Part 14

278 45 4
                                    

Tichuan an theih ang2 chuan an bawihsawma.. Ala harh thei Chuang lo a.. Jimin chu a bulah thuin mitthi sun in a sun a ni ber mai.... A chhungte chuan an en topa.. A hnu rei vaklo ah chuan  noona chuan hrechhuak thutin jimin hnenah chuan yoongi chhungte be Turin a ti a..
Jimin chu phawk deuhin a meng a.. A phn hmanhmawh takin a la a.. Jin chu a call a.. Mahse jimin chu a trawng hleithei lo a.. Noona chuan a be ta zawka...

Jin- hello
Nn- ahh hello yoongi u I ni em?
Jin- immm enge ni ta..
Nn- hetah ni khaw hreloin kan in kawtah a tlu a.. Aaa

Jin- enga.. Khawnge?  Tunah
Nn- ahh kan in ah.
Jin- Aw.. Kan lo thleng ani mai tih leh phn a dah nghal a..

Midang te chu KO in an tlan phei nghal a.. Kaihope erawh in ah an awma..

Tichuan jin te chu an thlen dawnin khua a thim tawh a.. Khua a thim tawh chuan jimin pa hian vamp te hlauh Turin eng nasa tak an in kawtah chuan a chhi thin a.. Chu2 an hmuhin an kal lawk thei lo a.. Jin chuan jimin chu a call leh a.. A chhang lawk thei lo.. An rilru chu a buai tawh hle a... A hnu chuan noona zawk chuan a lo call back ta a..
Jin- hello jimin kha phn I pe thei angem..
Nn-  ahh awle..

Jimin chuan phn chu a la..
J- he hello ala in hnit feih2 a..
Jin- jimin ngun takin ngaithla rawh.. I chhungten vamp kan ni tih an hria em?
J- a aih hrelo..
Jin- in in kawta eng hi ilo ti thim thei angem? Anih loh chuan kan lo kal thei lo ang..
Jimin chu rang takin a tho a an in pawna eng nasa tak chu a ti thim thuta a chhungte chuan mak ti tak chuan an en a.. Tichuan rang takin jin te chu an lut a. Yoongi chu an hruai chhuaka..
Jin- kan nau in lo ngaihtuah avangin kan lawm lutuk e.. Chuan jimin lo hlauthawng lo la.. A tha leh vat ang.. Chanchin kan lo hrilh ang che...
Jimin chu a bu nghauh2 a..
An chhuah hnu chuan...

Appa- Park jimin?
Jimin chuan phawk takin apa chu a en a.. A la in hnit feih2 bawka.. Anu leh noona te pawh chuan phawk deuhin an en a..
Appa- vamp anni lo tih sawi miah suh ang che.
Jimin chu a phu zawka..
J- a aih teuhlo anni lo.. Mihring pangai a lawm annih..
Appa- anih chuan engvanga ka eng chit ti thim nge I nih?
J- a a  chhan chu..a eng ema.. Kawng an hmu theilo alawm.. Ati thuai a.. Mahse a confuse tak zet.. A khur ti tih a..
Appa- keiman hriatchhuah ka tum ang.. I ka atrang chuan hriat ka beisei lo..

J- nilo.. Mihring a lawm annih.. Nilo se min ti na tawh ang chu..
Nn- ni e.. Appa mihring pangai ang chuan an awm alawm.. Nia yoongi tak kha a vun a var bik tih loh chu.. Vamp ni se tunah pawh khan min ti hlum vek thei alawm.. Mahse hei kan him hi..
Appa- tunah nilo mahse.. Nakinah..
Imm engpawh ni rawh se.. Park jimin hnaih tawh suh ang che..

J- e engvangin maw?
A theihloh.. Ka thian neihchhun a sin.. Anni lo chu thian ka neilo. A trap nghal char2 a...

Nn- appa I ti mah2 ni.. Engmah kan la hriatchian loh hi..

Appa- a Chiang vat ang.. Hnaih tawh lo se a tha ni mai..

Jimin chu a room ah a lut a.. A trap. Char2 a.. Anu chuan a zui lut ve leh nghal a..

Noona pawh chu thinrim takin a room ah a lut a...

-----------------------------------

Yoongi chu in an thlenpui hnu chuan an mahni in enkawl Dan hrang2 chuan an han buaipui a.. Ala harh chiah lo nain a hma ai chuan a zia deuh tawh a...

Zing lam dar 3 bawr velah  chuan yoongi chu a harh a... Midang an la mu veka..
Yoongi chuan a awmna a hre lawk lo a.. Jimin a hre chhuak thut a.. A thu a.. A room light a on a... A awmdan a hrechhuak thei lo a.. Jimin chu biak a tuma.. Mahse a phn a en chuan 3:14 am
A dah leh a.. A ngaihna a hrelo em2 a.. A ke vel te chu na ala ti deuh a.. Mahse a zia tawh hle a.. Tichuan muthilh leh tumin a mu tha leh a.. Mahse in a thlen Dan te chu a hre chhuak theilo a.. A buai hle a.. Jimin a ngaihtuah bawk si... A ngaih chu a tha lo hle a.. Rei tak a in ngaihtuah hnu chuan 4am velah chuan a mut lo chhuak lehin a muhil ve leh nghal a..

kik22222

Jin chu tho in a va hawn a..
Jin- jimin... Phawk deuh chuan a en a..
J- y yoongi enge a an?
Jin- a la tho lo a.. Ti rawh lo lut phawt teh.. ka thawh hnu in ka check leh lo a.. Kan en ange..

Yoongi chu alo la mu a.. A ti harh duh lo a..
Jin- ala harh lo.. I ngaihtuah hle ni maw?
J-  immm a in hnit feih2 a.. A trahna lamah a mit a bui vek bawka..
Jin- a tha leh dawn lawm.. Keini vamp te chu mihring pangai angin kan thi hma ve hleinem.. Lungai suh.. A hrim2 in school kal I ngai ani lawm ni..

J- ahh ka kal duh rih lo.. Yoongi a tha tih ka chian hma chuan..
Jin- aw anih bf I ei tawh em.
Jimin chuan a lu a thing a..
Jin- imm kan siam ang che..

Midang ho pawh chu an lo tho a..
Dawr lam pan tur chuan an in siam mawlh2 a... Kai pawh chu atha tawh hle a.. Dawra pui ve Turin a in siam ve mawlh2 a..

Bf an ei zawh chuan an kal ta hlawma.. Jin leh jimin te chu inah awmin yoongi harh hun an nghak a..

Chawhnu lamah chuan yoongi pawh chu lo harhin thawh a tuma.. A khum bula jimin lo mu hil chu a hmu a.. A nui suka.. Tichuan khumah chuan a mut tir a.. A in tih fai hnu chuan room atrang a chhuaka..

Jin- e ilo harh tawh maw?
Y- shiii
Jin- a muhil ami?
Y- imm.. A nui suka..

Tichuan jin chuan an hruai haw Dan vel te chu a hrilh zawhin dawr lam a pan ve nghal a.. Yoonmin te chauh chu inah an awma..

-------------

Appa- khawnge jimin hi?
Nn- a la tho lo niang
Appa- a room ah a awm reng2 lo.. A school stuff va check teh
Noona chuan hmanhmawh takin a check a.. A kal lo tih a hria a.. Mahse a pa hnenah chuan zep a duh zawka.. A Kalna a hrechiang hle si a..
Nn- a awm lo..
Appa- imm a that chu.. Lo ngaihven deuh ang che..
Nn- awle..

----------
J- hetah ka awm ve thei angem?
Yoongi chuan phawk deuhin a en a..
Y- tinge?
Jimin chu a tum bur a...
Y- thei e.. Mahse.... I chhugten rem an ti dawn ami vawiin pawn school i chawl tawh a..
Thil thleng a awm reng2 ami?
Jimin chu a ngawi tlat a..
Y- ti teh.. Ka thlah ang che a tlai tawh
Jimin chu a trap ringawt a..
Yoongi chuan a kuah nghal chawta..
A lu a chul pah chuan
Y- ka tha tawh lawm.. Min ngaihtuah lutuk anih kha..
J- ka ka haw chuan appa in hmuh che a phal tawh lo ang.  
Y- e engvangin?
A hria mi? Phawk deuh chuan a en a..
Jimin chu a bu nghauh a.. A trap chhunzawm nghal a..
Y- engtinge kan tih ang?
J- hetah ka Cheng ve mai ang.. Ka haw duh tawh lo..
Y- mahse....
Jimin chu a thinrim telh2 a.. A trap uar sauh bawka..
Y- a tha e.. I Cheng ve thei alawm..

---------------
Tlai alo nih chuan noona chuan yoongi te dawr lam a pan vat a.. Thil awmzia chu a hrilh ta hlawma.. An ngui hlawm hle a.. Vamp anni tih an sawi thei silo.. Yoongi chu an call a.. Jimin lah chuan haw a tum lo bur bawk si.. Yoongi pawh chuan a phal tawh bik lo.. A chan a hlau ani... Thu dik lah an hrilh thei bawk silo..

Ngui bur chuan an awm hlawma.. Jimin chu haw Turin an thlem tlu thei hram a.. A chhan chu a chhungten vamp anni tih an la prove lo va... Ngaihngam taka awm Turin an duh a..

-----------------
Tichuan tlai tin an la inhmu tho a.. Jimin chu a haw tlai ziah bawka...

Ni1 chu jimin chu a pa in a zui ru tih hreloin ngam takin a ngai ang bawkin a school bang chu hmanhmawh takin dawr lam chu a pan a... An inhmu leh ngei a.. Mahse apa chuan engmah ala ti lo.. Yoongi in jimin a thlah haw zawh chuan apa chuan yoongi a zui ru leh a.. An chenna in thleng.. An chenna en chuan mihring khawsak pangai tak chu an an avang chuan a Ngaihngam deuha..let leh mai a tum lai chuan thisen rim thang tak a hre thuta.. A ngaih tha lo chuan an Ina luh a tum a..

Kik2222

Tae - hello tunge aw?
Appa- min pui thei angem..
Tae chuan thisen tharlam rim chu hria in a awmdan a danglam nghal veka.. Insum hram2 chu a tuma.. Midang a KO nghal bawka.. An lo kal a.. Mahse Mr.park chu alo awm tawh lo..

Tae in thil awmzia a sawi chuan mak an ti hle a.....

Mr park chu thinrim takin a haw a...
Mahse engmah a chhungte bulah a sawi lo.. A kutah chuan hliam a nei a.. A chhungte chuan a chhan an zawta a Hna thawh na a a in hliam thuin a chhang a.

Zan riah ei zawh  chuan a KO hlawma..busan a an in sawn tur thu a sawi ta a.. Jimin chuan  phawk  takin apa chu a en a.. Kal duh lo mahse a hnial thei silo.......
























Kha ti zawng kha ni leh phawt rawh se... 😊😊😊 inlo chhiar avangin ka lawm e.. 💜💜💜😘😘😘







Yoonmin the vampires 18+Where stories live. Discover now