Part 5

385 52 7
                                    

Jimin chuan mak ti deuh chuan a en hu a..
Y- enge diklohna ka nei mi?
J- a aih.. Neilo e... Mahse a mak em a..
Y- eng chu maw mak?
J- I ih.... Tinge ka chungah  that I chhuah a.. Min seh tur xawk I nih laiin
Yoongi chuan rang takin a pan hnai a..
Y- seh che chu I duh zawk tih na mi.. Tih pah chuan an kuai dak awrah..
J- a aih.. Du duhlo.. Hlau tak chuan an Ti leh triak a..
Y- anih a hnu tinge chutiang I sawi? A hnim hnai leh sauh a..
Jimin erawh a en ngai a en reng thung a.. Yoongi hmel chu a en ngam lo hrim2
Y- min chhang rawh
J- ih... Vamp I ni sia.. Zawi deuh chuan aTi sap a..
Y- a nui suka.. Mihring hi kan seh zen2 hleinem.. Tih pah chuan jimin chu a hnung lam a trang chuan an chawi nawlh a.. Jimin chu phu zawkin alo ip choih a..
Yoongi chuan a pawm a.. A mal chungah a thut tira.. Jimin chu yoongi hnungchhawn zawngin a thu a.. Mak a Ti tulh2 a.. Yoongi chet Dan chu a hrethiam lo em2 a.. Yoongi chuan jimin nghawng vel te chu hnai tak mai chuan an hnim vel a.. Jimin chu lo ip leh zawk thin a.. A khur ti tih a..

Y-  ila hlau ami.. Ka little boy duhawmte.. Nui suk pah chuan an ti a..
J- a aih hlau lo ee.. Khur chung chuan an ti a..
Y- anih chuan min han en teh tih leh in hhmachhawn zawngin jimin chu a thut tir a.. Jimin chu a kun reng a..
Y- hey min en teh
Jimin chu ngui deuh chuan alo hawi chho a..
Y- enge thil diklo a awm ami?
J- a aih.. Awmlo e.. Ka tha lawm
Y- haha.. I that leh thatloh ka zawt reng2 lo che.. Ngeiom deuh chuan an ti a..
Jimin chu a zak hle a.. A kun hniam leh a.. A kut chu a khoih neuh2 a.. A mittui a hnam leh tran tawh a..
Yoongi chuan a en reng a..
Y- hey.. Little boy.. Ka fiamthu nih kha..
Jimin chu phawk deuhin alo meng leh a.. Yoongi mit ah tak chuan a en kalh a..
Yoongi chuan kiss a tum a.. A pan hnai a.. Jimin pawh chuan a mit chu alo chhing topa.. Mahse a mittui a tla a.. Yoongi chuan hmu in.. Fawp ta lo chuan a mittui chu a hruk sak a..

Y- hey.. Tinge I trah a..?? 
J- a aih.. Ka trap lo... Tih pah chuan a in hru nawk2. A..

Y-  anih tinge mittui
J- a ih. .. A tla ve tawp anih kha.. Ti zawi sapa
Y- a nuia.. I va Han cute tak.. Tih pah chuan a fawp nghal a..
Jimin pawh chuan  dawh top a tum tawh bik lo.. Hlau hle mahse A ruk tak chuan a ngai na in pa a ti em2 a.. Yoongi chuan a ai nasa in a fawp zel a... Duhthawh tak chuan an in fawp ta zel a.. Yoongi chuan a hmui chu la sawnin.. Jimin nghawng lam chu an kiss tran leh ta a.. Jimin chu alo rum deuh hak a.. Ani pawh chuan nuam a ti tran em2 ani tih hriatnan.. Yoongi tih ang2 chuan a awm top a...
Yoongi lah tawp mai ala tum lo.. A nghawng chu duh thawh tak chuan a fawp zel a... A kawr hlih sak atum ta a..
Jimin chuan a kutin alo dang a..
Yoongi chuan a en a.. A tawp a..
J- a aih.. Ka duh lo.. Ka ti thei lo ang.
Y- ha.. Engvangin? Lawk!  ila ti ngai miah lo tiraw? A dik em? Little boy 
J- ih imm.. Lai deuh chung chuan an ti a..
Yoongi chu kun hniam leh in jimin chu Chiang takin a en a..
Y- hey little boy
Jimin chu alo hawi chho a.. Chiang tak chuan an in en a...
Yoongi chu a lai leh hnu hnawh a.. A mit ala sawna..
J- enge ni.. Sawi rawh
Y- nui suk pah chuan.... I bialpa ka ni thei ngem? 
J- phawk deuh chuan.. Ahh maw?  Ih ka hrelo...
Y- enga ka hrelo Tiin min chhang thei lo.. A thinrim leh ti tih a..
J- ih.. Ka
Y- ngaihzawng I nei mi?
J- aihh neilo.. Ka la nei lo hrim2
Y- anih a hnu.. Nge min duh lo zawk
J- aihh chutiang ani lo.. A kut chu a khoih nuah2 a..
Y- anih chuan min duh ve tiraw.. Tih pah chuan an pan hnai leh a... Nghet tak chuan a hnung lam a trang chuan a kuah a.. A chul vel a.. A nghawng te chu hnim hnai in soft tak chuan a fawp a..
Jimin chu alo rum leh hak thin a..
Y- hey ka ta I ni duh em?
J- a.. Imm mahse... A ti tham triaka
Y- enge mahse.. A tih lai chu a tih chhun zawm zel a..
J- rum deuh hlar2 pah chuan.. Mihring ka ni sia.. An ti a..
Y- poi ka ti lo.. Ka duh che lawm
J- a lai leh thuta.. A rum leh hlar2 thin a.
Yoongi chuan chutia a little boy cute tak mai... Lo rum hlar2 ri a hriat chuan a chakna a ti zual a.. A fawp zel a.. A zut vel a.. Dawhkan ah chuan a thut tir a..
A kawr chu phelhin a fawp ta zel a.. Jimin pawh chuan a dang thei tawh lo.. Amah pawh chuan nuam Ati tran em2 a... A lo rum leh hlar2 thin a.. A tih ang2 chuan a awm ta topa.. Yoongi chuan
A kekawr chu phelh sak in.. Jimin thil chu a khoih saka.. Jimin nuam ti lutuk chu a hma aiin a rum nasa a.. Yoongi lahin nuqm ati tulh2 bawka.. Yoongi pawh chu in phelh in kekawr erawh ala ha a.. Jimin chuan a tak chu a chul saka.. A var vek chu mak a ti deuh a.. Mahse nuam ti tak chuan a chul sak ve zel a.. Yoongi chu lo nui sukin a bialpa thar zeilo ve tak mai in an chul vel chu cute a ti tak zet ani...
J- a ahh... A rum leh hlar2 a..
Yoongi chuan jimin chu a mah hnung chawng zawng in a her a.. Dawh kan ah chuan a bawh tir a.. Jimin nghawng atrang chuan a thil khoih sak pahin a fawp leh tran ta a.. Jimin chu nuam ti tak leh hlau ru deuh chung chuan alo rum leh hlar2 thin a.
Yoongi chuan a kekawr chu phelhin... A thil chu jimin a en tir a.. Jimin chu lo hawiin.. Mak ti deuh chuan a en leh a.
Y- fawp rawh
Jimin chuan a chil a lem khalh a.. Ala tih ngailoh a vangin a ngaihna a hrelo hle a..
Mahse ngawi reng chuan a kun hniam a....












Bye.. 😆😆😆ka lai deuh trut mai..

Yoonmin the vampires 18+Where stories live. Discover now