𝟏. 𝐂𝐨𝐟𝐟𝐞𝐞?

2.5K 54 15
                                    

,,Big reputation, big reputation

Ooh you and me we got big reputations,

ah

And you heard about me, ooh

I got some big enemies."

-,,End Game" by Taylor Swift

~°~

Pomimo tego, że podstawowe zasady astronomii Rose znała już od dawna, nie chciała wierzyć w niektóre z nich.

Więc, nawet jeśli w podręczniku gwiazda była określana jako kuliste ciało niebieskie, stanowiące skupisko powiązanej grawitacyjnie materii, to dla niej wciąż była osobną historią.
Wierzyła, że żadna z nich nie pojawiała się przypadkowo.

Im dłużej patrzyła na granatowe niebo, tym więcej zauważała. Doskonale wiedziała, że jej oczy się po prostu przyzwyczajały do ciemności, ale lubiła nazywać to przenikaniem.
Kiedy każdy był w innym świecie, śpiąc, ona mogła patrzeć na coś, co dostrzegali tylko nieliczni.
Piękno ukryte w niebie było nienamacalne. Zapierało dech w piersi. Zmuszało do chwili zatrzymania. Patrząc na nie, wiedząc, że teraz prawdopodobnie cały Hogwart śpi i ten widok jest tylko dla niej, czuła się wyjątkowo.

- Znowu? - szelest kołdry zmusił dziewczynę do odwrócenia wzroku - Poważnie?

- No co? - uśmiechnęła się delikatnie, opierając się o parapet. Ester zmrużyła oczy.

- Rozumiem, że masz problemy z głową, ale to zaczyna być przerażające. - westchnęła. - Za każdym razem, gdy się budzę, ty już dawno jesteś na nogach.

- Wiem. - zaśmiała się krótko.

- Idź spać, psychopatko.

- Też Cię kocham.

~°~
Rosaline Amanda Black- nowa uczennica Hogwartu. Okrutna po ojcu, czy bystra po matce?

Rosaline Amanda Black - córka Syriusza i Amandy Black właśnie rozpoczęła swoją naukę w Hogwarcie. Dowiedzieliśmy się, że została przydzielona do domu węża - ma to po matce, czy kontynuuje rodzinną tradycję Black'ów?

Jesteśmy pewni, że już wszyscy słyszeliście o chłopcu, który przeżył, ale czy słyszeliście o przeklętej dziewczynce?

Rose Black od dziecka wychowywała się w sierocińcu. O magii dowiedziała się kilka tygodni temu, a o śmierci jej matki z rąk Voldemorta kilka dni temu! Jedno z najbardziej znanych dzieci w świecie czarodziejów nawet nie wiedziało o jego istnieniu! Cóż za sensacja!

Czytelnicy chcą wiedzieć...
-,,Odziedziczyłaś charakter po mamie czy tacie?[...] Czy naprawdę jesteś przeklętym dzieckiem?"

Jednak przeklęte dziecko było nieugięte i nie chciało odpowiedzieć na żadne pytanie. Sami możemy spekulować, w kogo się wrodziła.

Zapytaliśmy uczniów Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, co sądzą o nowej uczennicy.

-,, Babcia kazała mi na nią uważać. Wygląda strasznie." - mówi Neville Longbottom.

•ᴘʀᴢᴇᴋʟᴇ̨ᴛᴀ ʙʟᴀᴄᴋ•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz