Tichuan an awmna hmun lam pan chuan hmanhmawh takin an tlan haw a..yoonmin leh taekook te chu an hliam a nasa hle bawk nen muangchang chi zia zāng an nilo reng a..jimin chu biak trawng theih ani tawh lo a.. Yoongi lah jimin hming a lam tawp thei hek lo.. Thi hnuang Chung chuan
Y- jimin, park jimin, harh rawh
Ka hmangaih che.. Ka little boy
Khawngaih in harh rawh..Jin- yoongi trawng vak chi I ni rih lo ania.. I thisen a chhuak nasa lutuk..
Nj- ni e hahdam tum hram2 phawt rawh
In kan thleng trep.. Jimin pawh eng em ati lovangYoongi pawh chuan an thu chu awihin a ngawi ve mai a.. Mahse a mittui erawh dan rual ani lo thung.. A in thiam theilo a..jimin hi a tha chhuak lo anih phei chuan a in ngaihdam theih a in ring tawh lo.. Beisei na chau tak nen, rilru mangang leh thlaphang takin.. A nghak top chu ani ber..
Tichuan in chu an thleng thei ta hrama.. An Han in nghat a..an buaipui nghal char2 a.. Hlauhthawnna nen namjin te pawh anmahni pawh an in ngaihtuah theilo.. Yoonmin leh taekook te mawlh chuan a ti mangang ani..
Hobi chu kai zawngin a phi ruai nghal bawka...
Jin chu a bo thuta.. Namjoon chuan a zawng nghal vata.. An roomah a en a.. A awm lo.. In chhung chu tlankualin a zawng char2 a.. Mahse hmuh tur a awm lo.. Thil thalo ati ang tih ngawt chu a hlau a.. A (jin) in thiamlo nasa hle si a.. Tin, a dam reng loh tur thu Vawi tam a hma in alo sawi tawh bawk nen.. Namjoon chuan Chung zawng2 chu a ngaihtuah hman a.. A hmu lawk thei bawk silo nen.. Chutiang a an nau te an awm laia ani leh zelin thil tha lo a tih chu a hlau em2 a...
Thla hnih (2) hnuah chuan °°°°°°°°′′°°°°°°
Thlasik a in tran chho mek a.. Vur te pawh a sur tran ti tih tawh a.. Boruak a Vawt em2 bawk a.. Zing ni chhuak te pawh a sen phut a.. Hmuh a nuamin lung ti leng vawng2 tur khawpin a mawi ani..
Hlim nui ri leh trap thawm hriat tur a awma.. Hlimna mittui leh lungaihna mittui
Y- ka naute!! Ka little boy ka ngai che
Engtianga nasa nge kan tawrh ngai dawn ka hrelo.. Mahse ila tha chhuak leh em2 ang tih hi ka ring tlat ani.. Ka hmangaih che ka little boy (trah chhuak insum tih hriat tak chuan a tawnga)Jimin pawh chutiang bawkin trawng chak tak mahse sawi tur hrelo haihchham hmel tak chuan alo awm ve bawka.. Yoongi chuan a kuah chawta.. A lu ah chuan duat takin a chul hiau2 bawka.. Jimin pawh chuan nuam ti tak chuan a dawh heuh2 bawka..
Nj- insum hram rawh, a la tha ve leh mai ang..
Jin- ni e beisei ang... Mahse ka in thiam thei bik lo ani. Kan him ngei a mahse mi thinlung leh rilru kan hliam ani.. kan duh reng vang ani bik lo sin..
Namjoon chuan a dara vuan chung chuan
Nj- in ngaihtuah lungchhe vak2 tawh lo teh.. I tan a tha lo ania..chutiang bawk in Keini tan pawn
Jin- ni e.. Nakinah kan kal a, a chhungte kan biak ngei a trulin ka hria (in hnit feih2 chung chuan an ti a..) Namjoon pawh chuan hrethiam takin a bu nghauh2 bawka.
* * * * * *
Kai- hetianga awm reng hi zawng ka ngaih a tha theilo.. Ti rawh hobi in nei ang??
Jh- enga!!???
Kai- mak tih vak pawh a ngai lo.. Kan vaiin kan him veka mahse...
Jh- kan hlim lo
Kai- imm chu vang tak chuan boruak ti danglam ang..
Jh- Enge I awmzia hi??!! Kan awmdun renga.. Kan in thlah ngai lo bawk.. Enge in neih kher chu a ngaihna.. Hei bak2 in nei hi a awm I ring ami..???
Kai- huiham... I hrethiam emaw ka tia..
Jh- eng chu maw? Sawi Chiang la..
Kai- ni e hei bak2 in neih chu a awm lo tih ka hria.. Mahse kan buaina bul ber kha ka thiam loh ania.. ka in thiam lo ve lawm.. (Bah deuh bawk chuan an ti a)
Jh- nang hi I chiang lo.. Enge sawi I tum tak ka man thei lo..
Tae chuan jh in kai I chiang lo atih lai te chauh chu alo hre hman a.. Ring leng lawn'g chuanTae-- a ha (teeth) phawi a ngai nih kha.. Hahaha (nui uar2 chung chuan choka lam a pan nghal a)
Kai chuan a melh deuh hrawka..
Jh lah a lo nui thru bawka..
Jk- hyung!!
Kaihope-!!!!
Jk- khawnge tae?? /
Jh- huiham choka ah.. Thil pawimawh deuh i sawi dawn emaw tih naklaiin..
Jk chu nui vur2 pah chuan choka lam chu a pan ve leh Nghal a..
Kai- hobi!??
Ka sawi chu....
Jh- nakinah sawi dan tur lo ngaihtuah la kan in be tha leh dawn nia.. Ka va in bual lawk ange..
Kai chu a rum deuh haka.. A melh deuh hraw2 bawka..
Im back 😘😆😆
Rinawm taka min follow a min nghak Tute zawng2 chungah ka lawm tak zet2 e.. Tawi te hian bul tran leh phawt sng aw.. A tawp lam hnaih tho mah ila.. .. Lo comment teh u 😁😘😘😘😘 ka ngai che u.. Hahaha