Hobi- hrep tak chuan.. Tih leh poster a kai nu thlalak a thisen kai hnuang te leh Thil duhawm lo tak2 in Ziak te chu a pawt thla nghal nawk2 a...
Kai chu a mittui a tling nghal vek a.. Midang chuan tih ngaihna vak an hre lo.. Mak an ti bawk si.. Kai an khawngaih bawk nen..
Hobi- hetiang reng chuan ka Ngawi reng thei tawh lo ang.. Tih pah chuan chhuah an tuma..
Jin- nilo Hobi.. Thinrim laiin Thil an ti pop2 ngai lo.. Fim takin kan ngaihtuah ho anga a trul chuan a tawp thleng i tan kan awm ang..
Nj- ni e.. In room ah va chho phawt ru.. Kan lo ti fai ange.. Hmuh reng pawh kai tan a nuam lo ang..
Y- Tun atrangin in leh a vel zawng2 ah wolf hlauh tur kan dah tel a ngai tawh ang.. An in thlah pung chak si a.. Rei lo ah chuan ram hi an luah mai a hlauhawm..
Jimin chuan alo nghawk yoongi chu a nghawk deuh chawrh a.. Kai a awm ve reng avang chuan.. Yoongi pawh chuan a sawi zawm tawh bik lo a..
Jin- Chung zawng aia hlauhom leh chhawng chu.. Keini ho hi kan rem vek ang tih hi ani.. Tin mihring hi kan ven him reng theih a a rinawm dawn lo tlat..
Kaihope te chhauh hnu chuan an in chu ti faiin an awmdan tur an ngaihtuah an sawi zui zel a..
Jk- hyung.. A hma khan pu kan neih Thu I sawi ka hria.. A awm tak2 em??!!
Tae- awm lo se a sawi nang.. Ani em hyung???
Jin leh namjoon chu an in melh deuh hrek2 a.. Engmah sawi lo chuan an thaw hak a..
Taekook te chuan a chhanna beisei deuhin jin chu an en reng a...
Jin chu an Ngawi deuh vang2 a..
J- hyung.. Ka hre ve chak ania..
Jin chu a thaw leh haka..
Imm naktuk ah ka lo ngaihtuah ang.. Mut hmain in rim hi tih reh tum phawt teh ang u.. Naktuk thawh hma kan ngai leh dawn bawk nen.. Naktuk chhunah kan rel dawn nia..
Tichuan an in tih fel zawh chuan an mu ta hlawma.. Kaihope te chu an muhil hleithei lo..
Yoonmin te pawh an room ah an lut ve nghal a.. Lamb an han chhi a... an phu Chiang kher mai.. Jimin chu a tre nghal chul a.. Yoongi chuan thinrim takin rooma poster pa1 a jimin te Chhungkaw lem chuang leh thisen kai te.. An nghawng zawna in Thai rang te chu a pawt thla nghal vat2 a.. Midang ho pawh chu jimin tre ri avang chuan an lo tlan khawm ve nghal a.. yoongi chuan jimin chu a kuah nghal chawt a.. Midang ho chuan an lo tifai ve nghal bawka..
Y- he Thil ti Tu hian min hriat chian hmel khawp mai.. A awm hla lo top ang.. Engtinge hei hi kan room ani tih Chiang tak mai a a hriat theih..
Hrep tak chuan.. Ka hmuh hun che chuan damin ka chhuah top lo vang che..
Jimin chu a mangang hle a.. A chhungte biak nghal chul a tuma.. Yoongi chuan a danga.. A dan avang chuan an pa2 pawn in hau nghal Chiama.. Kai pawh a bang bik lo.. A trap ve leh nghal a..
An pa2 tan chuan hun khirh tak ani reng ani.. An duh vang rengin vamp an hmangaih bik si lo.. Jimin pawh vamp anih phah tawh a. Kai pawh a in hlan chiah lo na in a chet dan te chu a vamp tawh hle thung a.. Tin a wolf pui te a haw hle bawka.. A Chhungkaw neihchhun a nu an lo hre leh zel nen.. Jimin nen chuan an nun a chep ani.
Tichuan an in bengdai thei ta hlawm hram a..
A tukah chuan Tumah kaihthawh ngai lo in.. Yoonmin te pawh an tho nghal veka.. Kai leh jimin te chu dawr Kal ve lo mai turin an ti a.. Kai leh yoongi te pawh.. Awmpui turin an ti bawka.. Tichuan midang ho chu dawr lam panin an Kal ta hlawm a.. Kaihope te leh yoonmin te chu inah chuan an awm a..