begin

1.3K 32 6
                                    

Lila pov

"Lila lila wakker worden "mja zeg ik met een piep stem .De deur gaat dicht en ik stap uit mijn bed en wrijf in mijn ogen ik loop naar mijn kast en doe mijn mooie licht rose jurkje aan voor zo ver het lukt .Dan klinkt de luide bel dat betekend dat de adopteerders er zijn.

Ik ga staan in de rij en er komen 5 jongens en ze gaan iedereen langs ik ben erg zenuwachtig en dan zie ik de jongens voor mij staan .Ze lachen een beetje ik kijk ze raar aan met een schuin hoofd en dan komt een jongen met bruin haar en blauwe ogen dichter naar mij toe en trekt de jurk uit mijn onderbroek .

En strijkt hem weer over mijn benen"dat is beter he "grinnekt hij en ik knik nu komt een jongen met bruin haar en bruine ogen naar voren "en hoe heet jij waarop ik heel stil zeg "lila "lila jij hebt wel iets mooi aan he ik sta te wibbelen op mijn benen "maar maar jij ook hoor "hij krijgt ewn glimlach op zijn mond .

Pov jongens

We overlopen iedereen maar nog niemand goed we komen bij een meisje met rode haren e make -up gast ze zijn nog maar vier zegt harry .We komen bij de laatste en de jongens en ik kijken elkaar lachend aan ze draait haar hoofd schuin omdat ze het niet begrijpt .Louis stapt naar voor en trekt haar kleedje uit haar onderbroek .

Hij strijkt het over haar benen en liam komt naar haar toe net zoals de rest we vragen haar wat en dan stappen we met zen alle naar de bureau van de eigenaar hier "en jongens hebben jullie iemand "ik wel zegt liam "ik vond lila wel een leuk meisje "ja ik ook zegt de rest in koor "dus jullie willen haar "ja "oke hier nog even invullen en dan mag ja haar gaan halen .

Pov lila

Ik zit op mijn kamer en spring in mijn onderbroek op het bed en zing mee met liedje van meghan trainor :lips are moving .Ik draai mij springend om en schrik van de jongens die er staan en val van het bed op de grond "is alles in orde "mja hhoor ".Er komt en jongen met blond haar naar mij hij tilt mij op en loopt naar mijn kast en haalt er een kort geel broekje uit met een licht blauw topje .

Ik probeer de knoop van mijn broek toe te doen en steek mijn tong een beetje uit dat doe ik altijd als ik me concentreer er komt een jongen met zwart haar naar mij toe gelopen en doet mijn broekje toe en doet mijn topje bij mij aan .

Pov zayn

Ik zie dat ze haar tong een beetje uitsteekt en ik en de jongens grinneke een beetje ik stap naar haar toe en help haar een beetje "ga je koffer maar pakken je komt bij ons wonen "maar waarom ik kan toch niet jou vriendin zijn ik ben nog te jong "ik en de jongens lachen "nee jij wordt onze dochter "ow ja dat kan ook natuurlijk .

Pov liam

Ze heeft haar koffer ingepakt en ik til haar op want geloof mij voor ons weegt ze 0, 000 dus we stappen naar beneden en ik stap al naar de auto ik zet haar vanvoor in de kinderstoel (we hadden al een kinderstoel omdat we zeker waren dat we een klein kindje woude).

De rest komt ook en en we rijden weg naar ons huis ik kijk naar lila die licht te slapen we stappen uit en ik haal lila uit haar stoel en til haar op en ik leg haar op de bank ik doe haar schoenen uit en doe haar broekje en haar topje uit.Ik pak haar pyjama en lach als ik er op een prinses zie staan met daaronder "fuck your self ".

Ik ben aan het twijfelen of ik haar ondergoed ook zou uitdoen ik stap naar de jongens "jongens denken jullie dat haar ondergoed uit mag waarop niall lachend zegt "gast Ze is 4 het maakt haar echt niet uit hoor en trouwens als je hier al voor bang bent ze heeft alle vrouwelijke dingen niet he alleen het geslacht dus "ik knik en beetje maar toch "alle de superheld zal het wel doen .

De rest van de jongens volgen en niall pakt haar pyjma trui en doet die bij de slapende lila aan dan pakt hij haar ondergoed vast en doet ze uit die hij aan mij geeft hij doet het broekje aan en kijkt mij lachend aan "en was dat zo erg .We zetten ons op de bank en kijken een film in het midden van de film horen we lila praten we zetten de tv stil en iedereen luisterd .

Omg ze praat in haar slaap zegt niall stil"mama papa wat is dat ..........ik heb dat nooit gehad ..........ja ik ben nu wel geapeteert ik en de jongens lachen even "en ze zijn heel lief hoor ja ik zal braaf zijn ".Dan stopt het "jongens het leek alsof ze met iemand aan het praten was "ja .

10 min later

Pov harry

Ik en de jongens horen een geeuw en dan kijken we allemaal naar lila ze wrijft in haar ogen en zegt met haar schattige kleine stem "wortel "de jongens en ik lachen "louis nummer 2 ze gaat recht zitten en springt dan een soort van de bank omdat ze niet aan de grond kan .Ze stapt naar de trap en kruipt op haar knieen en handen naar boven we lachen en ik ga naar haar toe en til haar op "waar wil je naar toe "letje "wat is letje "ze wijst naar het bortje waar een toilet opstaat en ik lach en stap er naar toe .

Ze wouw dat ik bleef wachten voor de deur ik hoop dat het haar lukt want ze is wel heel klein "lukt het "nee "mag ik binnen komen "mja "ik stap naar binnen en zie dat ze probeert op het toilet te klimmen wat ik al verwachten ik moet lachen en ik stap naar haar toe ik trek haar broek naar beneden en zet haar op de wc ."Als je klaar bent moet je het zeggen he "mja "ik snap eigenlijk niet waarom ze altijd mja zegt in de plaats van ja maar ik vind het schattig zo .

"Jij moet helpen ik stap naar binnen en til haar van de wc en trek haar broek weer omhoog en til haar op en stap naar beneden "dat duurde lang " ze kon niet op en af de wc dus moest ik helpen de jongens grinneken .ik zet lila op mijn schoot en ze verstopt haar gezicht in mijn t-shirt en klemt haar kleine handjes eraan .en dan valt ze inslaap en stap ik naar boven en leg haar op men bed en ga zelf ook slapen .

one direction adopted a girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu