Lila pov
"Wakke worden "ik ga op hem zitten en schut een beetje met zijn hoofd "schat laat mij nog even slapen"ma ik moet pipi doen "hoe dringent zegt hij slaperig "heel dringent .
Pov harry
Ik word wakker geschud door lila"schatje laat mij nog even slapen antwoordt ik slaperig "ma ik moet pipi doen "hoe dringent "heel dringent "oke kom terwijl ik uit het bed klim"hahahaha jij hebt geen broek aan hahahaha ze lacht met een piep lach waardoor ik ook moet lachen .Ik til haar op en we stappen naar de wc ik doe haar broekje weer uit en zet haar op de wcbril en wacht voor de deur wat hou ik toch van onze dochter ik ben blij dat we haar hebben gekozen .
"Papa "ik glimlach heel breed ik ben de eerste die ze papa noemde "ik kom al schat "ik stap naar binnen en haal haar van de wc en til haar broekje weer op ."Gaan wij ons klaar maken schatje van mij "mja "eerst douche "mja .we staan bij de douche en ik heb nu wel een broek aan maar mijn t-shirt doe ik uit (voor veiligheid) .Ikdoe haar t-shirt uit en haar bolle buikje komt tevoorschijn dat is normaal want dat is bij alle kleine kindjes zo geweest.
Ik doe ook haar broekje uit en zet de douche aan en wacht tot het warm is ik wil lila er in zetten maar dan word er op de deur geklopt "kom maar hoor alle jongens komen naar binnen en zien mij met lila in mijn handen ik zet lila neer en wenk naar de douche ze stapt er naartoe en ik slaag haar op haar poep .Ze wijst met haar kleine vingertje mijn kant op "nietmeer doen zegt ze lachend .
Ze gaat in de douche staan en zingt "let it go let it go waardoor ik en de jongens moeten lachen maar zij hoort het niet door het luide geluid van het water ."jongens ze heeft mij papa genoemd "echt "ja "maarmischien moeten we haar en beetje leren kennen en zij ons en laten we haar ons bv :papa liam noemen want anders weten we nooit wie ze bedoeld .
En ja we moeten haar ook helpen bij de bank ,wc ,kleding, stoelen, eten enz en haar kamer moet ook af geraken en we moeten nog kleding kopen eeeeen we moeten haar nog aan de wereld laten zien "veel werk dus "ja liam zeg dat wel maar we kunnen elkaar eens voorstellen en daarna gaaan shoppen "ja goed idee .
Dan komt lila uit de douche "dat was waaaaarm "kom we gaan je aankleden "maar zo kan toch ook "hahah nee kom dan is dat ook gebeurd "mmm oke
Aangekleed +gegeten nu op de bank .
Pov zayn
Lila zit op mijn schoot en speelt een spelletje op mijn gsm "oke lila we moeten ons eens aan elkaar voorstellen he zegt harry "mja ze geeft mij men gsm en luisterd terwijl ze met mijn vingers speelt die veeel groter dan die van haar zijn . "Dus lila wij zijn one direction en wij zijn beroemd en dus daarom mag je niet naar buiten oke "mag ik nooit in de tuin spelen "jawel in de tuin wel maar nergens ander oftewel binnen .
En jij mag mij papa zayn noemen en de krullebol papa harry wortelman papa louis eetman papa niall en zorzameman papa liam "mja papa zayn "en wij gaan nu shoppen voor jou he kleine meid "jaaaaaaa ik en de jongens lachen .
Pov louis
Ik doe een must sjaal en een jasje aan bij lila en til haar op ik leg haar in de kinderstoel en we rijden weg we stoppen bij de parkerplaats en ik pak lil er uit
Tijdsprong
Lila ligt nu in de auto te slapen we zijn heel de dag gaan shoppen we hebben :20 t-shirts 20 topjes 20 vesten dun en nog 7 dikke dan nog 15 korte broekjes 20 truien 30 broeken 40 onderbroeken 4 batiasen 7 jogingpakken 15 jassen 17 schoenen 20 sokken 6 mutsen sjaals handschoenen 20 rokjes 20 kouwsebroeken +kalsons en 20 kleedjes veel dus ook nog diademen haarbanden armbandjes en ketingen .
En omdat wij haar papa's zijn wilt ze heel veel van one direction ze wilt zelfs een one direction ka, er daarom hebben wij alleen maar one direction piama's .
We laden alles uit in haar one directionka,er met alleen one direction spullen en leggen die in haar inloopkast .
Pov lila
Ikword de auto uit gedragen en kijk in de ogen van papa liam "papa li ik hou van jou ik knuffel hem en val terug in slaap .
Liam pov
Ik krijg een grote glimlach ik ook van jou ik ook van jou
Ze wordt terug wakker en wrijft over mijn wang "mag ik een zoen van mijn kleine meid "mja"ze geeft mij een zoentje op mijn mond en dan komen er allemaal flitsen en trek ik haar mee naar binnen .Ik en de jongens gaan voor de tv zitten om tw kijken wat ze zeggen over de fotos van net .ik lach nog steeds omdat zw mij een kus gaf op mijn mond .
Vandaag hebben wij nieuw voor de directioners .
Liam is gespot met een klein meisje in zijn handen dat hem een zoen gaf hier is de afbeelding .... wie is dat meisje ?? als we meer nieuw hebben melden we het ."Hahahahha dat was ik ik was op tv "ja schatje zeg ik lachend en de jongens doen mee we gaan zo eten
ETEN
Lila loopt naar de keuken en probeerd op haar baby stoel te komen wat niet echt lukt
Pov niall
Ik lach en doe eerst de bavet van lila aan en zet haar dan in haar stoel ze geeft mij een zoen op mijn mond wn wacht dan op haar eten "jij bent wel in ee kus bui he "hahahaha mja vandaag is kusjes dag kusjes dag .
Ik en de jongens lachen zayn gaat naast tv haar zitten en ik lang de andere kant .Zayn wilt helpen met het eten maar ze doet de handen weg .
Ze pakt de vork en pakt een grote schep en probeerd die in haar mond te doen maar alles valt er langs "toch maar helpen "ze knikt schuldig en zayn zet 1 vonger onder haar kleine kin en geeft haar een kus op haar mond.
Pov zayn
"Het is toch niet erg dat het niet lukt het is heel goed geprobeert ze glimlacht en drukt met haar kleine lipjes een kusje op mijn mond zo 3 keer en kruipt uit haar stoel en laat haar op mijn schoot vallen ik kijk even raar naar de jongens en dan voel ik 2 kleine handjes rond mijn nek ."papa zayn ik hou heeeeel veel van jou en ook van papa niall papa liam papa louis en papa harry .
Jullie zijn de beste papa's in de grote grote wereld jullie zijn nog beter dan een 1 en heeel veel nullen er achter ik krijg tranen in mijn ogen en lila ziet het "hebnik iets verkeed jezecht "nee schatje helemaal niet ik leg mijn handen op haar wangen "papa pipi hahahahagaha "kom deugniet .
Niall pov
We zitten te eten terwijl we lila nog horen roepen "hahah papa pipi dat lijmt waardoor wij heel hard moeten lachen "dat ze nog zoveel woorden verkeerd zegt "jongens we hebben de beste dochter ever "ja dat zeker "ik houw zoveel van haar .
Lila is al terug van het wc en helpt met de borden en bestek om het af te ruimen dan laat ze een bord vallen waardoor ik roep "verdomme lila kijk toch eens uit "ze krijgt tranen in haar ogen en pakt de scherven ik voel me ineens heel schuldig "nee nee laat maar liggen schat ik doe het wel.Ze knikt en loopt me1t tranen weg .
Liam pov
We horen niall iets roepen en even later komt een huilde lila langs alle jongens behalve niall want die is bezig kijken naar lila "lila wat is er ze loopt naar boven en dan stappen we allemaal naar de keuken waar een niall zit met zijn hoofd in zijn handen we stappen er naartoe "niall wat is er gebeurd"llllila liet eeen bordddd vallen eeen ik begon ttte roepeen tegggen haar "niall je weet dat dat kan gebeuren he ze is nog maar een kleuter "jjja ze hhhaat mij nu hhhe .
"Nee zo is lila niet ga anders naar haar toe en maak het goed .