J- Appa tinge kan in sawn kher a ngaih?
Appa- a chhan chu I zirna tan te leh hei ai a kan chhungkua a Zia deuh theih nan ania.. Thingtlang a awm reng zawng kan lian ve thei lo ang..A chhan dik tak chu vamp a fapa in a hmangaih vang ani.. Thu dik a sawi chuan a fapa a chan a hlau si a.. Pa tan chuan na tur tak ani reng a.. Hmeichhe tam tak an awm lai a Mipa ber kher a hmangaih te, chu chang nilo.. An chhungkaw hmelma lian ber vamp a ni leh Nghal..
Jimin chuan yoongi a hrilh dawn nge dawn lo a in ngaihtuah nasa hle a... A hrilh chuan a phal dawn lo tih a hrechiang hle si a.. An in sawn hma chuan a ngai te in tlai tin inhmuh an la bang Chuang lo.. Mahse jimin chuan a thup tlat thung a... Kalsan a duh vang ani bik lo.. A pa a hlauh chu thuhran ni se.. A chhungte kalsan top tur chuan huaisen na ala neilo ani.. Ala naupang hle si a.. Yoongi na tur Hmel hmuh a hreh bawk nen.. A rilru chu a buai ru hle a..
Yoongi chuan tunlai jimin awmdan chu a hrethiam lo hle a.. Sex an hman te, an awm dun hrim2 hian engkimah a duh thawh em2 a... Ti hlim tu ni tho mahse a awm a nuam bik chiah lo.. Zawh duh mahse an hlim dun lai a chutiang lam lo sawi pui chu a duh bik silo.. Nuam lo tak chuan a awm ve topa a ti lang lem lo thung..
Kar1 an liam leh meuh chuan tlai 1 chu inhmuh leh an tuma.. Jimin chuan tlang takin Engkim hrilh a tum ta a.. An in sawn hun chu a hnai tawh hle si a.. Hmanhmawh takin jimin chu a tlan leh thuai a.. Dawr a thlen chuan alo in kalh thrap a.. Yoongi chu alo awm reng2 lo mai a.. A thu hrilh tur ngaigtuah a a buai tawh teh lul nen yoongi alo awmlo leh zel chu a ngaihna a hrelo hle a.. A thinrim bawk si chuan a call ta topa.. Mahse a tlang theilo.. A trap ti tih a.. Tih ngaihna lah a hre silo an Ina kal top mai chu a duh ta a.. Mahse a tlai tawh bawk si.. A thim ngei dawn si a.. Tin a chhungte hrilh lo a kal leh ringawt pawh chu a hreh tawh a.. Mahse tuna a hrilh loh chuan chance a nei tawh dawnin a in hre silo.. A in ngaihtuah buai hle a.. Tichuan yoongi te in lam chu a pan ta topa.. A kal pah chuan a noona chu call in a haw tlai tur thu a hrilh a..
Jin- yoongi saw tinge tlai tin dawrah a awm khaw tlai ziah sia.. Saw tia a thut tum bur taka.. .
Tae- an in break ami le?
Jk- ka ring chiah lo..Chutia an sawi lai chuan hmanhmawh taka lo kal tih hriat reng2 hian jimin chu alo thaw hlawp2 a.. Yoongi chu pawnah chuan a thu a.. A hmu chiah chu a ding ve Nghal a.. Midang ho chuan ngawi rengin an thlir a..
Jimin chu a la trawng hleithei lo a..
Y- he hetah enge ilo tih dawn?
Jimin chuan thinrim deuh chuan a melh a.. A trap ti tih a..
Y- hey.
J- tinge?
Yoongi chu ngeng tak maiin a thu leh a.. Engmah thleng lo ang mai chuan..
Jimin chu ala ding reng a.J- tinge min lo nghah loh?
Y- nghah na chhan tur che ka neih ka hre lo..
Jimin chuan mak ti deuh chuan a en hu a..
J- maw??!!!! Enge awmzia yoongi
Enge tih sual ka neih?...
Y- I sawi tur I sawi zawh tawh chuan I kal thei ang.. Jimin chu en miah lo chuan a sawi a..
J- enga.. Ti teh yoongi hyunggggg....
eng Thil nge I hriat ka hrelo.. Tih sual ka neih chuan khawngaih in min hrilh rawh.. A trap Nghal a..Yoongi chu ngawi rengin ala thu a..
Jimin chu a bula dingin a trap bawka..jimin chuqn A chhan a hre bawk silo.. Yoongi lah chu a ngawi tlat bawk si..Midang ho chuan an en top ringawt a.. Jimin chu hnem duh mahse yoongi zia an hre bawk si.. Va tih buai chu an duh lo a.. An buaina an hrelo bawk nen..
J- yoongi.... In hnit feih2 pah chuan a ti leh a..
Yoongi chu a che sawn eih lo.. A awm ngai chuan ala awm reng a..Jimin beidawng chu zawi muangin a in her a.. An in lam pan chuan haw a tum ta a.. A la trap char2 a.. A rilru chu a na ngawih2 a.. A kalsan tawh dawna an hun neih hnu hnung ah heti hi a ni leh si.. A chhan lah a hre bawk silo..