Part 26

236 41 13
                                    

Jimin chu a ding chawta..

Y- nang hi mi heta thawk thar chu??!!!

Hobi- aw enge diklo awm a??!!

Jin- in pa3 khan in in hre tawh sa mi?

J- hey  yoona.. Ilo tha maw?

Yoo- imm nang zawk?? 
Ilo danglam tawh hle mai.. Zawh tur che tam tak ka nei asin..

Yoongi chu ngeiawm deuhin a khuh a.. A Hna a tran nghal daih a..

Midang ho chuan an en reng a..

J- ahh yoona hi heta kan awm lai a.. Ka school luh pui thin anih hi..

Hobi- ahh ani maw? 

Tae- I sawi har lutuka min ti hlau thawng hman alawm..

J- hihi ka thiam loh ni..

Jin- in duh chuan in in kawm lawk thei ania..

Yoo- ahh aw....

J- a ngai hleinem.. Hei Hna kan thawk dun tho a.. Kan in kawm pah thei alom..

Yoo- imm ni e.. ( a zak ru hle a).

Yoona hi yoongi in jimin nena a rinhleh nu kha ani a.. Midang chuan an hre lem lo a.. Yoonmin erawh chuan Chiang takin an hria.. An in kar boruak tichhe tu kha a ni miau a.. A hai theih bik lo ani.. Hun rei tak hnuah an in hmu leh chu nia.. Yoongi tan chuan ngeiawm tak tur ani.. Yoona hian jimin hi a duh ve tih Chiang takin a hre tel bawk nen.. Hlim taka in atranga chhuak dun e tilo chuan pa1 zawk chu a titau deuh char2 nghal a.. Yoona leh jimin awmdun hlek te,  in be hlek te, enge maw hlek chu alo chang ani ber.. A Hmui chu a theih tawp in alo ti kawh luau bawka.. Jimin chuan cute Ati ru hle a.. Yoongi in thlak danglam ta lutuk te chu mak Ati hle bawka.. A nuih za hle mahse nuih ngam chi ani lo.. Indopui a chhuak ani Mai.. Midang ho pawh chuan yoongi awmdan atrang chuan an hrethiam ru ve deuh a.. Sawi lo mahse.. Yoongi awmdan te pawh chu mak an ti hlawm hle bawka.. Chutiang a a awm chu an hmu ngai hek lo.. Mi induh tawk tak.. Mi ngeng leh ngeiawm tak ni thin kha ani reng a.. An nuih chu a za thrum hlawma.. Tumah erawh a lang in an nui ngam lo thung...

yoona pawh chuan a hrethiam ru ve reng a.. Mahse jimin chu a la duh reng bawk a.. An inhmu leh thei chu a lawm hle bawk a.. A hma in alo chan tawh a.. Tun ah erawh chhuah a tum tawh bik lo.. Yoongi nen an chanchin pawh a hre ru reng tho a.. Mahse jimin a duhna vang chuan a hrelo der deuh topa.. Yoongi tan chuan engkim atih chu a ngeiawm vel vek ani mai.. Jimin lah alo soft thei bawk si nen.. A ni 1 na chauh e ti lo chuan khamawm takin a che nghal ani deuh ber.. A hma aiin alo chhelo tawh zawk bawk nen...

Tichuan rei fe an Han thawk ho a.. Yoongi chu dawr Kal apiangin a titau ani ber....jimin tan pawn tih ngaihna vang tak ani.. Haw lam ah an in thlem haw leh chiam thin bawka.. Yoona chu zantin thlah a ngai a.. jimin in a thlah beisei ru thin hle a mahse... Midang ho in an hriatthiam ve a vang chuan taekook ten an thlah mai Zel a.. Yoonna hmel pawh chu a dur thei hle a..

Zan1 chu... Ruah nasa takin a sur a.. Customer an nei mang lo bawka.. Ruah sur nasat avang chuan.. An vai chuan dawrah an tawm veka.. Ruahsur han hun chu an nghak a.. A Vawt hle. Bawka.. In thuam lumna mumal an neilo vek bawka.. jimin chuan yoona chu a ngaihtuah em2 a.. Yoongi chuan alo thik ru thei hle a.. Jimin chuan a kawrlum chu yoona a hak tir a..
Yoongi in sum thei tawh lo..

Y- hey..

an en thrup a..

A kawr lum chu a phelh sawk2 a.. A va pan hnai a..

Y- jimin kawr kha phelh la.. Hei hi ha rawh..

A hmel pawh en lo chuan a kut chuan yoona zawnah chuan kawr chu a khai a..

Yoonmin the vampires 18+Where stories live. Discover now