Y- engmah ni leh lo.. Insiam vat ila chhuak ang
Hobi- ole.. I hmai kha
Y- a aw ka theihnghilh trep
Yoongi hi midang aiin a Vun a var bik avangin cream a Vun rawng ti tak \hang thei tur a hmang thin a.. A chhan chu mi ten an hlauh loh nan ani.. Khaw chhung ah Hna an thawk thin si a.. An theih ang tawkin in thup an tum hram2 thin.
-------------------
Nilo ani theilo.... Amaaaaa
Nn- chimmy.. Enge ni ta.. I tha em?
Jimin chu a trap vak2 a.. Noona chuan an kuah thuai a..
Nn- engatinge a? Mang chhia I mang ami? Hlauh suh ka awm reng alom.. Hlauh tur a omlo.. Tuman an ti na lo ang che. Hei eitur ka siamsak che a.. Ei la chuan damdawi hi I ei leh anga.. I tha vat mai ang.. 😊immm ka naute fel ka chim2 I nih kha..
Jimin chuan a en ngai a en reng a.. Noona chuan a barh a.. A ei ve mai a..
J- ka tha lawm.. Noona ka lom e.. Naktuk atrang school ka kal thei nghal ang.. Appa leh amma hi khawnge an awm?
Nn- imm.. Hna thawk in zingah an chhuak a.. An lo haw trep tawh ang.. Chhuah thawven I duh em?
J- imm.. A bu nghauh a..
-----------------------------
Jk- hyung tinge yoongi hyung hi eisual nei ang mai a a khik reng a.. An en hu hlawma..Tae- ka zawt chak
Jk- shiiii a chi dawn mi?Tae- ka hre nang.. An en leh topa..
Nj- hey nangni pa2 kha customer kan nei nia.. Va chhawn ru
Taekook - aw le..Yoongi chu phawk deuhin Kil khat atrang chuan a lo meng a.. A thil tih lai a chawl a.. A en ngai chu a en reng a..
Jin- I hriat ngai Anni mi?
Hey
Min yoongi?Y- a aw aihh.. Imm...
Jin- min yoongi ei sual I nei mi? A changin China pathian siam sual ang maiin I khi vur2 a.. Zawhna zawt che Ila. Ngeiom thei ang ber leh fiah taka min chhang thin kha.. I han confuse tak thut.. A en hu a.. Yoongi eroh a ngaiin a la awm reng thung a
Hobi chuan hrethiam ni awm takin alo thlir pui a..yoongi dar a Kuah chung chuan A chhiat loh reuh saw.. Mahse mihring a ni sia..Y- enge I hriat a? I Hna thawk rawh..
Hobi- hmm.. AwleJin- yoongi nang hei hi lo va pe lawk rawh.. Kan in daih lo.. Saw laia Mipa leh hmeichhe thu te saw..
Y- maw? Ahh awle
Jin- nang hi.. Kal vat rawh
Y- ka kal.. Khawi tih leh intur chu la in a va pe dawnaNn- kan lawm e.. Nui sang chuan an ti a.. Chimmy hei oo.. Jimin chu a kun reng a..
Y- ah awle..
Jimin chu rang takin a hawi chho nghal a.. Chiang tak mai chuan an in en kalh a..
J- ih
Y- ni hman nuam ule.. Tih pah chuan a kal sawn nghal a.. A hriat a hlau A..A chhan chu vamp a ni sia.. Hrelo awm ang chuan a om a.. A kal sawn daih a.. Kil khat atrang chuan jimin chu a signal a.. Tichuan jimin chuan thil dang a sawi ta daih a.. A Noona chuan a hrethiam lo hle a.. Mahse ala tha vaklo ah a ngai a..
Ring2222222
Nn- hello appa
Appa- aw enge chimmy chu a an?
Nn- a tha tawh lutuk.. Hei ka chhuah thawven pui a.. Lo ngaihtuah suh u..
Ka dah oo.. ByeJ- ka zung lawk dawn..
Nn- aw le.. Reilo la.. Fimkhur la..
J- imm... Yoongi chu a melh pah a..Yoongi pawh chuan a thil tih lai chu dahin a zui ve nghal a..
Yoongi chuan rang takin bang ah chuan a nawr bet nghal a..
J- ka sawi lo.. Tumah ka hrilh lo.. Hrilh pawh ka duh hek lo.. Ka ti tak2 min ring rawh.. Khawngaih in.. A trap deuh ti tih a..
