don't do that

279 9 0
                                    

pov lila

ja ik ben boos op papa lou .Ik zit ongeveer al een half uur met mijn hoofd in de t shirt van papa zayn .ja ja knap he.

"zeg lil vergeef je het mij voor een wortel"geef hier dat worteltje.Ik begin de eten en kijk stiekem mee op de gsm van papa zayn.Oooeeeeh nieuwe vlam."wieeeeeeeee is perrie"mijn nieuwe li--"HOTE VLAM.Hij begint te lachen en ik kijk hem droog aan.

"oke papa luister goed .....wat gebeurt er als je het woord koe omdraait"eok"en wat gebeurt er als je drol omdraait"lord"nee papa vieze handen he ssst papa toch.

Iedereen lacht en ik kijk de serieus aan"dit is wel
de realiteit he .... dat zou nog eens een wijse les voor jullie zijn .

*diana let my be the one to let a fire ins--*

iedereen lacht"je nieuwe ringtone van waar ken ik hem toch"ja papa harry sssht mijn liefke men schatje belt.Iedereen wordt rood en ik neem op.

*met kindjes stem*

*hajjo ik ken jou niet en mama zegt ik niet met stoute praten
*hey lils
*hooo je hebt het door......maar wat is er
*zou jij misschien eens bij moi willen logeren .
*tuurlijk kom je mij over een 20 tal minuten
*key tot zo suikerbol
*tot zo hotte gast
*i no
*té zelfverzekerd.
*oke ik ga ophangens he
*love you owja welke bh roos of zwart
*hahaha zwart
*zal hem mee nemen.
*owja welke boxer zwart of zwart
*mhm ik heb een grotere voorkeur voor zwart.
*i love you so match
*ik hoor het al WILDE NACHT
*10 op 10
*ik ga mijn tas maken hotte gast
*key lov--
*jaja niet te klef heeee
*tot zo
*zo.

einde gesprsk

ik maak mijn tas en neem die mee naar beneden.Ik ga naar liam en ga op zijn schoot zitten"weet je papa ik heb je altijd al een voorbeeld gevonden lief leuk grappig be--"wat moet je hebben lils"niks niks maar als je zo aandringt ik ga naar sebaaaaaa"dacht het nieeeeet.

"papa zayn, ik kijk hem met puppyogen aan"je weet toch dat dat alleen vroeger werkte he .Ik ga recht staan met mijn kont naar hem toe en wijs eerst naar papa zayn en dan naar mijn kont."pleasssssssss"neeeeee"papa lou mag ik dan geef ik je een wortel met gezicht"nope"jij mag samen met papa zayn en liam mijn reet in .

Ik ga naar papa niall."niallersons pleas echt ik zal dan een uitgebreid ontbijt op bed voor je maken de volgende ochtend.Niall keek de jongens twijfelend aan en die keeken zo terug van nee-niall-nee-blik."je mag.

"woooooooooooow say my name LILAAAAAAAAAAA THE BEST .

10 min later

*tringggg *

"se se se se se seba
ik ga naar mijn papas en geef ze allemaal een zoen"tooot ik zal nog wel zien "niet te lang he kleine meid"nope papa ni.Ik ga naar de deur en ga naar buiten.

"heey babe "hey schatti.Ik geef mijn tas aan hem en geef hem een kus.

one direction adopted a girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu