Y- enge I duh?
J- ahh tutor nang maw?
Tutor - jimin Hetah enge I tih? I I chhungte
Y- tutor a!!??????!!
Tt- jimin tutor hi ka nia.. Jimin kan in be lawk thei angem?
Y-a theihloh.. Hetah I duh chu sawi rawh..
J- e engtinge in in hriat a..??!!
Tt- jimin engtinge suga nen hian in in hriat? .. Chuan ama vang hian I chhungte I kalsan chu a ni em lo maw?
Y- ilo buaina tur a awm lo..
J- suga a??!! Tunge suga chu?
Tt- I bula ding kha mawle.. Jimin ti teh haw ang tih leh.. Jimin ban ah chuan a pawt dawrah.. Yoongi chuan a pawt let ve leh nghal bawka...
Y- hey Jacinta I duh tawk thei tawh angem?
J- maw?? Lawks ngawi lawk teh u.. (Jimin chu a au chiam a)Engtinge in pa2 hiqn in in hriat ka hre duh.. Chuan Tunge jacinta? Tunge suga?
Tutor nangmah khan min han hrilh teh.
Chuan hun kan ngah lo..Jass- Jimin kan in lamah phei ang u.. Chuan a chiang zawkin kan sawi dawn nia.. Ngeiawm tak chuan a smirk zui a..
Y- a theihloh.... I in ah chuan engmah tih tur kan nei lo.. Jimin kal ang.. Tih leh jimin chu a pawt dawrah..
Jimin chuan ngawi rengin a zui ve nghal bawka.. Mak a ti telh2 bawka.. Zawhna hlir chuan a khat.. Mahse yoongi a thinrim tih a hriat avang chuan engmah a sawi tawh lo.. Yoongi tih ang2 chuan a awm ta top ringawt a.Jass - anih loh chuqn police ka call ang..
Y- hrep tak chuan.. Enge ti ni a I in hriat a..??!!
Jass- jimin buaina in tawh ka duh lo.. Mahse sawi tur kan nei..Tichuan an zui ta nge2 a... Tih theih dang an nei lo.. Jimin chhungte a call in a fuih thei miau sia.. Bakah police an call phei chuan buaina a punlun thei bawk nen..
J- tutor ka chhungte I hrilh lo ang tih min tiam rawh
Jass - lungai suh ka hrilh lo ang.. Jimin suga nen hian kan in be lawk thei angem?
Y- haha biak na tur che ka neih ka hrelo.. I duh chu kan pa3 awm laiin I sawi thei ang.. Enge zep tur chuan ka neih? Hey little boy... I tutor hi ka ex anih hi.. (😎)Jimin chu phawk deuhin a meng hraw a.. Jass chuan a chil alo lem khalh bawka..
J- maw??!!!! Yoongi hyung.. I ex girlfriend maw?!!
Jass chu a hmai a chhia in sawi mai tur a hre lo hle a.. A chhan chu jimin hi alo duh ruk vang pa1 ani bawka..
Y- chu2 ni lawm ni I sawi duh?
Chuan jimin hi ka bialpa ani bawk.. I hriat duh a ni bawk ani lawm ni? Chu aia ril leh thuk zawk hriat belh I la duh bawk em?Jass- a tawk.. Duh tawk rawh.. A mittui chu a tla nghal a.. A chhan chu yoongi ala duh ve tho vang ani bawka.
J- tutor I tha em? ... Ihh roomah ka lo va awm ange.. Thawh a ruala... Yoongi chuan a pawt thru leh a..
Y- khawiah mah I kal a ngai lo.. Khang thu a hriat duh avang khan a lawm Hetah min hruai..
J- hyung yoongi hyung.. I hlauhawm lutuk . . tikhan awm suh..
Yoongi chu a in siam tha nghal vat a..
Y- ka tihpalh.. A nui suka..
Jass chuan an pa2 chuan a en reng a.. Jimin pawn a thil hriat a vang chuan mak a tiin nuam a ti tawh chiah lo.. A thru ngawi reng a...
Jass- anih.. I nih na a hria em?
Yoongi chu a bu nghauh a..Jass chuan jimin chu a en a.. A trap ringawt a..
Y- nang ang lo takin min pawm.. Chuan..
Jimin chuan a sawi hlauin a kutin a nghawk a..Jass- ka hrethiam e..
Y- ha engmah hriatthiam I neilo.. Chuan I duh I hre tawh bawka I hlim tawh ang chu.. Kan kal a hun..Jimin chu a kai a.. Chhuah an tum ta mai a..
Jass- min suga... A KO vak a..
Enge thiam lohna ka neih? engmah hriat I neilo.. Khawngaih in min ngaihdan thalo tak kha paih tawh teh..