shoppen

395 13 1
                                    

Pov zayn

Ik pak lila haar hand en we stappen naar de auto.Ik plaats haar vanvoor in d kinderstoel en maak die vast en ga dan zelf achter het stuur zitten .

20 minuten later

Ik parkeer de auto en stap uit ik maak lila los uit haar stoel "lila we gaan eerst eten kopen oke "ja papa .Ik pak haar op en we stappen een winkel in het probleem is hoe moet ik tegen ze spreken (eigenlijk praten ze nu engels maar ik schrijf in nederlands wa nt dat is gemakkelijker oke ).

Ik pak een kar en zet lila er in  we stappen binnen en ik pak vanalles .Ik kom bij de kassa met een overvolle kar  en ja hoor de rekening valt ook niet mee .....ja vraagt je zeker af hoe weet ik hoeveel het is nou je ziet het op het machien staan .Ik pak 300 euro en krijg wat terug .

Ik ga terug naar de auto en laad alles in dan gaan we binnen in een speelgoed winkel en lila komt naar mij met 2 volle karren speelgoed maarja ik ben rijk dus .We betalen en dan gaan we naar de auto en laden dat ook weer in .

We gaan in een restaurant binnen en gaan ergens vanachter zitten "lila wat wil je "papa ik kan niet lezen en ik kan deze taal niet "owja .....oep ", . Ze zullen hier wel spaghetti hebben "moet jij spaghetti hebben "jaaaaaaaaaa "oke en pak je maar gewoon water oke "neeeee"jaaa .

Ik steek mijn hand op en er komt een man aan ."wat kan het voor u zijn .Ik kijk raar maar veronderstel dat hij vroeg wat ik moest hebben dus ik begin te praten:"i want 2 plates of spaghetti and 2 glasses of water .De man schrijft wat en gaat dan weg .

Lila komt van haar stoel en komt op mijn schoot zitten en speelt met mijn vingers "papa wanneer komen andere papa's .

"Eum ik weet het niet ......ze zijn even weg.

one direction adopted a girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu