Jimin pawh chu muhil thei bik loin a khumah chuan a in let a in let a... A awmdan chu a hrethiam lo hle a.. Hlauhthawnna in a khat ani.. Thian chu sawi loh vamp leh nghal an chhungkaw hmelma lian ber mai chuan a zem a mek chu ni sia.. Sawi lo Mahse.. A ngaihtuah naah chuan buai tak ani thung a.. A chhan chu an chhungkaw zinga mi pa1 hi vamp in a seh hlum sak tawh vang ani.. Amah chuan a hrechiang lo nain.. A pa sawi hria in a awih bawka.. Yoongi pawh duh hle Mahse a ti lang ngam em2 lo a.. Mahse insum chu har a ti tawh hle a.. Tih ngaihna vak lah a hre silo.. A LA naupang bawk nen.. A Noona tak ngial pawh a hrilh ngam lo chu a ni sia.. Chu chuan a ti na zuala.. Yoongi hriat a hlau Bawka.. Yoongi nen an chanchin a chhungte hriat a hlau leh bawk si.. Atan lehkha zir chu ngaihtuah ngaihna awm lo.. A mittui chu a luang leh ringawta.. Yoongi chu a mamawh takzet ani.. Engkim hrilh thei lo Mahse.. A ngai a.. A bulah chuan a hahdam ani.. A tan mi hlauhawm ber anih rualin a ngainat ber a ni thung a.. Mu Chung chuan a in hupa a trap leh ringawt zel a.. A phn chu a lo eng zuai2 a.. Message a dawng tih hria in a en thuai a..
Y- hey.. I mu tawh mi?
J- a aih.. Rang takin a chhang nghal a..
Y- in kawtah ka awm.. Ilo chhuak thei em?
A chhang tawh lo..
Yoongi chu ngui deuh chuan let tumin a in her a..
A hnung lam atang chuan tu emaw hian alo pawm thuta.. A rim atrang chuan Tunge a nih a hre nghal a.. A nui suk a..
A in her a.. An in kuah a.. Jimin chu a trap nghal a.. A insum thei tawh lo.. Yoongi pawh chuan zawt lem lo chuan a lu chu a chul sak ringawta.. A duh tawk a a Trah hnu chuan..Y- hey.. Tinge a?
Min ngai ngai viau ami? Nui pah chuan an ti a.. A mittui te chu a hruk saka..
Jimin chu alo bu nghauh2 a.. A kuah leh chawta.. Yoongi pawh chuan nghet takin a kuah a..J- yoongi ahh..
Y- imm
J- min kalsan suh O.. A in hnit feih2 a
Y- lutuk.. Tinge ka kalsan ang che..?? Eng thil pawh thleng se ka kalsan lo ang che.. Ka ta I ni tawh lawm.. A biang ah chuan a Khawih saka..
Jimin chu alo bu nghauh a.Y- thil dang thleng a awm ami?
Jimin chuan a lu a thinga..
Y- nih tinge I awmdan a va diklo ve.. Thil I ei tha em?
Jimin chuan a lu a thing leh a.
Y- tinge.. Enge I buaina min hrilh rawh...
J- engmah nilo.. Ka tha.. Za lo deuh chuan a nui a.
Y- min ring lo mi?
J- nilo.. Chutin sawii suh.. A trap leh ti tih a..
Y- aw.. Ka tihpalh ka ring che lawm.. Ka little cuty boy.. A chal ah chuan a fawpa..Y- nih leh tinge Naktuk chu..
J- school ka kal a ngai a.. Anih loh chuan ka pa in min hriatchhuah ka hlau a.. Yoongi pawh en ngam lo chuan kun chungin a sawia.
Y- awle ka hrethiam e.. Thil dang a awm lo tak2 maw?
J- imm
Y- imm ni e.. Keipoh Naktuk chu ka buai dawna.. Ka hmu hman bik lo ang che.. Mahse zanah a theih angem?
J- ka hrelo.. Naktuk zan hi.. Party a awm dawna.. Kan Kal ka ring..
Y- awle.. A nih chuan.. Dawrah tal I lo chawl thei nih chu.. I school ban ah.. Ni tak.. Keini pawh kan chhuah a ngai tak.. Zanah chuan..
A tha em?
J- imm ka lo tum ang..
Y- tum ni lo in.. Aw le.. A khi deuh suka..
Jimin chu lo bu nghauh2 a..
Y- imm lut tawh rawh a vawt si... Tui deuhin mu ang che O.. Ka little cuty boy a chalah chuan a fawp leh a.. A hmui ah nen.. A hmui a thlen tawh hi chuan a LA sawn lawk thei tawh thin lo a.. Jimin chuan a nam sawna... Yoongi chuan phawk deuhin a ena... Jimin chuan yoongi biangah chuan fawpin a tlan lut nghal a..
Yoongi chuan a thlir reng a..
In lam a pan ve leh ta a.. Ina lut ta mai lo chuan.. An pawn thutthlengah bawk chuan a tlu zal leh a... Jimin thil zep chu I nei alawm. Mahse ka nawrlui theilo che.. Hriat erawh ka duh ani.. ( an thaw haka)------------------------
jin- tho tawh ru.. Kookie fian leh bel kha keng la va kai tho hlawm tehJk chu phur lutuk tak chuan a kal nghal a..
Jk- hyung tho tawh ru.. A khawng ri vak2 a.. A Zai pah bawka..
Nj- ahhh.. Tawp teh..
Hobi- hui ham..
Phak lutuk tak mai chuan namhope te
Chu an lo chhuaka.. Jk chu LA Zai tui khawp mai a.. Midang an tho vek tawh tih chuan yoongi chiah LA tho lo a.. Jin chuan a room chu a va check a..Jin- khawnge yoongi hi.. Phawk deuh chuan a zawt hlawm a..
Ang huau chuan an en hlawma..
Jin- hey.. Hobi khawnge yoongi
Hobi- ka hre lo.. Ninawm engmah ka hrelo.. Toilet a lut pah chuan an ti a..Tae puan pho tur in a chhuaka..
Tae- hyung.. Heta hi.. A au chiama..
Y- hey.. Zing kar atrang bengchheng lo teh..ka puan kha lo LA rawh.. Meng Miah lo chuan a trawnga..An lo chhuaka.. An en thrup a..
Jk chuan bel leh fian chu khawng leh in an Vai chuan an zaia.. Yoongi chu phak lutuk tak mai chuan alo tho a..
Y- hey in a mi? Tinge pawnah ka awm?
Min zawn chhuak ami? Heyyy a au vaka..Tae chuan hnai deuhah yoongi chu a va en a...
Tae- ni zan I rui mi?
Y- teuhlo.. Ni tak.. Ka hre leh si..
Jin- engvangin nge pawnah I riah
Y- ka hrelo.. A mit chu a nuai pah a.. A mutna ngai ah chuan mut leh tum ta mai a..Jin chuan Midang chu a mit chuan signal in.. An zawn a.. Tae thawmhnaw sukna ah chuan an chiah ta mai a..
Y- heyyy... Ahhhhhh in a tawh mi..
An nui vak2 a...
Y- asshhhh hrep tak chuan..
Jin- in ti fai LA.. Tih tur kan ngah..Y- assshh..
Midang chu an luta..
Taekook erawh an la awma. Thawmhnaw an pho a..
Yoongi pawh chu phun nuah2 pah chuan a in sa seng meka...
Tae- hyung...
Y- imm
Tae- Tunge little boy hi
Y- phawk deuh chuan a menga..
Taekook chuan chhanna beisein an en hu a..
Y- engtinge in hriata?
Tae- hman zanah Hetah I phun nuah2 kha maw le.. Tunge hrelo ang..
Y- ashhh.. Hna thawk ru.. Inla hre vat mai ang.. Tih pah chuan a lut a.Jk- a bialpa ni hrim2 ang...
Tae- keipawh ka ring.. Ka hmu chak topAn hnung lam atrang chuan
Nj-eng maw?An phu NASA lutuk.... An au thuta..
Nj- enge .. In au chiam
Taekook - eng mah.. Darthlalang ah va in en rawh..
Nj- hmm... In sawi kha ka hria nia aw.. Tih pah chuan a lut a...Jk- a hre tak2 mi le
Tae- a ho e mai..In chu an ti fai zel a.. Tlai alo nih chuan.. Yoongi chuan thil theihgilh a nei tih a hre chhuak a.. hmanhmawh tak chuan in atrang chuan a chhuaka....
Zanin ka up hman lo mai thei a.. Up hman mai thei bawk.. Theihloh pawn min lo hrethiam dawn nia aw.. 😊😊😊