Yoongi chuan zawn duh hle mahse a khawilam nge an pan a hre silo.. Zawn ngaihna a tan a awm lo.. Beidawng tak chuan a awm ta topa..Tichuan ni a liam zel a.. A lunglen te pawh reh lo mahse a zia ve zel a.. Mahse a hma aiin a trawng tlem zual a.. A nui ngailo tluk ani.. Midang ho pawn tih lawm tum viau mahse a Zia an hre Chiang a.. En top loh chu tih ngaihna an hre bik lo...
Kai vang in buaina an tawk zeuh2 a.. Wofl ani miau sia.. Mahse a lian zawk annih naah hnehna erawh an chang zel thung.. A hma aiin wolf thren1 phei chuan yoongi hi an hlau bik emaw tih tur ani.. Tuman an dang theilo.. Jimin in a kalsan hnu atrang hian eng helh leh hlauh, tih hreh reng2 a neilo a... A hma aiin a KO ham bawka.. Kum chanve a liam meuh phei chuan wolf hi ama vangin an tlem phah ti ila a kan sawi sual awm lo ve... A hma aiin a chak telh2 bawka.. Midang ho zinga awm aiin ramhnuai pilril takah a awm tam zawk a.. Midang ho pawn an phut lem lo..Ni1 chu yoongi chuan ngaihtuah chhuak thut in.. A room atrang rang takin a tlan chhuak a... Midang ho chuan mak ti takin an thlir liam a.. Yoongi chu hmanhmawh taka kal in jimin te school lam chu a pan thuai a.. An school ah lutin an principal hmuh a tum ringawt a.. Mahse a in thiam Dan te a awm Dan te avang chuan an hlau a.. An hnawt chhuak ta daih a.. A duh chuan Voin a zawt thei.. Mahse chhan awm loin mi a ti na ngawt thei silo.. An chhungkaw tih Dan anih chu thuhran.. Jimin vang hrim2 pawhin a theilo ani.. Tichuan pawnah chuan zawi tak mai chuan a thu ta ringawt a.. tichuan school ban a lo huna.. school naupang in a hlauh a hlau a.. In lam pan a tuma.. Chutih lai tak chuan hmana jimin bianga fawp tu a ngaihzawng ni ngei a a rin kha a hmu ta a.. Hmanhmawh takin a pan Nghal a.. A hma ah chuan a ding chawta.. Naupang te chu an phu deuh zawka..
Fr- enge I duh?
Y- en teh.. Park jimin tih hming pu I hre ngai em?
Fr- a aw mahse enga tan?
Y- hlau suh tihnat che ka tum lo.. A awmna min hrilh thei angem?...
Fr- ka hre mai bik lo.. An in sawn tur thu bak a sawi lo a..
Ano fr- busan
Fr chuan a nghawk deuh chawrh a...
Y- ka hrethiam e.. Address min hrilh thei em?
Fr- aihh a sawi lo..
Ano fr- Mr park in sawi a phallo a tiin ka hria..
Yoongi chu a bu nghauh a..
Kalsan a tum lai chuan a hre chhuak leh thut a..
Y- leh lawk... Enge in in laichin na?
Fr- ahh tu nen maw?
Y- jimin leh nang?
Fr- thian kan nia.. Mahse engvanga min zawt chiam nge I nih a?
Yoongi chuan a pawt hnai thut a.. A insum thei ta bik lo a.
Y- ka zawhna uluk takin chhang la a tawk..
Fr- ahh aw le.. A khur ti tih a..
Thian alawm kan nih thian a bak a awm lo..
Y- anih engvangin nge a biangah khan I fawh?
Fr- e engtik in maw..??!!!
Yoongi chuan a melh rum leh a..
Ahh ni tak.. Ih jimin kha ka duh alawm.. Mahse amah in min duh ve lo.. (A trap nghal ringawta. )
Ka theih tawka ka lan tir Chung pawn a hrethiam lo.. Chuan engah mah min ngai lo tih leh tlan a rual a.. A trap zel bawka.. A thiante chuan an um thuai bawka..Yoongi chuan mak ti deuhin a en liam ringawt a.... an chenna hmun tak hrelo Mahse a buaina pa1 chu a kian avangin a hlim hle a.. Tin a in chhir bawk a.. fiah hmasa lo a.. A little boy a Trah tir avang khan a in thiam thei lo.. Nasa takin a in ngaihtuah a.. Engtinge a hmuh leh ang? Engtinge a zawn ang? Zawhna tam tak chu a mah ah alo lang nghal tuarh2 a.. A number ni se a Thlak tawh si..
Y-ahh tinge a phn no ka lo Dil loh le? A lu chu a hiat leh ringawt a.
--------------------------
Jimin chu school thar ah lut in thian thar te pawh a chhar a.. Mahse mipa erawh a nawm tam lem lo.. Hmeichhia tho a nawm leh a.. A chhan chu mipa thren1 te en hniam ala hlawh tho a.. Tin a hma ang tho in thian a lawm tam lem lo.. Yoongi a ngaih a la Reh theilo.. Kum a vei mai dawn a.. A zir na a pui tu Atan APA ten tutor an lak sak a..hmeichhia niin a fel in jimin chu a hrethiam em2 a.. Ani pawn a ngaina takzet tawh a.. Mahse jimin AI chuan a upa zawka.. La upa lutuk erawh a nilo thung....
An in sawn tirh kha chuan lunglen vangin engmah ei theilo leh damdawiin luh ngai hial khan a awma.. Tunah erawh kum te liam in a rilru a thinlung chu hmun hla takah la awm Mahse a taksa erawh in hma a sawn ve zel la.. Lunglen lutuk te a hre tawh lo a.. An khaw hlui Daegu ah chuan kir leh a chak em2 a.. Mahse a pa ten rem an ti tawh silo.. Mahse ni1 na3 chu ka kal a tum tho a.. A chhungte hriat loh Turin..