*multimedia: Almina
-------------------------------------------------------------
Vücudumu çok zor hareket ettiriyordum, her yerim buz tutmuştu adeta. İğrenç bir baş ağrısı ile uyanmıştım, yanımda kimsem yoktu. Gözlerimi tamamen açıp etrafı incelemeye kalktım, küçük bir camı olan büyük ve beyaz fayanslı bir banyodaydım. Kalçamdaki ağrıya elimi yönelttiğimde canım çok fazla yanmıştı. Tam olarak ayağa kalkıp yanımdaki aynaya doğru yürüdüm, kalçam ve gözümün altı mosmor olmuş yüzümde bir kaç kurumuş kan lekesi vardı. Zar zor hareket ederek bir çıkış yolu bulmaya çalıştım ama nafile hiçbiri işe yaramadı. Yere oturup kendimi duvara yasladım, kendi kendime "Doğru düzgün düşün birazcık" diye mırıldandım.
Aklıma bizimkiler gelmişti, acaba şu an onlar ne yapıyor. Kaçabildiler mi? Ceren uyandı mı? Galiba sabah saatlerindeydik küçük camdan azda olsa güneş ışığı giriyordu bu gri odaya. Babam ne yapıyor şu an acaba.
Bu olayı bir kaç yıl önce yaşadaydım tek düşüneceğim babam olurdu ama şu an çok farklıydı, babam dışında dört kişi daha vardı.Çok bitkin ve yorgundum bir yatak bulsam direk yatıp uyurdum bir nevi. Bir gün içerisinde tam olarak iki kez bayıltılmıştık, ilk bayılmada boynumuza inen darbe yüzünden boynum çok ağrıyordu.
Bir kaç dakika sonra küçük camın önünde hareketlilik oluşmuştu, odanın kenarında bulunan kovayı ters çevirip camdan bakmaya çalıştım. Babamın sesi geliyordu ama tam olarak duyamıyordum, yanında bir kaç adamla bağırarak konuşuyordu.