bestie

307 9 0
                                    

pov lila

ik knijp harder in de hand van seba en hij wrijft met zijn duim over mijn hand.Ik geef hem een kus en we gaan naar zijn vrienden.

"alles terug goe lils"ja simon(beste vriend van seba foto boven)
Ik doe mijn arm rond seba zijn heup en hij legt zijn hand op mijn kont.

"omg is dat nu wat ik denk wat het is.Simon komt naar mij toe en raakt mijn nek aan omg de zuigzoen genaaaant.Heeeelp.

hij grijnst "ik weet al waarkm je gisteren zo druk was seba ......gefeliciteerd met je eerste keer.Ik word rood en verstop mijn rode hoofd in de t shirt van seba die zijn arm om mij heen slaat en lacht.

"en hoe was het"goed "en is ze sexy"ja ze heeft mooie ronde ko--Ik druk mijn hand voor zijn mond en hij lekt mijn hand vol.Ik kijk hem waarschuwend aan .

"en en ", alle jongens kijken hoopvol naar seba"ze is sexy lief en heeft gewoon een super hot lichaam laten we het daar op houden..Ik zucht opgelucht"en ze zoents en kreunt geweldig +ze heeft een mooi gebruinde kont.

ik kijk seba met open mond aan."SEBA jij slaapt niet meer naast mij in bed hoor pak maar een matras."neeeeeeee", hij gaat een dramatiche beweging tegen moed en laat zich op de grond zakken.

Hij zet zich terug recht en geeft mij een zoen"je denkt toch niet dat ik het hier bij laat he"nu eum nee???

na de lessen

ik ga terug achterop de fiets gevolgt door de rest van seba zijn vrienden.Seba helpt me van zijn fiets en gooit die op de grond.We gaan met zen alle zitten op het bankje .

nee oke ik zit op zeba zijn schoot.Hij wrijft met zijn handen over mijn blote benen en ik leun tegen hem .

"dus simon heb jij al een oogje op iemand"ja op de jouwe maar die is spijtig genoeg al bezet dus lisa"lisa ??

"ik kan wel iets voor je regelen want ja ik ken haar van voor ik bij mijn ouders woonde dus"echt thanx lils."eeh maar dat is eigenlijk toch cool zo de dochter van een bekende zanggroep zijn je krijgt alles"ja mhm maar ik doe het niet om het geld he ik hou van ze omdat ze mijn vaders zijn voor mij zijn ze gewoon .

*piep piep piep*

pov seba (jeeej)

hallo je spreekt met seba.

*ja hallo ben jij het vriendje van lila styles

ja

*zou ik haar even mogen spreken

ja tuurlijk.

"lils er wilt iemand je spreken .

pov lila

hallo met lila styles

*ja hallo , we hebben op instagram twitter enz een paar fotos van je gezien en zijn tot een conclusie gekomen om je een contract als model aan te bieden.

ooh eum ja is goed maar waar en wanner moet ik beginnen

*we sturen de info via een mail

oke en bedankt .

"wat was er"ik word model"serieus"jepp"ik werd gevraagt dus ik word model jjeeeeejj .Dan mag jij gratis naar mijn modeshows gaan kijken"en ik "jij ook simon"en wij"jullie ook bram .

one direction adopted a girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu