Anni ho chuan jass an ngaihtuah vangin in thren hrangin an let leh chu nia mahse an rin ang alo nilo jass chuan alo bum renga Chung wf ho nen chuan an lo in thurual reng chu alo nia yoongi Neih let a duh vanga lo let kha ani renga zui ve an phalloh vanga wf ho lo thurualpui ani bawk ani. ( mahse Heng Ramsa a rin leh thurualpui nia a hriatte hian an ring tak2 angem? / engtia rei nge hetia an awm ang le)
Wf- engtinge ni ang? Kan naute thren1 Ka zui tir duh angem? An la kal hla in Ka ring lo.. Bakah an ngaihtuah vak lo che anih hmel ti hian an kalsan che chu nia
Jass- mipa1 tal chu an lo let ang tih Ka chiang kan plan ang khan kan ti dawn nia
Wf- in ti fai phawt teh
-------
Tae - hyung!!..
Yoongi hyung ex chu an lo ei mai I ring em? (Joonie chu an zawta)Joonie - Ka ring lo, ram leh keimahni min duha chumi tur chuan a trangkai tih an hre ngei dawna
Hope- ni e, keimahni min thah chimih vek theih nan hmanrua ah an duh ang yoongi hyung ex anih leh nih loh lam ni lo in. Mihring te laka kan rilru put hmang an hre reng si a fimkhur chu kan ngai viau ang
Chutia thim tham kara titi paha an tum ram an pan lai chuan thawm engemaw hah avang ani tih hriat reng2a thaw huam2 chu an hriaa an thil sawi lai tawp chutin an ngaithlaa a ri dawta an hmaah chuan mipa1 thisenin a bual hnenghnuang chu thingbuk kar atrang chuan paih chhuah emaw tih tur chuan an hmaah chuan a rawn bawkthlawpa.. An phu nasa lutuk chu an lo in seh ruh hman bawka..mahse chu mi chu che chang hlei theilo ang chuan a awm avangin Zawi tein an pan hnaia, enge anih hriat tumin a thim sia a pian hmang chu chiang takin hmu mahse a hmel tak an hmu Chiang theiloa..
Chumi chuan "min chhan ru, min chhan ru " tih zawi tein a sawi mahse a bak a chhunzawm thei tawh lo nikhawhrelo chuan a awm zui ve leh nghal bawka..Chutianga an puihna dil anih avang chuan puih an remti bawka mahse heTiang lam hi joonie zeilohna lam tak ani a ( jin bak enkawl thiam a neilo.lol) a ding khawng topa kaihope te chuan a tlukna atrang hnuk sawnin a remlaiah mut tirin an thiam ang2 in an buaipui a..
Tae- hyung hetiang anih leh si chuan kan let chhan ber nen a va in mil dawn lo ve
Tae chuan joonie chu a kuai thrua
Joon- ni e.. Hoba.. Tih dan Dang ngaihtuah a va ngaih hmel ve?
Hope- aw ni e..
Kai- hepa hi tifai zo phawt ila kan sawi ho dawn nia.. Zan a rei tawh si khua a var trepin ka ring.. Rin aiin kan muangaJoon-khawvar kan nghak law2 dawn nge ( a lua in dawm kun pah chuan a chhang a)
Tae - jinie te engtinge an awm ang le tih ka ngaihtuahnaah alo lut daih.. He Ramsa kan buaipui hi engvanga hetia awm nge tih te.. Eng ang mi nge anih tih te.. Miin an rawn um anih chuan jinie te tan a hlauhawm thei angem tih te thlengin.. ( a sawi zawh chuan a kutin a hmai a tuaia a thawk haka)
Joon- ni e.. Hoba enge anih in hre thei tawh em?
Hope- mihring chu nilo mahse mihring rim a nam
Kai- kan rim leh in rim a nam bawkin ka hria..
Tae- maw?? Hyung sawi fiah deuh teh..!!!!
Joon- kai..!! I sawi awmzia chu, thlahpawlh I tihna mi?
Kai- ka chiang lo.. Mahse a rim atranga a lan dan chu ani.
Hope- mahse mihring rim pawh a mam tho ( zawhna chhanna hmuh beisei Takin kai chu a en vawng2 paha)
Tae- chuan engtin zel??!!! ( hope aiin a bo zawk, zawhna hlirin tae hi chu a khat reng thin engtik lai pawn)
Joonie pawh a bang bik lo
Kai- okay,,.. Thlahpawlh ah lo ngai ta phawt ila mihring rim... ( a sawi zo hman lo)
Hope- mi pa3 chuan engtinge an thlahpawlh theih ang??
Kai- thawt2 a che.. Mi sawi zawh hma2 in.. ( a melh deuh pawng2 bawka)
Joonie- okay...
Tae- hobi hyung.. Ngaithla zo phawt ang.. ( nui suk pah chuan an hrilha)
Kai- ( a aw an thian hmasa leh te2 a)
Imm chhah deuh fal kan awm dawn tlat.. A kipa kawiin, a chi atrang kan sawi ang.Tae leh joonie chu insum deuh pah chuan an nuia.. Hobi erawh a ner nasa hlea.. Cute ati bawk sia.. A khi ve ta topa..
Kai- ka naupan tet deuh laiin ka pa la dam laiin.. Ka pa hi keini ho zinga ho tu lu ber rawngbawla awm thrin ania Tichuan Heng thil hrang2 a thisen nei leh neilo thlengin experiment neih nuam ati hlea keimah ngei pawn ka hmu ve nual tawh. Entirinan: he Ramsa pa ang te hi.. Mahse Anni ang hi an tam lo.. Wolf leh vamp thlahpawlh mahse mihring zinga seilian.. Annihna theihgilh a mihring anga awm mahse an upat hnuah an zia lo langin mihring Nita lo chu An zia thup reng theih anilo Tichuan a tirah mi â ang maiin an khawsaa a tawpah ramhnuai an pan thrin.. Ka hriat danin ka pa damlai khan ka paten zir chian an tum pa1 chu a tlanbo... Naupangte ka la nia.. Chuan a hmel keimah chiahin ka hmu ( a man Tute, kan hotu lu leh ka pa tihloh) midang hmuh phal ani silova.
Tae: anih Chuan eng ang hmel pu nge???!!!
Kai- ka hmu leha a mita chiang tak maia ka en anih loh chuan ka hre thei tawh kherin ka ring lo.. A chhan chu kan unau zingah an duhlo ber ka nia min sual rawnna lamah ka hriatna thren1 a boa...Hope- mawww!!Engvangin??? ( a thinrim nghal phata)
Joon- hey hoba in bengdai rawh ... Thil liam tawh ania kai tan pawn sawi a nuam lo ang
Kai- Nakin ah kha chu kan la sawi chiang dawn nia,..
Kan sawi laiah lut leh ila.. Tichuan nikhawhrelo in an zirchian thrinna hmunah chuan an dah a.. Damdawiin an chiu in ka hria.. Ka pain a phal vanga hmu ka niloa.. Tin an zirchianna hmunah chuan mi nazswng tan kal phal pawh ani lo.. Mahse ka sawi tawh ang khan mal tlat deuh chawta seilian ka nia ka pa awm lai, hmuh lai chauhin ka unauten min duat a chhan chu ka nu a hranga ka nu hi mihring leh wf thlahpawlh a ni thung.. Hmuhsitna namem lo kan tawh phah bawka chungte vang chuan ka unauten in sual te thil hrang2 wolf ho tana pawimawh an zir thrin laiin keichu keimahin ka in fiam mai thrin Chuta trang renga hobi pawh hi chhar ka ni reng ani..Chutiang thu an hria chu an phawk NASA hlea a bikin hope.. Kai chuan a chhunzawm zela
Imm Ka chanchin lamah chuan duh tawk ila.. Tlai khat chu a ngai te bawkin keimahin Infiam turin Ka chhuak leha.. Ramsa pa1 Ka hmua min hmua a tlan nghal chiam avangin Ka uma man tumin Tichuan Ka tum loh deuhin Ka pate thil zirchianna hmun chu Ka thleng ta ni.. In chhe tawh tak chhungah a ChHung erawh an chei hnawm hle thung.. In Ka hmu chiah chu Ka MIT a ti vir nghala Ka Ramsa um lai Ka hre chang tawh lo.. Tichuan awng Kua Ka hmua Chuta trang chuan Ka bih ta a.. Ramsa hrang2 an tam lutuk thisen nen.. Chuan chupa pawh chu khumah an zalha ala naupan hmel lutuk mahse tleirawl tir ang hi..
Tae - anih chuan engtinge a hmel I hmuh dan???
Kai- chutia Ka pate hoin ngaihngam taka thil dang an tih san kar chuan vawi leh khatah a thru tho thuta Ka Phut nasat lutuk vangin Ka au chhuak hman mahse tuman an hre hman lo..
Tae-- maw???!! I au chhuaka engtinge tu tuman an hriat loh theih..
Joonie - Tichuan engtin zel..
Kai- imm a chhan chu.. Kha pa khan min hmu kha awngkua atrang khan a thrut thawh rualin a MIT leh Ka MIT chiang takin a in tawk.. Tichuan rang takin Ka Ka a hup hman
Tae--- woahhhh daebakkkk
Hope- chuti nih chuan mi mai2 chu ani lo top dawn anih chu.. A chak viauin a rinawm
Tae-- chuan2 engtin zel...
Khati zawng kha ni leh phawt rawh se. . up khat si.. Tawi bawk si lo ti su 😂😂😂😂😂😆😆😆