papa zayn

498 14 0
                                    


10 uur

Pov zayn

Ik zit wat tv te kijken op mijn ka,er als ik de deur een beetje zie open gaan ik kijk en lila komt naar mijn bed en klimt er moeilijk op .Ze komt op mijn schoot zitten ik wrijf door haar haren en even later vallenwe naast elkaar inslaap .

Volgende morgen

Ik word wakker en ga naar beneden waaar is iedereen is het eerst wat ik denk .Ik ga naar de woonkamer en zie een brief liggen op de tafel .ik begin te lezen .

Liefste zayn,
Deze brief schrijf ik louis .
Ik, niall, harry, liam zijn in gevaar we kregen gisteren een raar bericht dat we ontvoerd werden jij hebt er ook zo een maar je was gisteren al aant slapen en we zijn allemaal naar een appart land gevlucht we hebben besloten om lila bij jou te laten want ze sliep ook nog .Ik hoop dat dit geen afschijt is maatje.

Veel geluk .

Oja pak je koffer en pak echt alles maar dan ook alles wat je mee wilt want je komt daar nietmeer terug en laat lila al haar spullen meenemen oke hier is jullie kaartje voor naar welk land jullie gaan ....

Xxxxxxxxlouis beste maatje ever .

Dit kan je niet menen .ik ren naar boven en kleed mij aan ik pak mijn 4 koffer van de kast en stop daar eerst al mijn kleding schoenen en juwelen in .Dan mijn toiletzak met al mijn shampo enz ik pak mijn fotos en pak nog vanalles uiteindelijk is heel mijn kamer leeg behalve de meubels .

Ik maak lila wakker en kleed haar aan ik pam 3 koffers mee naar haar kamer "lila doe al je speelgoed en wat je graag mee wilt in deze koffer alles mag mee "waarom "we gaan hier weg we zijn niet veilig "oke .Ik begin met haar kleding en schoenen daar heb ik maar 1 koffer voor nodig omday het allemaal zo klein is .

Dan pak ik haar juwelen en haar must sjaals jassen enz hem ik in een andere zak gedaan samen met die van mij .ik pak al de 8 koffers naar beneden en doe dan nog mijn laptop i pad , ipod, tablet haar, tablet, ipad, ipod en laptop in haar koffer waar nog plaats was haat yoilet spullen zitten er ook nog in .

Dan pak ik nog een doosje en stop er wat boterhammen en nog andere dingen voor onderweg in .ik kijk naar de kaartjes en het blijkt dat wij naar .......belgie gaan daar hebben we al een concert gedaan .ik pka mijn gsm en zoek voor een mooi ruim tekoop huis in belgie dan zie ik een groot mooi huis met een grote tuin 2 balkonnen en een torentje huidskleurige kleur

one direction adopted a girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu