Part 9

336 47 5
                                    

Midang ho chuan a kalna tur pawh zawt lem lo chuan  mak ti tak chuan an thlir Liama..

Yoongi chu hmanhmawh takin a tlan a... An dawr vel a thlen chuan jimin chu a zawng ta vak2 a.. Mahse a lo awm lo.. Phn chu a la chhuaka..

Jimin message chu alo awm nual a...missed call tam tak nen..
.
J- hey.. Ilo thleng dawn tawh em?
Ka nghak reng che nia..
Engtia rei nge ka nghah dawn che..
In dawr a in kalh daih si..
Min chhang dawn lo mi?
------------
Jimin chuan a school bang chiah chu phur takin yoongi te dawr lam chu a pan a.. A Mipa duh em2 mai in a hnathawh kawr nen alo nghah beiseiin dawr chu a thleng ta a.. Mahse dawr chu alo in kalh veka.. A ngaihna a hrelo hle a.. An haw vek tawh ah a ngai a.. Mahse yoongi chuan alo nghah a beisei si.. Tichuan a nghak ta topa.. Darkar chanve hnu chuan a text ta vak2 a.. Mahse chhan chu sawiloh seen pawh a seen silo..
A beidawng chuan a call leh ta vak bawka.. Mahse chhang tu an awm Chuang lo.. A trap ti tih a.. Yoongi chuan a hmu duh tawh lo ah a ngai a.. Mahse a ring phal bawk silo.. Nge wolf ho khan an that ta ah te a ngai rum2 a.. A trap ta ringawt a.. A tlai tawh em vang chuan titau bur leh hlauthawng ru tak chuan a haw ta a..

Yoongi chuan a call a... Mahse a chhang lo...
Y- hrep tak chuan.. Engtinge ka theihgilh theih..
Min yoongi mi NEP tak I ni.. A mah leh a mah chu a in hau mawlh2 a.. Tichuan jimin te in lam pan chu a rilruk ta a.. Hmanhmawh tak chuan a tlan a..

A thlen chuan.. A call leh a.. La chhang Chuang lo.. An inah luh mai chu tumin a pan hnai a.. (Chhunah chuan jimin pa in eng chu a ti thim ve mai thin a.. Zanah chiah a dah thin a chuvang  chuan yoongi chu a kal thei a) an kawngkhar bulah chuan a ding tawh a.. A Kik tur chiah tih chuan...

Ring222 (jimin chuan alo ngaithla reng a)

Y- hello
Jk-hyung khawnge I awm..?
Y- enge
Jk-kan in siam a ngai tawh a... Zanin party a tan..
Y- aw ka lo thleng ni mai..

phn chu a dah a.. Lut leh ta lo chuan a let leh ta a.. A ngaih chu tha vak Chuang lo a.. Jimin chuan alo thlir renga.. Mahse a titau laklawh tawh si.. A be duh bik lo a.. A Noona chuan a rukin a lo en renga..

Nn- tunge kha2
J-  tu ? phawk deuh chuan a en a..
Nn- tuna kal liam chiah kha maw le?
J- e ih a.. Ka thian..
Nn- tinge I biak siloh?
J- engmah nilo.. In siam tawh ang.. Tih pah chuan a room ah a luh san a.. A phn chu a en a.. Yoongi message te chu.. A thaw haka.. A reply duh Chuang lo a.. (A tirah hlau hle mah se inngaizawng an lo nih tawh na vang chuan a hlauhna aiin a duh na leh a thikthu chhiatna chu a tam tawh zawk ani)
A Noona chuan a ngaihna a hrelo hle a.. Thian ni si in be lo a a kal liam tir te.. ..a hnua uluk fahrana a thlir liam leh si chu mak a ti em2 a ..

--------
yoongi pawh chu ngaihtha zan lo chuan in chu a thlenga.. An lo buai nawk2 a.. A phn chu  a en leh a.. Jimin chuan a message te chu a seen tih a hria.. Mahse a reply lo chu mak a ti hle a.. Mahse a seen hrim2 avang chuan tlemin a hlauh thawnna chu a zia awm deuh a.. Message pawh a thawn chhunzawm leh mai a..
Y- hey.. Min be duh lo mi?
Ka tih palh aw..
I tha ti raw?.
Naktuk ah kan in hmu thei angem?
A seen tawh lo.. A thaw haka..

Jin- hey.. Yoongi lo hmanhmawh rawh.. I bo rei tawh nen.. Chhuah vat kan ngai ania..

Yoongi chu a tlan thuaia.. An buai nawk2 a.. Tichuan an in phur chhuak ta a.. Bday party a ei leh in vel siam sak tur anni a.. An bawr hle a..
 
Nj- hyung.. Khawnge I va kal a?  I hman hmawh sia kan ngaih a tha lo hman a.
Y- eng ni lo e...
Hobi- I tha maw?
Y- imm
Yoongi chuan a phn chu a en reng a...
Taekook - a Little boy kha ni hrim2 ang.. An phun ri sur2 a..
Nj- tunge chu2
Taekook - tumah.. An in sika..
Nj- ahh.. Enge? A au chiama..
Jin chuan nj chu a melh deuh pawng2 a.. I motor khalh lai kha khalh hle2 rawh..
Nj- aw lee..

Yoonmin the vampires 18+Where stories live. Discover now