Paar dagen laterzzzz.
Pov lila
Ik zet mijn fiets in de schoolrekken.Ik stap naar binnen en wacht tot de bel die snel na mijn gedachten luid.Ik ga via de lange gangen naar mijn kluisje maar natuurlijk domme ik .Voor ik het weet bots ik tegen iemand en slaag automatisch met mijn boek tegen hem of haar.
"Auw maar echt vol auw"ooh eum oepsie ?Ik steek mijn hand uit en ze pakt hem aan en ik help haar omhoog.
"Lila"he wat?? Ooowww soraya.
Soraya:
Bruin krullend haar
Kastanje bruine ogen
15 jaar, ongeveer evengroot als mij.
Houd van zingen , turnen en is gek
Houd van kleedjes maar ook van een pittige outfit.
We stappen samen naar onze les turnen jeeej.Als we in het kleedkamer komen zie ik mijn ex vriendinnen.Ze kijken samen met de andere meisjes arrogant naar mij.
"Je ogen staan op uitbarsten hoor en nog een beetje naar voor leunen en je borsten steken over je trui.Ik geef soraya een klop tegen haar arm en ze kijkt me met een grote grijns aan.
Als ze voorbij amber loopt zwaait ze met haar haar totaaal niet expres in haar gezicht .........??? Dus wel.
En maakt er nog een bitchy geluid bij waardoor ik mijn lach moet inhouden.
Na school
Ik fiets samen met soraya naar mijn huis want daar gaan we die taak van wiskunde maken.
"Owja eum one direction zijn mijn papa's he en deze week verblijf ik bij papa liam.
Ineens stopt ze met fietsen en begint zwaar te ademen ."IK KOM ERAAN JONGENSSSSSSSSSSSS.
Ik lach en fiets naar huis waar we al snel aankomen.Ik stop de sleutel in het slot en ga naar binnen.
Soraya duwt me bijna omver en als ik ook in de woonkamer kom zie ik soraya aan het been van papa liam hangen waardoor ik in de lach schiet .
Ik trek soraya van liam af en lach nog even uit"pap soraya , soraya liam .
Ze knikt en het speeksel vliegt al bijna uit haar mond .Ik trek haar mee naar boven en zo beginnen we aan wiskude JEEEEEEEJ zooool sarcastisch.
We zijn na 3 uur gestopt en kijken nu met een pak chips pitch perfect 2.
Na nog 2 uur.
"Doeiiiiiiik sor"doeii lilsssssss.
~*~
Sorry dat ik niet update maar wie is er gisteren naar one direction concert in brusse, geweest IKEEEEEEEEEEE.