Yoongi chuan zawi muangin thaw deuh hak pah chuan a thlah a..
Y- anih chuan hetah enge ilo tih? Engtinge ka awmna I hriat?
J- ka ka hrelo..
Y- hreloin engtinge ilo kal theih si?(a nghawngah chuan a thram leh a..) Chuan tunge saw nu saw? (A thik hle a)J- ka hre lo tak2 alom.. Chuan saw saw ka Noona anih saw... A mittui a tla nghal a..
Yoongi chu a thaw haka.. A nui suka..
Y- imm a tha e.. Enge ilo an reng2 a.. Little boy? Tih pah chuan a hnim hnai leh a.. Fawh a tum tih chuan.. Jimin pawh chuan thuawih takin a dawh a..
Ring22222
J- ahh.. Noona nih hi.. Ka kal a ngai..
Y- I kal hma in.. I number ka duh.. A phn chu a pe a..
Jimin chuan a pe a.. Kal a tum a.. Yoongi chuan a dang leh a..
A mit ah tak en chung chuan..
Y- midang I hrilh anih vaih chuan hre rawh.. Ka chan sawm vek ang che nga.. Ka ei ang che..
J- ai aih ka duh lo.. Tumah ka hrilh lo ang.. Ka tiam e.. Khawngaih in min kal tir rawh.. Noona in min ngaihtuah lutuk angTih pah chuan a trap a.. Yoongi pawh chuan nui suk chung chuan a thlah a..
Y- leh lawk.. I mit kha
J- a awle ka trap lo.. Ti pah chuan a hru nawk2 a.. A chhuak ta a..-------------------------
yoonmin messageY- ka hmu duh che
J- class ah ka la awm..
Y- I Rawn chhuak dawn nge dawn lo?
J-a aw ka lo kal tih leh din a ruala..Teacher - hey park jimin sawi duh I nei mi?
J- ka haw a ngai.
T- engvangin maw?
J- private tih leh tlan chhuah a ruala..
T- hey.. Park jimin..-------------------------
Hobi- hyung khonge I kal dawn? Zanin Rawn tlai suh oo..Y- ka hria2.. Tih leh a chhuak nghal a..
Hmnhmawh tak chuan little boy chu a tlan a.. A boss thu sawi chu hre rengin bah nawk2 chuan a tlan a.. Yoongi chuan ngun tak maiin a thutna trang chuan alo thlir a.. A nui suka..
J- k k ka tlai lo ti raw..
Yoongi chu a nui leh suka..
Y- hahdam rawh..
Jimin chuan mak ti deuh chuan a en hu a..
Y- ka hmeltha viau ami little boy tih pah chuan an hnim hnai leh tran a..
Jimin chu alo ip choih2 a.. A mit ah pawh a en ngam lo a.. Yoongi chuan a banah chuan a pawt thut a.. A tlan pui a..
J- ahh.. Ka thei tawh lo..ka chau lutuk.. Nang ang ka nih loh hi...
Y- anih chuan tih leh a chawi lawpa.. Hmun reh tak in pa1 ah chuan a kal pui a.. Jimin chuan an thlen lai reng2 a hrelo.. A hruai tu hi a chak em bawk ani.. A thaw hak a..
Y- enge ang I tih..?
J- ka hlau
Y- enge I hlauh? Kei bak hlauh tur an awm lo.. Chuan min zui ani lawm ni.. Eng chu nge ila hlauh a..
Jimin chu a khur ti tih a...
J- Hmun dangah kan kal xawk theilo ami? Ari thawp sapa..
Yoongi chuan nawr bet in.. A awmah chuan a thram a.. Hey little boy.. I thu nilo in ka thu aw.. (A mit KO a san euh a)
J- a awle. Ka tihpalh (a trap a)
Y- ti teh.. Trap lo teh.. I trah hian ka thin a ti rim thin ania..
J- a aw ka trap lo.. Ka bang nghal.. ( a trah chu chhuak tak ani) a in unit feih2 a
Y- hey chimmy
Jimin chu phawk deuhin a meng a.. Yoongi chu a en reng a...
Y- nui suk pah chuan.. Yoongi Tiin min KO thei ang..
Chuan... Thil pa1......Muttui phawt u.. 😂😂😘😘😘😘😘 induh Dan leh ngaihdan khawngaih in comment lamah lo sawi hram ru.. Nawi deuh lai te pawh a awm mai thei.. Min hrethiam dawn nia.. 😊😊