Y - na nang maw?
Yoongi hmai chu a ri nghal thruai a..ngui deuh chuan a kun nghal a..
Noona- khawnge ka chimmy..??
Yoongi tan chuan hun harsa ava ni teh reng em... Theih ni se a tun dinhmun ah chuan thih daih emaw bo daih te pawh a chak rum2 ang.... Harsatna leh buaina hlir chuan a tlakbuak mai si a.. A tan kawng a ping tak zet ani..
Sawi hmasak tur ber hrelo chuan a Ngawi reng a... A ham haih vek ani ber.. Chhan dan tur lah a hre hek lo...
Nn- min chhang rawh.. Engvanga Ngawi reng nge I nih??
Khawnge khawnge ka chimmy..
Yoongi chuan a en top a..
Lawk.... Ka chimmy ka chimmy (a thi anih a ring tawh ber a)
Yoongi chuan jimin kawrlum chu a kuah nghet sauh a..
Nn- nilo.. A ni thei lo..
Y- lungai suh kan hmu leh em2 ang.. Ka tiam thei lo che.. Mahse ka theihtawp ka chhuah ang..
Yoongi hmai chu a ri leh thrawt a..
Nn- Engtinge Engtinge a awm??
A thi nge a dam tih pawh in hrelo A maw??..Y- in bengdai hram2 teh.. Thil thlen dan ka hrilh ang che..
Nn- nilo tun dinhmun ah ka ngaihthlak duh che I ring a maw?
Ka chimmy min pe let leh rawh.. A mah hruai turin ka lo kal... Thil dang engmah ka hre duh lo.. Ka chimmy chiah ka duh..
Yoongi kawr awma thram pah chuan a trap Chiama.. Yoongi pawn a tih ang2 chuan alo dawh ve top a.. Tih ngaihna an hrelo dun hle a.. A hnu chuan yoongi te dawrah chuan kalin tha taka in hrilh Fiah an tuma.. Tumah an awm lo bawka.. vamp ani tih a hre tawh tho bawk nen.. Zep engmah awm lo chuan a hrilh ta veka.. Noona chu alo trap char2 bawka..taekook te pawh chu a khawngaih ta hle a... Tichuan tih ngaihna dang awm hek lo.. A hruai tur ber a bo si a.. Kut ruak chuan a kir leh a ngai si a.. Mahse yoongi chuan jimin kawr chu a pe ta topa..Ani pawh chuan a la ve mai bawka.. Yoongi chuan a nu leh pate hnena zep tlat turin a hrilh bawka..tichuan Mittui nen a kir San leh ta a...
------------------------
Tichuan jimin leh taekook te tan chuan an feh chhuak ta a.. An pu awmna hmun zawn hmuh an ngai a.. Jimin te pawh chu an melh ru reng tho a.. An zin na tur ram chu la thui tak ani.. Ni engzat nge an thang dawn an hrelo.. Thih huamin an feh chhuak ani ber.. rilru mangang tak leh beiseina Chau tak nen chuan ramhnuai pilril, rei tak Chhung an lawi luh tawh lohna lam chu an pan ta zel a.. Sope pawh an in ngeih tawh khop a.. Kai leh midang te pawh.. Tumah in haw hman an awm lo reng a.. An tun dinhmun ah chuan an tran rual a ngai rih reng ani..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------_-----
A thaw hlawp2 a.. Ni eng chuan a rawn chhun ser2 a.. Thei leh theilo chuan men a tum hram2 a.. A harh lawk loh avang chuan ni sa chuan a taksa alo em na hman a.. Taksa na thrum chuan chet a tum hram2 a.. Engmah a la hmu Fiah hleithei lo bawka.. Thawm ri sur2 erawh a hria a.. Enge a nih a hre Chiang thei chuang lo.. Tichuan zawi2 in a'n tho a.. A taksa te chu na a tih em avangin duh angin a che tha thei lo a.. A mit te chu a mittui ro tawh chuan alo char phui deuh vek a.. Chung te chu na ti tak chung chuan an thian fai a.. A awmna hmun chu sawn vat2 a duh ani.. A taksa chu ni in a tih kang ang tih a hlauh a vang chuan.. A mit a theih ang2a a then fai zawh chuan a hmu Fiah thei ta deuh a.. Thil ri sur2 ri a hriat lam chu thei leh thei lo in a pan a.. Tui luang ri hi alo ni reng a.. Tichuan a taksa te chu thian faiin a hliam te pawh chu a sil fai a.. Mahse reilo ah chuan a pem leh hliam te chu alo bo duak2 a.. Mak a tih em avangin a phu nasa hle a.. A ngaihna lah a hre hek lo mahse a lawm ani.. Tui vang anih chu a ring deuh a..Chiang lo nuai chuan a ngaihtuah a... A dang ro tawh tak tih hnawn nan te chuan chu tui danglam tak ni a a hriat te chu a in bawka.. A ner deuh suka.. A dang a ro tawh em avangin tui pawh chuan a ti na ani deuh tawh ber..lem harsa a ti em2 a.. Zawi muang chuan a dang chu a ti hnawng a.. Tichuan a dang ro te pawh chu alo hnawng leh thei ta a.. A taksa a hliam te chu dam mahse a chauh ngaiin ala Chau reng tho a.. Mahse na a neih loh avang erawh chuan a Zia tawh hrim2 a.. Tuna a mamawh chu thisen chauh ani tawh ani.. Mihring thisen ngei mai chu a chak huam2 ani ber.. A tui a hal zui nghal bawka.. Mahse a tuihalna chu a bula tui luang sur2 lam Chu ani tawh lo.. Thisen chakin a tui hal ani....
Tichuan a ngaihtuah na rawn fim thutin a hma zana a awmdan te a ngaihtuah chhuak thut a.. Eng ni nge ?! eng hun nge a hman mek lah a hre hek lo.. Engtia rei nge kha hmun ah khan a mut lah a hre hek lo.. A bo hle a.. A trap chhuak thrawt a.. a hmangaih a ngai em2 bawka.. A lungai a.. A chhungte a theihgilh thei bawk hek lo.. A trah chu a ai nasa in a chhuak leh a.. Mahse in sum hram2 chu a duh em2 a.. A tun dinhmun atan a fuh chiah lo bawk nen.. A la in inhnit feih2 tho a.. A mittui pawh a la luang char2 tho a... A dang zo bik lo.. A awm ve tho ani.. Lungaihna leh mangan na chuan a thlah thei silo.. Tih ber tur pawh a ngaihtuah thei lo.. A ngaihtuahna te chu a buai leh nuai2 a.. Yoongi leh a chhungte.. An thi nge an dam? .. Min zawng angem? .. An rilru hah dan tur te engkim a ngaihtuah a.. Haw leh dan kawng a hre tawh si lo.. Wolf ho a hrechhuak thut a.. Hlauhna chuan a man nghal a.. Mahse khaw en lai ala ni bawka.. Tlem chuan a Zia deuh a..tlema a ngaihtuah na a fim deuh hnu chuan chutia awm reng chu fuh bera a hriat loh avangin Kawng zawn tum in Chau tak chung chuan a pen chhuak ve leh a.. Mihring thisen beisei tur awm lo mahse ramsa thisen tal awm se a ti rilru hle bawka.. Tichuan zawi2 chuan a kal ta zel a..
---------------------
----------------------Jk- hyung harh rawh... Hyung.. Khawngaih in harh rawh.. A trap deuh ti tih tawh a..
Tae chu thei leh thei lo in alo meng trawk2 a..
Jk- hyung in ti chak hram2 ang.. Jin hyung te an lo thleng trep tawh ang..
Tae chu thei leh theilo chuan a lo bu ve nghauh2 a.. Thawm an hre thut a.. Harh lo ang chuan taekook te chu an awm leh nghal a.. An thin chu a phu dep2 a...
----------------------------------
----------------------------------Nj- hyung kan awmna hi khawi lai nge.... Kan luh lohna rei tawh nen ka bo vek tawh..
Jin- ka hre chiah bik lo..
Y- ka Chau lutuk.. Tui kan la nei em?
Hobi chuan alo pe vat a..
Nj- kai he lai hi in kal thin em?
Kai- aaa aihh helai tak hi chu kan kal vak ngai lo.. Midang an kal anih loh chuan keimah tak ka la lo..
Hobi -hey Kim jongin... Engpawh zawt che ila tinge I confused em2 zel.. thil zep hi I nei tak2 ani lo maw???..
( Hobi hian a ring thei tawh lo ani ber.. Duat tak pawn a KO hleithei tawh lo.. A tira a ma vanga jimin a treat dan te leh tuna thil thlen dan zawng2 a ngaihtuah hian a lungawi thei rih lo ani ber)Kai- e eng chu nge ka zep ang hyung.. Tinge min rin theih miah loh a.. ( a titau bur tawh a.. A trah a chhuak em2 bawka)
Jin- Hobi in bengdai hram2 teh..
Nj- ni e.. Kan tun dinhmun ah chuan Tumah in hau hman pawh kan ni rih lo..
Kai chu a kal tai nghawng2 a..
Yoongi chuan Hobi chu a signal a..
Va thlem rawh...
Hobi chuan a lu a thing daih a.. A dawh thei rih lo ani ber...
Yoongi chu a nui suka..
Rei lo ah chuan Kai chu a ding thut a.. Thil hmuh a nei anih ring in rang takin an pan thuai a..
.. PLEASE 🙏
VOTE 🗳
COMMENT & SHAREINLO CHHIAR AVANGIN KA LAWM EM2 E.. 🤗🤗🤗🤗💜💜💜💜