İyi okumalar dilerim...
Yazardan anlatım...
Geçmiş...
Herkes biraz öldürür sevdiğini;
Doğruydu; herkes biraz öldürürdü sevdiğini. Genç Emine apartman temizliğine gittiğinde görmüştü Serdar'ı. İçi titremiş ve utancından da başını öne eğmişti.
Serdar bu utangaç kızı gördüğünde onunla eğlenmek istemişti. Yanına gidip konuşmaya çalışırken istemeden bir kazaya sebep olmuş ve genç Emine merdivenlerden yuvarlanmıştı.
Serdar telaşla genç kadını kolları arasına alıp düştüğü yerden kaldırdığı an gözlerinin rengine vurulmuştu. Aşk onlar için böyle başlamıştı lakin ömürlük olmayacak kadar kısa sürmüştü.
Serdar güzeller güzeli Emine'yi her gördüğünde içinde engel olamadığı o duygular ile savaşıyordu. Bir gün yine apartman temizliğine gelen genç kadının sağ yüzük parmağında ince bir alyans olduğunu gördü.
Genç adam öfkeden delirirken Emine başını iyice önüne eğmiş ve merdivenleri hızla silmeye devam etmişti.
Serdar sinirliydi. Neden bu hissi içinde yaşadığını bilmiyordu ama bu kadını bugün kolayca bırakmayacağı kesindi.
Emine işini bitirip kapıcı dairesine girdiğinde içeride görmeyi hiç beklemediği adamla olduğu yerde çakılı kaldı.
Elindeki sigarayı yere atıp hırsla üzerine bastı kara gözlü adam. Genç kadın ise yaprak gibi titriyordu. Tutamadı ahu gözlerini ve usulca ağlamaya başladı.
İkisi de neden bu halde olduklarını bilmiyordu ama Serdar "topla eşyalarını kapıda bekliyorum seni. Oyalanma sakın" dedi ve kapının önüne attı kendini. Ne yapacağını kendi de bilmiyordu ama o kapıdan çıkacak olan kadını deli gibi istiyordu.
Çok geçmeden üzerini değiştirip yasemin yağını boynuna süren genç kadın gözündeki yaşı silip başına kırmızı yemenisi takıp usulca kapıyı açarak dışarı attı cılız bedenini. Serdar aniden genç kadının elinden tutup apartman çıkışına sürüklemeye başladı.
O andan itibaren her şey öylesine hızlı gelişmişti ki, gen kadın ve kanı deli akan adam kendilerini nikah masasında buldular. Yıldırım nikahı ile imzalarını atan ikilinin şahitleri bile belediyede çalışan hademelerdi.
Bundan sonra ne olacak diye düşünmeden gerisin geriye tanıştıkları apartmana Serdar'ın evine geri döndüler.
Fakat aile bu evliliği onaylamadığı gibi yeni evli çiftleri evden de kovdular. Çetin bir mücadelenin içinde yer alan ikiliden ilk önce pes eden o deli öfkeli adam Serdar olmuştu.
Pişmanlık benliğini sararken yanında usulca ağlayan genç kadına baktıkça içinde farklı duygular hüküm sürüyordu.
Emine aile baskısı ile amcasının oğlu ile evlendirilecek iken cahil cesareti ile o deftere imzayı attı. Fakat kışın ortasında sokakta kalan gençler ne yapacaklarını bilmiyorlardı.
Sonrasında ilk gecelerini bir pansiyonda geçiren gençler ertesi gün keselerine uygun ev arayışına başladılar. Serdar kendine ait olmuş bu kadını bırakmama kararı alırken Emine kalbinin sesine kulan verin daha sıkıca tuttu o koca elleri.
Böyle başlamıştı onların maceraları. Sonrasında ilk müjdeyi aldılar. Genç Emine artık anne adayıydı. Serdar aşkla çalışıyor ve eşine her anlamda yetmeye çalışıyordu. Emine ise kıyamıyordu kocasına. Çok çalıştığını ve yorgunluğunu gördükçe üzülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNÜM NOKTASI AŞKA TUTSAK...
General FictionNefesim kesilmişti bir anda. Bu büyük gürültünün sebebi çalan müzik değildi. Bedenim neden düşüyor gibiydi? Neden kanım canımı terk ediyor gibi hissediyordum? Temine değen sıcaklık içimi neden ürpertmişti? Gözlerim donuklaşırken gördüğüm yüz hiç ta...