nieuwe start

435 12 0
                                    

Pov zayn onze koffers zijn naar binnen gebracht en het huis werd al ingericht .Ik pak lila op en stop de sleutel in het sleutelgat ik open de deur en zet lila neer .

Half uur later

Alle spullen zijn uitgepakt en lila zit nu op mijn schoot met haar pop te spelen en ik ga door haar haar ."Ga je met papa mee in bad "jaaaa "kom ", ik til haar op naar de badkamer en ik laat het bad al vollopen en hurk neer voor lila ik trek haar trui over haar hoofd en doe haar broek en onderbroek uit ik kleed mezelf ook uit en til lila dan op en ga samen met haar in het warme bad zitten .

Ze ligt tegen mijn borst en ik aai haar haar ik geef haar een kus op haar haar "geluk dat ik jou nog heb .Ze legt haar hoofd in mijn nek en blijft zo even liggen ze gaat een beetje recht zitten en zet haar handen op mijn wangen en geeft mij een kus op mijn mond maar niet van verlieftheid hoor gewoon omdat ze mijn dochter is .

Ze wrijft in haar ogen "papa "ja we gaan slapen .Ik til haar uit het bad en ik doe mijn boxer aan en haar piama broekje met haar truitje .Ik stap naar de slaapkamer en ga liggen lila komt op mijn borstkas liggen en valt even later inslaap .en niet lang daarna ik ook .

Ochtend

Ik word wakker en wrijf in mijn ogen ik kijk naar lila en zij wordt ook wakker ."mojge papa "morge lila "zullen we eten "ja .Ik til haar naar beneden en maak een boterham met choco klaar die ik in de helft snij en op een bord leg "ga je dat allemaal eten "jaaaaa "zoveel ", ze lacht en knikt eigenwijs maar uiteindelijk kreeg ze er maar 1 op .

Ik kleed haar aan en mezelf ."Wat wil je doen vandaag "eum eum nandos met papa niall "niall is er niet schat en nandos hebben ze hier niet "shoppen"dat vind ik een goed plan hoor kom dan vertrekken we he .Ik doe haar jas aan en schoenen ik pak een tas mee en doe daar mijn geld gsm wat speelgoed nog een pamper .

Soms durft ze nog te plassen in haar broek .Ik neem een koekje en drankje mee onze zwarte brillen en dan vertrekken we .

Ik sluit de deur .

one direction adopted a girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu