Pov zayn.
Ik ben terug opweg naar huis met lila .*PIEPPP*.Ik pak mijn i phone 6 uit mijn zak en kijk van wie het bericht is:
Harry *zayn kom naar deze stad ............. neem de snelste vlucht we wachten op jou en lila.
Zayn*ik ga de snelste vlucht boeken.
Wat serieus heb ik daarvoor een heel huis gekocht ..... maarje dan hebben we nu ook een huis in belgie he .
Ik kijk op mijn gsm voor een datum. Morgen 11 .
Dag erna 1uur
We zitten in het vliegtuig en zijn terug opweg naar de rest we gaan denk ik bijna la-"allemaal uw gordel aan aub we gaan landen ik herhaal klik uw gordel vast we gaan landen.
Zoals ik al zei bijna landen .ik doe mijn en een slapende lila haar gordel aan .
2 uur later.
We zitten in de taxi en er is nog geen hele minuut geweest dat lila stil zit .Ze is zenuwachtig dat merk je zo .Ze pakt mijn hand vast en geeft mij een zoen"papa ik zeewachtig.Ik grinnek even om haar zin "het zijn je papa's lil je moet niet zenuwachrig zijn en ik ben bij je oke "mja .
We stoppen bij ons afgesproken nieuwe huis en ik laad de koffers uit die ik dan voor de deur zet en dan til ik lila op . Ik druk op de bel en harry komt opendoen.Hij neemt lila uit mijn armen .
Pov harry
Lila ik heb je zo gemist mijn lieve schat "papa ik niet adem "ow ow sorry schatje .ik begroet zayn die de koffers al binnen bracht en dan ga ik met lila naar binnen .iedereen komt op haar af en alle andere geven haar een knuffel en kus .
Pov niall
Ik heb lila als laatst in mijn armen "papa gaan win eten nando's .Ik lach "ja lieve schat ja zeker weten .
2 uur later
Alees van kleding en speelgoed enz van zayn en lila is uitgepakt en ergens geplaatst .Morgen gigen we naar de kermis want daar houd lila van .maar nu NANDOSSSSSSSS.
Ik en lila bestellen altijd hetzelfde alleen neem ik het 2 keer maar lila kan ook veel eten voor een meisje van 5 .Ze heeft van iemand wel iets overgenomen .bv van liam :ze is ook bang geworden van lepels door dat liam zijn verhaal deed en van mij dus veel eten van louis de wortels daarom heeft ze wortel behang met enkele posters van ons .
Harry :ze lust nu ook suuper graag milky way's daar heeft zij op haar nieuwe kamer een vooraad van en van zayn :het woordje vas happening en het ochtendhumeur .
Maar dus ik ben als 2de klaar met eten en lila als eerst .