me gewoon op de grond vallen .Ik hoor een snik en kijk naar boven.Ik sta op en veeg mijn tranen op .Ik ga naar hem toe en knuffel hem .
"Sorry lila je probeert het alleen goed te doen ik heb nog nooit een meisje gekend dat haar geld voor iemand anders weggeeft je bent een bijzonder persoon en je hebt een goude hard ik was gewoon heel egoïstisch ik laat je altijd huilen.
Ik pak zijn gezicht vast en kus hem .Ik trek hem mee naar het bed en laat ons erop vallen met mij op hem.Seba begint me kusjes te geven in mijn nek en ik kreun als hij zuigt op de juiste plek.
Na ......
Ik lig in zijn armen en mijn ogen vallen al snel dicht.
--~--
Hey cupcakes,
Ik zou graag willen weten wat jullie vinden van dit verhaal nu jullie mening vind ik ook belangrijk.Dus laat alsje een reactie achter en vote.
Ik wil ook nog vragen wie wilt de nieuwe bff van lila in dit verhaal zijn
*zeg hoe je eruit ziet
*wat je leuk vindt
*je leeftijd wordt 15
*je krijgt een vriendje
Alvast bedankt wie gaat ook op 13 juni naar het one direction concert IKKKKKKKKEEEEEE xxx