Part 33

187 45 8
                                    

Zing ni chhuak chuan a rawn chhun tho hlawma.. Mut la duh hlawm hle mahse mut luih theih ani lo.. Bakah hun in a nghak thei silo a.. An hmanhmawh a ngai bawk ani.. Tichuan an in seng sawk2 hlawma.. Zun ram thiar turin an kal a hlawma a thren an kal hrang deuh bawka.. Tichuan yoongi pawh chu a kal ve a.. Chutia a zun lai mek chuan thawm engmaw ri sur2 ri hi a hria a.. Enge anih hriat tumin a pan hnai a.. Hlauthawng ru deuh siin... Midang ho chu an let leh vek tawh a.. Yoongi erawh alo let lawk lo a.. An nghak deuh a.. A rei deuh vang chuan an mangang a en turin kaihope te chu yoongi kalna lam ni awm ah chuan an kal vata.. Trap Thawm ni awm tak te.. Thil ri sur2 ri te.. An hre thuak2 a.. An hlau deuh a.. Mahse an kal lui tho a.. An va thlen chuan lui luang hi alo awma.. A kamah chuan mipa1 thuin a lo in hnit feih2 a..

Hobi- yo yoongi hyung .. (Hlau ru tak leh yoongi anih loh hlau tak chuan zawi sap hian an KO a..)

Yoongi chu a phu zawka.. A hawi a.. A in hru sawk2 nghal a..

Y- ka tihpalh

Kai- a va nuam reuh ve.. Tah hian in ti fai hlawm ila in duh em??.. . Jin hyung te kan KO ange.. A kal nghal a..

Tichuan an in tifai hlawma..an awmdan tur te an sawi pah bawka.. Yoongi chuan amah chauhin jimin hnu ni awma an hriat chu chhui a ti tlu ta a.. Tichuan midang ho chu an pu hnen lam pana tranpuina dil turin kal se ati bawka.. Amah chauha kal tur chuan an ngaihtuah deuh a.. Mahse a duh tlat si a.. Tichuan an bf an ei xawh chuan an kal hran alo hun leh ta a.. Hreh tak chung chuan yoongi chuan midang ho chu a thlir Liama.. Tichuan amah chauh ani tawh bawka tiin a bungrua te chu a thren a hnutchhiah a.. Thawk an la haka.. In tih pachan a tum hram2 a.. Tichuan lung lian tak chungah chuan dingin a pan tur lam a ngaituah meka.. Chutih lai chuan tho leh rannung in a an bawm luai2 chu a hmu thut a.. Thisen thang rim a hre nghal a.. Hmanhmawh takin chu lam chu a pan thla nghal vata.. Ruang ani tih a hria a.. Jimin ani ang tih a hlau em2 a.. Thawmhnaw them vel an en chuan a veng leh huai a..

He ruang hi wolf anih chuan vamp dang he lai hnaiah hian an awm ve tihna ani tiin a ngaihtuah neuh2 a.. Chutih lai chuan a piah lawka ramsa lian tak tho leh rannung in a an bawl luai2 chu a hmu leh thut a a phu nasa hle a..

A nih chuan he ramsa nen hian an in bei pawh ani thei tiin a ngaihtuah ve leh a.. Jimin hnu hma erawh ala hmu lo.. Tichuan thil enge maw hmuh beisei in a zawng chiama mahse engmah hmuh tur a neilo.. Tichuan a piah lawkah chuan mi kalna hnu mi awm tak hnim kaw deuh huau chu a hmu a.. A pan vata tichuan a kal ta zela.. Reilo ah chuan a chauh deuh avangin thingkung lian tha tak ngheng chuan a ding a.. a piah lawk thing ah chuan enge maw tak  Hmuh Nei hian a in hria a.. A pan hnai vata.. J tih hi a hmu ta thuta.. Mak  ti tak chuan a en reng a.. Envanga j tih hi in Ziak nge a nih ang? 
Tu te emaw chu he hnaiah hian an awm ani tih a ring nghet ta a.. Tichuan a kal leh ta a.. thingkung tin maiah chuan j chu a zawng ta zela.. A hmu zel bawka.. A hlauthawng ru deuh a.. A kal tur hi midangin lo hria in.. Wolf ho hian an neih thut te a hlau rilru deuh a.. Mahse a hmangaih tan chung zawng2 pawh chu s huam a ngai miau si a.. Ti chuan a kal ta zela..



------_---------_--------------_-

mithra Hnem tak thawm ri chuan ti harh in pawn ni sa takah chuan an hnuk chhuaka.. A kawrte chu hlih sakin ni sa ah chuan an pho a.. An kalsan leh nghal a..

Zawi2 chuan in tih harh tumin an meng a.. A bula mipa2 te a hmuh chuan a phu nasa hle a.. A thinrim em2 bawka..

Hey... Kookie..

Phawk deuh chuan jk chu alo hawi chho nghal vat a..

Ahh hyung.. (A trap ti tih nghal a)

Tae pawh chu jk in hyung atih chu hria in lawm ru tak chuan a rawn meng ve nghal a.. Jimin an hmuh chuan an lawm ru hle a.. Mahse an man ve tho avang chuan an lawm a famkim lo..

Yoonmin the vampires 18+Where stories live. Discover now